Ik zou ze alleen kopen om door te verkopen. Ik vind de 1500 echt lelijk. Hoe vaak ik er ook naar kijk en hoe vaak ik het model in m'n handen heb gehad, ik blijf ze lelijk vinden. Smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
meh...dan liever zoiets
[ afbeelding ]
maar liever:
[ link | afbeelding ]
New Balance x LAMJC / Colette 1500's by Ouwe Paparazzi, on Flickr
helaas alleen maar van die vreselijke rape prijzen
Denk ook niet dat je veel winst kan maken met die 1500's want de prijzen die gevraagd wordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou ze alleen kopen om door te verkopen. Ik vind de 1500 echt lelijk. Hoe vaak ik er ook naar kijk en hoe vaak ik het model in m'n handen heb gehad, ik blijf ze lelijk vinden. Smaken verschillen nou eenmaal.
Deze blijven wel echt mooi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:45 schreef HAL9000S het volgende:
Ik snap niet dat je zoiets lelijk kan vinden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1500 met de oude shape vind ik de mooiste schoen die er is.... met de nieuwe shape een van de lelijkste btw.
Dat toepushquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:45 schreef HAL9000S het volgende:
Ik snap niet dat je zoiets lelijk kan vinden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1500 met de oude shape vind ik de mooiste schoen die er is.... met de nieuwe shape een van de lelijkste btw.
En dan met providers komen (las ergens dat hier de shape al begonnen te veranderen)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:25 schreef Chase_Utley het volgende:
oude shape van de 1500's
[ afbeelding ]
De shape van de providers is iig heel anders dan de shape van de 1500's die nu uitgebracht zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
En dan met providers komen (las ergens dat hier de shape al begonnen te veranderen)
Eng he? mensen...quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Iets kopen bij een winkel waar de bediening kut is terwijl je ook het internet hebt![]()
.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:31 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Eng he? mensen...
Bij de britain in eindhoven word je zodra je de winkel inloopt al aangesmeerd met van alles ze zijn erg opdringerig maar wel aardig en doen alles voor je daar.
Kom je wel eens elders dan de Britain?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:31 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Eng he? mensen...
Bij de britain in eindhoven word je zodra je de winkel inloopt al aangesmeerd met van alles ze zijn erg opdringerig maar wel aardig en doen alles voor je daar.
Waar baseer jij op dat ik alleen maar daar kom? lees is een beetje beter waar wij het over hebben s.v.pquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:52 schreef nexusje het volgende:
[..]
Kom je wel eens elders dan de Britain?!
per model is het anders..voor 1500, tts.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat ik alleen maar daar kom? lees is een beetje beter waar wij het over hebben s.v.p
Wtf! Dit model heb ik echt nog nooit ergens gezien. Waar heb je die gehaald?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:41 schreef nexusje het volgende:
Bij mijn autoforce 180's, komen er wat lijmresten bij de stiching van de zool aan de schoen. Iemand enige idee wat ik kan doen? Lijmresten verwijderen en opnieuw lijmen?!
ik heb het over deze schoen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |