Kut, is het al zo laat ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 80% gewijzigd door ThaTim op 24-09-2011 00:25 ]
Triotje met Merel?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:20 schreef Oceanview het volgende:
Ragboer wil je samen met mij zijn?![]()
![]()
maar deze is echt leuk maar toch moooi en grappig maar toch liefquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja dat gaat zo en zo nogal snel bij jou.
Bepaal jij.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Triotje met Merel?
Of toch met Kip?![]()
![]()
![]()
![]()
watquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef Oceanview het volgende:
MK?
Laat de koffie komen wehee wehee.
oooh ahahahahahhahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat liedje dat ik je stuurde?
Vandaag op station zag ik man met ES bier. Hij begon tegen me te praten en zei dat ie afspraak hadquote:
Zusje van Merel heeft een bijnavriendje, komt de beurs niet in en zit thuisquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Ragboer het volgende:
NIEUW PILSJE PAKKEN LITER BIER ER IN ZO ROMANTISCH EN DAN UITGAAN IN DE BEURS MET ZUSJE VAN MEREL ZOENEN![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vandaag op station zag ik man met ES bier. Hij begon tegen me te praten en zei dat ie afspraak had
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hele fles voor jou.
:)
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef TWP het volgende:
[..]OMGGGGGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hele fles voor jou.![]()
![]()
![]()
![]()
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
vanaf nu adoren we hier allemaal bier
Hertog Jan of bier in het algemeen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
een bier die heet arrogantquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Oceanview het volgende:
Door Albert Heijn ken ik heel veel wijnen.
Ja of Harry Potter.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
wining ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Oceanview het volgende:
Door Albert Heijn ken ik heel veel wijnen.
Lijkt me een heel sterk idee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |