Nu ben je niet hip.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb geen Janoski's, Jordans (meer) of era's
Wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef Gemaskerde het volgende:
Janoski's vind ik opzich wel vet, maar jammer dat iedereen elkaar nadoet omdat bepaalde 'sneakerfans' ze ook dragen.
Maakt ze meteen gaar.
Ya know what I'm saying.quote:
Ja, maar het is echt een mooi simpel schoentje dat overal bij past...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ya know what I'm saying.
Er zullen meerdere mensen zijn die uiteindelijk Janoski's gekocht hebben, omdat ze zagen dat jij ze bijv. ook hebt gekocht en er positief over was.
Jordan's zie ik op elke straathoek wanneer ik door het centrum van Rotterdam loop.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja, maar het is echt een mooi simpel schoentje dat overal bij past...Jordan is sowieso nu meer in dan nike sb volgens mij.
Nofi maar dat zijn gemiddeld ook best wel kleine maatjes, zijn jullie allemaal 12 ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2011 06:47 schreef Atta-boy het volgende:
Ik moest ook een beetje huilen toen ik zag dat die nieuwe new balance collabo niet in een us7 te krijgen was.
Rotterdam = Jordan city. Zelfs de meeste foei lelijke Jordans worden gekocht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jordan's zie ik op elke straathoek wanneer ik door het centrum van Rotterdam loop.
Zelfs je Mars 4s? Of zijn die helemaal afgetrapt?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb geen Janoski's, Jordans (meer) of era's
Word. En het lijkt er op dat de neon laces hype ook langzaam aan weer terug aan het komen is maar nu icm. Jordan ipv. Air Max.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Rotterdam = Jordan city. Zelfs de meeste foei lelijke Jordans worden gekocht.
20 hier Gquote:Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Nofi maar dat zijn gemiddeld ook best wel kleine maatjes, zijn jullie allemaal 12 ofzo?
21 hier G.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Nofi maar dat zijn gemiddeld ook best wel kleine maatjes, zijn jullie allemaal 12 ofzo?
Voor die prijs waar jij ze voor hebt gekocht kan je ze toch wel weer weg doenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:51 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
21 hier G.
Heb vandaag die new balance die ik van vault tec overgekocht heb aan en moet toegeven dat die us7 misschien zelfs te ruim zitten.
babydoekjes voor de midsoles.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:17 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik heb onlangs deze vette Nikes gekocht bij de Bristol voor ¤50,- maar na een keer gedragen te hebben tijdens het werken zijn ze een beetje vies geworden. Weet iemand met wat voor spul ik dat schoon kan krijgen?
[ afbeelding ]
Probeer de brittain mischien SB kan je DENK ik kopen in de sneaker winkel of NIKE shop in eindhovenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:00 schreef Darkzell het volgende:
Weet iemand een winkel in Eindhoven (centrum) met een Nike SB licentie, of sowieso met Janoski's? Wil toch ook maar een paartje gaan kopen.
http://www.100procentskateshop.nl/quote:Op woensdag 28 september 2011 15:00 schreef Darkzell het volgende:
Weet iemand een winkel in Eindhoven (centrum) met een Nike SB licentie, of sowieso met Janoski's? Wil toch ook maar een paartje gaan kopen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:10 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Probeer de brittain mischien SB kan je DENK ik kopen in de sneaker winkel of NIKE shop in eindhoven
zoek maar op google voor de nike winkel ik weet alleen dat ie aan de rand van de snelweg ligt.
nee, SB ligt alleen in skateboardwinkels. Probeer eens 100% Skateboardshop of Kingdom Skateshop (wel in Tilburg)quote:Op woensdag 28 september 2011 15:10 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Probeer de brittain mischien SB kan je DENK ik kopen in de sneaker winkel of NIKE shop in eindhoven
zoek maar op google voor de nike winkel ik weet alleen dat ie aan de rand van de snelweg ligt.
Ben je mij of vault nou aan het na-apen?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:23 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nee, SB ligt alleen in skateboardwinkels. Probeer eens 100% Skateboardshop of Kingdom Skateshop
Maar wel mee skate boarden he!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:25 schreef Atta-boy het volgende:
Ik was het ook al op aan het zoeken maar ben blij dat ik eerst gekeken heb of er nieuwe berichten waren.anders was het helemaal een overkill geweest.
Beide.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:24 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Ben je mij of vault nou aan het na-apen?
bel anders dat ga ik nu ook doen:Pquote:Op woensdag 28 september 2011 15:29 schreef Darkzell het volgende:
100%skateshop had ik idd al gevonden ondertussen, dan ga ik daar maar eens langs deze week.
Nou en?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:31 schreef Nezhi het volgende:
Jadusable, er is een edit knop :p hoef je niet zoveel achter elkaar te posten
New Balancequote:Op woensdag 28 september 2011 18:07 schreef Atta-boy het volgende:
Wivah: met dank aan vault tec
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:07 schreef Atta-boy het volgende:
Wivah: met dank aan vault tec
[ afbeelding ]
quote:
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:15 schreef Atta-boy het volgende:
Ja echt een pauper merknike the best!
Thanks @ omelette
Ik snap niet wat je zegt.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:25 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Nee
Al mag ik dat eigenlijk niet zeggen!!!
Everybody got`s his style![]()
Dacht het op te maken uit je denigrerendequote:Op woensdag 28 september 2011 18:25 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Nee
Al mag ik dat eigenlijk niet zeggen!!!
Everybody got`s his style![]()
Dat was ook zo ik had het alleen over het feit dat je zei dat Nike alles is.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:32 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dacht het op te maken uit je denigrerenderichting new balance schoenen.
Kan zijn dat je het bepaalde schoenen van nb niks vind maar er zitten er genoeg bij die goed te dragen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |