hypehype die p rods hoor!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:54 schreef vault_tec het volgende:
Je hebt gelijk, ze krijgen alleen de p rod tyfus zooi die niemand wil hebben. Nu blij
Bij mij reageerde die ook niet toen ik die advertentie, na ons gesprek, twee weken later nog zag staan... FFUUUUquote:Op donderdag 29 september 2011 19:39 schreef Atta-boy het volgende:
Die gast reageerde niet eens op mijn vraag dus vond het de moeite niet meer om er op te biedenwaren voor dat geld wel leuke schoenen.
Als ze op LB te koop staan moeten ze legit zijn volgens mij... FFUUUU Als die gast nou gewoon gereageerd had toenquote:
Omdat ze keilelijk zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 19:37 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb eig. nog nooit iemand op p-rod's gezien als ik er aan denk.
Het is ontopicquote:Op donderdag 29 september 2011 22:33 schreef Mirjam het volgende:
hou's op met dat geneuzel en ga lekker ontopic
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:01 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe kan dat nou weer, het is fragment!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn die witte fragement dunks nog een beetje verkrijgbaar, SHOOTO?Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Rotterdamquote:Op donderdag 29 september 2011 22:54 schreef HAL9000S het volgende:
Nieuwe aankoop:
[ link | afbeelding ]
Nike x Hiroshi Fujiwara polka dot dunks [2nd round HDR] by Tsewang K., on Flickr
(foto gejat van chickenp0w.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die woven chukka is wel erg mooi.
[ Bericht 15% gewijzigd door Nezhi op 29-09-2011 23:30:12 ]
Ik ook wel. Hadden we er hier stoer mee kunnen doen op fok. Nu is alles verpestquote:Op donderdag 29 september 2011 20:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als ze op LB te koop staan moeten ze legit zijn volgens mij... FFUUUU Als die gast nou gewoon gereageerd had toenHad wel 1 van die 2 willen hebben voor 40 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |