Kut, is het al zo laat ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 80% gewijzigd door ThaTim op 24-09-2011 00:25 ]
Triotje met Merel?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:20 schreef Oceanview het volgende:
Ragboer wil je samen met mij zijn?![]()
![]()
maar deze is echt leuk maar toch moooi en grappig maar toch liefquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja dat gaat zo en zo nogal snel bij jou.
Bepaal jij.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Triotje met Merel?
Of toch met Kip?![]()
![]()
![]()
![]()
watquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef Oceanview het volgende:
MK?
Laat de koffie komen wehee wehee.
oooh ahahahahahhahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat liedje dat ik je stuurde?
Vandaag op station zag ik man met ES bier. Hij begon tegen me te praten en zei dat ie afspraak hadquote:
Zusje van Merel heeft een bijnavriendje, komt de beurs niet in en zit thuisquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Ragboer het volgende:
NIEUW PILSJE PAKKEN LITER BIER ER IN ZO ROMANTISCH EN DAN UITGAAN IN DE BEURS MET ZUSJE VAN MEREL ZOENEN![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vandaag op station zag ik man met ES bier. Hij begon tegen me te praten en zei dat ie afspraak had
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hele fles voor jou.
:)
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef TWP het volgende:
[..]OMGGGGGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hele fles voor jou.![]()
![]()
![]()
![]()
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
vanaf nu adoren we hier allemaal bier
Hertog Jan of bier in het algemeen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
een bier die heet arrogantquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Oceanview het volgende:
Door Albert Heijn ken ik heel veel wijnen.
Ja of Harry Potter.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
wining ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Oceanview het volgende:
Door Albert Heijn ken ik heel veel wijnen.
Lijkt me een heel sterk idee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat is ES bier?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vandaag op station zag ik man met ES bier. Hij begon tegen me te praten en zei dat ie afspraak had
euro shopperquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is ES bier?
Ik liep naar slechtste sollicitatiegesprek ooit en kwam langs een café waar mannen van 40-50 buiten stonden en toen zei de een tegen de ander dat ze mij hadden moeten meenemenen nog allemaal andere opmerkingen.
Morgen moet ik er weer zijn
alle bieren waar alcohol in zit proef je toch niet als je eenmaal dronken bentquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Ancest het volgende:
[..]
Hertog Jan of bier in het algemeen?
Euroshopperquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is ES bier?
Ik liep naar slechtste sollicitatiegesprek ooit en kwam langs een café waar mannen van 40-50 buiten stonden en toen zei de een tegen de ander dat ze mij hadden moeten meenemenen nog allemaal andere opmerkingen.
Euroshopper.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is ES bier?
euroshoppperquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is ES bier?
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
Kom we gaan TC'en.Wie maakt eentje?
Geen sin, Flash vind mijn pc niet leukquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
ik weeni wat TC isquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geen sin, Flash vind mijn pc niet leuk
Dat is 10 min langer lopen en dan kom ik er alsnog praktisch langs aangezien ze op een hoek tegenover elkaar zittenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
euroshoppper
arme meid, zoek maar een omweg alvast
Ik ga niet TC'en want dat doet vervelend bij mij.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
TinyChat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik weeni wat TC is
Tinychat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik weeni wat TC is
chillaxxquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
Telkens weer UDOWU verneuken met die kutchat, word er een keer zat van.
Trusten merelke, succes morgenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
Schatjes, ik ben slapen, welterusten![]()
Dankje, zal het nodig hebben..quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Trusten merelke, succes morgen
??quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
Telkens weer UDOWU verneuken met die kutchat, word er een keer zat van.
30quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef Oceanview het volgende:
Linda is in het zwembad. Youssef met z'n twintig vrienden ook.
Door hoeveel jongens is Linda gepakt als hij met de helft van z'n vrienden over 'r heen gaat.
Tip: vergeet Youssef niet mee te tellen.
Die vragen over criminaliteit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef Oceanview het volgende:
Linda is in het zwembad. Youssef met z'n twintig vrienden ook.
Door hoeveel jongens is Linda gepakt als hij met de helft van z'n vrienden over 'r heen gaat.
Tip: vergeet Youssef niet mee te tellen.
15 euro!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:36 schreef Oceanview het volgende:
Jan heeft 10 euro.
Achmed heeft er 5.
Hoeveel euro heeft Achmed nadat hij Jan heeft beroofd en al z'n geld heeft afgepakt?
Nog steeds 5quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:36 schreef Oceanview het volgende:
Jan heeft 10 euro.
Achmed heeft er 5.
Hoeveel euro heeft Achmed nadat hij Jan heeft beroofd en al z'n geld heeft afgepakt?
Dankjequote:Op zaterdag 24 september 2011 00:36 schreef Oceanview het volgende:
Welterusten merel
suc7 morgen enzulks
pasquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:37 schreef Oceanview het volgende:
Je wilt Ragboer beroven. Ragboer blijkt een moederneukende slechtebillenneger te zijn. Je voelt je bedreigd. Hoeveel vrienden moet je bellen om een neger van 2m en 110 kilo de baas te zijn ??
A) 5
B) 10
C) Iedereen die maar een mes of een ketting heeft
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:37 schreef Oceanview het volgende:
Je wilt Ragboer beroven. Ragboer blijkt een moederneukende slechtebillenneger te zijn. Je voelt je bedreigd. Hoeveel vrienden moet je bellen om een neger van 2m en 110 kilo de baas te zijn ??
A) 5
B) 10
0, drogeer hem.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:37 schreef Oceanview het volgende:
A) 5
B) 10
Algemene wereldse boycot.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:37 schreef Ragboer het volgende:
Ik probeerde die TC ook, loopt vast. Ik boycot vanaf nu TC.
Meisjes hebben meestal kettingen toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:39 schreef Ragboer het volgende:
Als je Merel op me afstuurt ben ik een mak lammetje...
8!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:39 schreef Oceanview het volgende:
4) Rachid krijgt 2.000,00 voor elke gestolen BMW, voor een Japanse wagen krijgt hij 350,00 en 700,00 als het een 4x4 is.
Hij heeft al twee BMWs en één 4x4 gestolen. Hoeveel Japanse wagens moet hij nog stelen om 7.500,00 te hebben?
Amsterdam-West Osdorpquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:41 schreef Ragboer het volgende:
Eindexamen wiskunde voor Marokkaan:
Hierna, in primeur, de toekomstige examenvragen wiskunde van het eindexamen van het 4e leerjaar VMBO in Amsterdam-West en Osdorp
1) Youssouf beschikt over een AK-47 met een lader van 80 kogels. Hij vuurt 13 kogels af, telkens hij de trekker overhaalt. Hoeveel keer kan hij schieten vooraleer te herladen?
2) Achmed bezit 10 gram pure cocaïne. Hij versnijdt ze met bicarbonaat in een verhouding van 4 delen cocaïne op 6 delen bicarbonaat.
Hij verkoopt 6 gram van dit mengsel aan Ricardo voor 625,00 en 15 gram aan Bonito voor 90,00 per gram.
a) Wie werd het meest opgelicht, Ricardo of Bonito?
Hoeveel grammen versneden cocaïne resten er nog?
c) Hoeveel winst heeft Achmed gemaakt?
3) Farid is pooier. Er werken drie meisjes voor hem. Indien de prijs voor één wip 50,00 is, hoeveel beurten moet elk meisje hebben opdat Farid zijn 3 dagelijkse doses crack, die elk 85,00 kosten, kan betalen?
4) Rachid krijgt 2.000,00 voor elke gestolen BMW, voor een Japanse wagen krijgt hij 350,00 en 700,00 als het een 4x4 is.
Hij heeft al twee BMWs en één 4x4 gestolen. Hoeveel Japanse wagens moet hij nog stelen om 7.500,00 te hebben?
5) Mohamed zit voor 6 jaar in de gevangenis voor gewapende overval met doodslag. De buit van
250.000,00 werd door de politie nooit gevonden. Indien zijn vriendin dit geld uitgeeft à rato van 1.200,00 per maand, hoeveel geld zal er hem nog resten bij zijn vervroegde vrijlating wegens goed gedrag binnen vier jaar?
Bijkomende vraag: hoeveel jaar extra moet hij brommen omdat hij zijn vriendin vermoordt voor haar verspilzucht?
6) Bij de laatste riad in Dordrecht tegen een Antilliaanse gang heeft Yalcin 76 blauwe bonen verkocht en daarbij 3 personen gemold.
Wat is zijn rendement? Verdient hij nog lid te blijven van de gang, wetende dat het maximumcriterium door Vedat gesteld 23 kogels per gozer is?
7) Werk 3 mogelijke combinaties uit die beantwoorden aan volgend uitgangspunt: met hoeveel dealers en verslaafden moet je minimaal zijn om een Volkswagen bus van de politie Regio Amsterdam-Amstelland te vullen, wetende dat:
- het standaard model leeg 1160 kg weegt;
- het gemiddeld gewicht van een flik 110 kg is;
- een patrouille doorgaans uit 4 man bestaat;
- de doorsnee verslaafde hoogstens 65 kg weegt, een dealer tot 100 kg;
- het voertuig steeds met minstens twee wielen op de grond moet blijven;
- de kans dat een politieagent de wagens verlaat is nihil.
Erreg lastig.quote:
Kanaleneilandquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:43 schreef Ragboer het volgende:
Hoeveel negerpikken passen er in de mond van Soumia uit Amsterdam-Noord?
Heb je toevallig nog ergens dat filmpje van Soumia liggen? Of niet?quote:
Ik heb op website vergeten geklikt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog ergens dat filmpje van Soumia liggen? Of niet?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:43 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die hier nog steeds niet op hebben geklikt.
Legger hequote:Op zaterdag 24 september 2011 00:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg ze hebben nog meer afleveringen
ff kijken
En ik loop weg en ik zeg legger he.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:58 schreef BBQSausage het volgende:
Die van john williams is geniaal.
Whahaha lol op welke zender is dit enzo?quote:
slam fmquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Whahaha lol op welke zender is dit enzo?
okquote:
Ik lig al een halfuur te slapen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok
wat is het rustig hier waar is iedereen
ja het is de sattliet die is in nederland geland en heeft alles wat niet op zolders zit kapoet gemaktquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok
wat is het rustig hier waar is iedereen
Haha hoe kan je dan typenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik lig al een halfuur te slapen.![]()
![]()
Ik zit in de woonkamer niks an den handjenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
ja het is de sattliet die is in nederland geland en heeft alles wat niet op zolders zit kapoet gemakt
Slaapfokken. Nerveus voor morgenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Haha hoe kan je dan typen
[..]
Ik zit in de woonkamer niks an den handjen
Ohja dan komt je nieuwe vehiekelquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Slaapfokken. Nerveus voor morgen
quote:
groetenquote:
quote:
Trustenquote:
Hoe is het xx gr grquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoi Boter xx gr gr
Ik heb hoofdpijn en ik moet naar bed xx gr grquote:
Oei vervelend zeg! xx gr grquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn en ik moet naar bed xx gr gr
ps.
met jou dan? xx gr gr
Hmm vaag verhaal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:54 schreef Boterbartje het volgende:
Beetje de hoop opgegeven wat betreft het bestaan van 'vrienden'
Naar mijn idee bestaan vrienden niet want uiteindelijk als ze er moeten zijn kiezen ze toch voor zichzelf. Beetje survival of the fittest idee maar er is daadwerkelijk nooit iemand die denkt; laat ik dit maar doen want anders heeft die hier en daar problemen mee. OF want dan help ik die en dat mee.
Blegh
blijkbaar niet, bahquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hmm vaag verhaal.
Echte vrienden zijn er altijd.
dat zijn geen echte vriendenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:59 schreef Boterbartje het volgende:
Kameraden kun je soberzo neit van opaan, ik had een meisjes-vriendin waar we met z'n 2en over alles konden praten. Mocht ik nou net zo'n kameraad hebben die altijd overal achteraan gaat waar ik mee praat. dus alles wat ik haar zegt vertelt ze gelijkd oor aan m'n kameraad kwam ik laatst achter.
Wat een kutvolk allemaal, niemand meer te vertrouwen
WAAR IS HET VERTROUWEN
xxquote:Op zaterdag 24 september 2011 02:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dat zijn geen echte vrienden
wat naar voor je ...;(
xx
Da's echt vies...quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:59 schreef Boterbartje het volgende:
Kameraden kun je soberzo neit van opaan, ik had een meisjes-vriendin waar we met z'n 2en over alles konden praten. Mocht ik nou net zo'n kameraad hebben die altijd overal achteraan gaat waar ik mee praat. dus alles wat ik haar zegt vertelt ze gelijkd oor aan m'n kameraad kwam ik laatst achter.
Wat een kutvolk allemaal, niemand meer te vertrouwen
WAAR IS HET VERTROUWEN
Agree. enzo met meerderen ook nog.quote:
volgens mij leeft iedereen. Ze zijn enkel in diepe slaap.quote:
oké doei enzoquote:Op zaterdag 24 september 2011 03:28 schreef aight1 het volgende:
Mja nu weer weg dus ga maar slapen mkay daag
Huh, donkere kringen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:46 schreef coban het volgende:
Hebben jullie ook allemaal donkere kringen die chronisch lijken te zijn?
Ik wel, het ziet er vet mooi en stoer uit ja.
WAT IS DEZE AH KAHBAquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu nog alleen Plastic_ban en dan ben ik echt helemaal blij.
Drink hetquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:20 schreef coban het volgende:
Ik kijk naar mijn koffie. Zwarte koffie zonder suiker. Het is een uitdaging. Ik MOET van mijzelf zwarte koffie zonder suiker zoals bazen kunnen drinken.
Ik durf niet
Ga ervoor!quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:20 schreef coban het volgende:
Ik kijk naar mijn koffie. Zwarte koffie zonder suiker. Het is een uitdaging. Ik MOET van mijzelf zwarte koffie zonder suiker zoals bazen kunnen drinken.
Ik durf niet
koffie niet met melk drinken?quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:20 schreef coban het volgende:
Ik durf niet
Ik moet van mijzelf het puur doen jeweetwel al die mensen op tv met belangijke functies enzo doen sochtends altijd stoer met hele zwarte koffie enzo en drinken in 1 teug op.quote:
hihihihihiquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:34 schreef coban het volgende:
Ik heb heleboel caramelkoffie erbij gegoten. Nu is het tnminste drinkbaar.
Ik faal
Ik ben haar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Deborah van romana op de scooter is lekker
Je breekt mijn hart.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:36 schreef aight1 het volgende:
Koffie die geen zwarte koffie is is geen koffie.
Is gwn koffie met iets erin, niks mis mee hoorquote:
Koffie met stukjes van haar hartje erin ja!quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is gwn koffie met iets erin, niks mis mee hoor
Je broer had je moeten slaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:53 schreef coban het volgende:
Broertje: IK WIL EI COBAN GA MAKEN NUUU
ik kijk hem strak aan en zeg: als ik een kusje krijg
Broertje: nee laatmaar hoef geen ei![]()
wie weigert nou kusjess
Incestueus krengquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:53 schreef coban het volgende:
Broertje: IK WIL EI COBAN GA MAKEN NUUU
ik kijk hem strak aan en zeg: als ik een kusje krijg
Broertje: nee laatmaar hoef geen ei![]()
wie weigert nou kusjess
quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:01 schreef coban het volgende:
Ik heb gemaakt
Kijk mr op google: sucuklu yumurta
Zo lekker. Het resultaat is alleen een beetje anders, een beetje minder mooi
Somsquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:18 schreef Intronic het volgende:
P_z, Train Simulator 2012 is uit. Speel je dat soort spellen ook?
vertelllquote:
halal achtige versie van bacon and eggs?quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:01 schreef coban het volgende:
Ik heb gemaakt
Kijk mr op google: sucuklu yumurta
Zo lekker. Het resultaat is alleen een beetje anders, een beetje minder mooi
wat is dat voor aidssaus wat erop ligt?quote:
was je mijn zusje maar dan hak nu lekker ontbijtquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:25 schreef coban het volgende:
@ftkajdhaujdh12nogwat
ja
@patje: mijn ontbijt is better
Wat is deze?quote:
Saus? Dat is kaas!quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:26 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
wat is dat voor aidssaus wat erop ligt?
Lijkt wel kaas?!quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:26 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
wat is dat voor aidssaus wat erop ligt?
Spek, ei, champignons en kaas. Met peper en kipkruiden uiteraard.quote:
tsja, je kunt niet alles hebben hequote:Op zaterdag 24 september 2011 12:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
was je mijn zusje maar dan hak nu lekker ontbijt
joppiequote:Op zaterdag 24 september 2011 12:27 schreef Boterbartje het volgende:
Mijn ontbijt bestaat bijna elke dag uit: 2 plakjes brood, 4 plakjes ham en 3 gebakken eieren met zout en peper en dan joppiesaus op erop te doen als ik een ham neem en zulks
Lekker maar dan zonder kaasquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Spek, ei, champignons en kaas. Met peper en kipkruiden uiteraard.
JA zo er naast als koffie en dan doe ik zo dip dip nom nomquote:
ja stukjes kaas maar niet zo'n hele lapquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:28 schreef Patje1987 het volgende:
Plakje kaas op gebakken ei is goddelijk
een plakje wel ja, een hele homp jonge kaas niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:28 schreef Patje1987 het volgende:
Plakje kaas op gebakken ei is goddelijk
Mietje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja stukjes kaas maar niet zo'n hele lap
Het was maar 1 plakjequote:Op zaterdag 24 september 2011 12:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een plakje wel ja, een hele homp jonge kaas niet.
tip: hele oude kaas, en veel minder
Alles met kaas is geniaal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij vindt kapsalon waarschijnlijk ook geniaal
Einstein had geen kaas dusquote:
Haten op Rezaniaquote:
Pizza in het algemmenquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
Kaas op pizza
Kaas op kapsalon
Kaas op gebakken ei
Kaas op macaroni, spaghetti en pasta
Fettuccine alfredo
Gewoon broodje döner gr gr.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
idd gewoon een waterfiets!
Omdat :quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu nog alleen Plastic_ban en dan ben ik echt helemaal blij.
En terecht dat het isquote:
als je ham door kip ofzo vervangt danquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:52 schreef aight1 het volgende:
Ontbijten met stokbrood met sla en ham en yogonaise en augurk en peper en oregano
oja ham is haram hequote:Op zaterdag 24 september 2011 12:53 schreef coban het volgende:
[..]
als je ham door kip ofzo vervangt dan
quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:52 schreef aight1 het volgende:
Ontbijten met stokbrood met sla en ham en yogonaise en augurk en peper en oregano
Denken dat je een goede user bentquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Toch nietIk ben een hele goede user.
hahah, gewoon door regeltjes van vroeger dat sochtends dat niet mocht eet ik geen junk terwijl niemand mij tegenhoudtquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
oja ham is haram he
maja stuk beter dan ontbijt van gisteren, bigmac menu
ja ik ook, maar eet sowieso bijna nooit junkquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:55 schreef coban het volgende:
[..]
hahah, gewoon door regeltjes van vroeger dat sochtends dat niet mocht eet ik geen junk terwijl niemand mij tegenhoudt
Staat er nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom staat er bij plastic_zak 'peper pijper'?
Terechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |