Wat is ES bier?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vandaag op station zag ik man met ES bier. Hij begon tegen me te praten en zei dat ie afspraak had
euro shopperquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is ES bier?
Ik liep naar slechtste sollicitatiegesprek ooit en kwam langs een café waar mannen van 40-50 buiten stonden en toen zei de een tegen de ander dat ze mij hadden moeten meenemenen nog allemaal andere opmerkingen.
Morgen moet ik er weer zijn
alle bieren waar alcohol in zit proef je toch niet als je eenmaal dronken bentquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Ancest het volgende:
[..]
Hertog Jan of bier in het algemeen?
Euroshopperquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is ES bier?
Ik liep naar slechtste sollicitatiegesprek ooit en kwam langs een café waar mannen van 40-50 buiten stonden en toen zei de een tegen de ander dat ze mij hadden moeten meenemenen nog allemaal andere opmerkingen.
Euroshopper.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is ES bier?
euroshoppperquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is ES bier?
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
Kom we gaan TC'en.Wie maakt eentje?
Geen sin, Flash vind mijn pc niet leukquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
ik weeni wat TC isquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geen sin, Flash vind mijn pc niet leuk
Dat is 10 min langer lopen en dan kom ik er alsnog praktisch langs aangezien ze op een hoek tegenover elkaar zittenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
euroshoppper
arme meid, zoek maar een omweg alvast
Ik ga niet TC'en want dat doet vervelend bij mij.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
TinyChat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik weeni wat TC is
Tinychat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik weeni wat TC is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |