quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Ik ga mr proberen te slapen
Want dat moet.
Kusje op jullie voorhoofd.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef Ragboer het volgende:
Ooit en ooit zal ik een leuke vriendin krijgen, een soulmate, iemand die mij begrijpt.Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Welke instelling?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke dat is wel fijn![]()
Ja ik werk met mensen met die instelling![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef Ragboer het volgende:
Ooit en ooit zal ik een leuke vriendin krijgen, een soulmate, iemand die mij begrijpt.doe niet zo meanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
mwa te grote oren.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
Een leuke homo voor jullie
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef TWP het volgende:
SuperHeavy is afgelopen. Iemand nog een fijn nummer op de youtube?
succesquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef Ragboer het volgende:
Nou, ja. Ik merk wel dat ik graag bij iemand wilt zijn. Tijd is rijp voor een leuke dame. Nu moet de vonk nog overslaan...
Moet misschien toch maar het uitgaansleven in morgen...
Ah, ik respecteer ieder zijn geloofsuiting.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
'leuk voor nu, maar later alleen een moslima'
Je komt vast wel iemand tegenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef Ragboer het volgende:
Nou, ja. Ik merk wel dat ik graag bij iemand wilt zijn. Tijd is rijp voor een leuke dame. Nu moet de vonk nog overslaan...
Moet misschien toch maar het uitgaansleven in morgen...
Mijn zusje komt nergens binnen, is 16.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef Oceanview het volgende:
Ik moest hardop lachen om die ene keer dat Spaghetti en Ragboer samen waren, en dat ze ergens waren waar merel's zusje net niet naar toe mocht.
Ik heb het niet zo op natte homo's.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
Een leuke homo voor jullie
[ afbeelding ]
Dropkick Murphys, niet slecht. Voor een nummertje.quote:
Iets met De beurs ofzo maar ik herinner het mij niet meer goed.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je komt vast wel iemand tegen![]()
[..]
Mijn zusje komt nergens binnen, is 16.
ik ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op natte homo's.
quote:
Zijn ook jongens die nu Nederlandse vriendinnen hebben (waar hun ouders niks vanaf weten) maar had gekund dat jij er ook zo over dachtquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ah, ik respecteer ieder zijn geloofsuiting.
Wel op droge?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
RB IS VASN MIJquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:20 schreef Oceanview het volgende:
Ragboer wil je samen met mij zijn?![]()
![]()
En daarna Flogging Mollyquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Dropkick Murphys, niet slecht. Voor een nummertje.
Hier issie droogquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |