Het is dat ik niks mag kopen van mezelf. Anders had ik ze beide misschien genomen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:57 schreef HAL9000S het volgende:
Te koop US9,5:
[ link | afbeelding ]
nike dunk low pro b co.jp ceramic by Cali030, on Flickr
100 euro
[ link | afbeelding ]
Nike air trainer III white-gumsole by Cali030, on Flickr
70 euro
Eerste paar dat ik zie als iets mooisquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:26 schreef vault_tec het volgende:
Vind het zwarte op de voorkant van de zool niet zo D_D maar zwart met witte schoenen zijn nooit fout voor de rest
[ afbeelding ]
Denk dat dit mijn eerste paartje asics gaat worden![]()
Het lastige eraan is dat het zwarte stripje ook van suede is. Maar het materiaal is erg nice en de schoen is gewoon vrij clean. Zou dan ook alleen een mooi weer schoen worden (zoals wel meer).quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:26 schreef vault_tec het volgende:
Vind het zwarte op de voorkant van de zool niet zo D_D maar zwart met witte schoenen zijn nooit fout voor de rest
[ afbeelding ]
Damn, je moet wel heel scheel zijn he? Of kom je aandacht tekort?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:00 schreef Mirjam het volgende:
kan dat kinderachtige gemiep hier over zijn?
dat geldt ook voor topicreports, het is nu gewoon klaar.
dank u.
Waar woon je ook al weer?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:57 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Damn, je moet wel heel scheel zijn he? Of kom je aandacht tekort?
ben aan het twijfelen over de Janoskis, heb geen mogelijkheid tot passen hier en anders moet ik ze weer terugsturen waar ik geen zin in heb. Maar wachten totdat die griptapes met strap hier komen denk ik, aangezien ik wel weet welke maat ik moet hebben met dunks
[ afbeelding ]
Dit is ook een mooie. Pic unrelated
Hebben ze geen britain in alkmaar? *gniffel* Nee dan weet ik het ook niet. Mocht je ooit in amsterdam zijn, Ben Gquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef Nezhi het volgende:
Alkmaar, ben naar Unknown geweest (hadden ze niet) en de Rollin vind ik een kutwinkel.
Edit: zie dat Rollin nu ook een webshop heeft.. ziet er groter uit dan ik me herinner, toen ik er was hadden ze maar iets van 20-25 sneakers in totaal. Vooral Dc's en Vans. Misschien kan deze wel in OP bij de lijst van winkels
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:57 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Damn, je moet wel heel scheel zijn he? Of kom je aandacht tekort?
ben aan het twijfelen over de Janoskis, heb geen mogelijkheid tot passen hier en anders moet ik ze weer terugsturen waar ik geen zin in heb. Maar wachten totdat die griptapes met strap hier komen denk ik, aangezien ik wel weet welke maat ik moet hebben met dunks
[ afbeelding ]
Dit is ook een mooie. Pic unrelated
Dan liever deze:quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:26 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Ben paar maanden geleden in Alkmaar geweest en ook ff Rollin gechecked.. prima winkeltje, ze hebben ook wel wat Janoski's / Koston1's e.d.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef Nezhi het volgende:
Alkmaar, ben naar Unknown geweest (hadden ze niet) en de Rollin vind ik een kutwinkel.
Edit: zie dat Rollin nu ook een webshop heeft.. ziet er groter uit dan ik me herinner, toen ik er was hadden ze maar iets van 20-25 sneakers in totaal. Vooral Dc's en Vans. Misschien kan deze wel in OP bij de lijst van winkels
Ben nu op N-SB die collecties aan het bekijken. Het lijkt me zo vet om zelf een echte collectie te hebben.
Als die niet zo moeilijk was om te krijgen had ik die gekocht, samen met veel andere RF collabs maar dat gaat helaas niet. Sowieso altijd een zwak voor roze icm zwart gehadquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:45 schreef vault_tec het volgende:
Als die niet zo moeilijk was om te krijgen had ik die gekocht, samen met veel andere RF collabs maar dat gaat helaas niet. Sowieso altijd een zwak voor roze icm zwart gehad
meh...quote:
Was niet zozeer de collectie maar de mensen die er rondliepenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef iRemco het volgende:
[..]
Ben paar maanden geleden in Alkmaar geweest en ook ff Rollin gechecked.. prima winkeltje, ze hebben ook wel wat Janoski's / Koston1's e.d.
Nou en?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:05 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Was niet zozeer de collectie maar de mensen die er rondliepen
Die New Balance 1500 is zo nice.
Zijn ze zo vies of hoort het bij het model?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:35 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Meer fapvoer http://only-sneakers.ru/category/nike-vintage/
Die schoenen zijn 20 jaar oudquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:36 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zijn ze zo vies of hoort het bij het model?
Ik zou ze alleen kopen om door te verkopen. Ik vind de 1500 echt lelijk. Hoe vaak ik er ook naar kijk en hoe vaak ik het model in m'n handen heb gehad, ik blijf ze lelijk vinden. Smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
meh...dan liever zoiets
[ afbeelding ]
maar liever:
[ link | afbeelding ]
New Balance x LAMJC / Colette 1500's by Ouwe Paparazzi, on Flickr
helaas alleen maar van die vreselijke rape prijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |