hijgendehenk.nlquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oefff
[..]
Wat is je skype, ik wacht hijgend op je.
Hooiquote:
Ik weet niet of ik hier nou wel zo blij van moet worden..quote:
Nee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar hoort de lapo altijd het nieuwe topic te krijgen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kijk nu eens op mijn profiel.
HOudoe!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
Nee, ik ga me even met andere dingen bezighouden, het merendeel van de posters hier, de trolls, hoeven die lijst blijikbaar niet. Tot, later vanavond? Morgen? Ik zie wel of ik eigenlijk wel zin heb.
Welke lijst?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
Nee, ik ga me even met andere dingen bezighouden, het merendeel van de posters hier, de trolls, hoeven die lijst blijikbaar niet. Tot, later vanavond? Morgen? Ik zie wel of ik eigenlijk wel zin heb.
Ah, en ik maar denken dat ik al een beetje bekend was..quote:
Een zomer zonder flips.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme, niemand vindt het bij mij passen om een bitch te zijn
Ik wil de lijst heel graag. Mja. Overmacht.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
Hej bitch van me ga eens slapenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme, niemand vindt het bij mij passen om een bitch te zijn
Come back toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Welke lijst?
En daag
[..]
Ah, en ik maar denken dat ik al een beetje bekend was..
Slechtste zomer grgrquote:
Okequote:Op zaterdag 24 september 2011 00:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hej bitch van me ga eens slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |