Nou kijk de lijst ziet er zo uit:quote:
Toevallig wel ja.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar hoort de lapo altijd het nieuwe topic te krijgen?
Nee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar hoort de lapo altijd het nieuwe topic te krijgen?
hey die kreeg ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
"Beste student,
Er staan 1 of meerdere nieuwe berichten voor je klaar. Je vindt de berichten in Mijn DUO onder het menu-item Post bij 'Mijn gegevens'. "
WAAROM KAN DAT NIET GEWOON VIA EMAIL!1!!11!
geen nohomo dit keerquote:
GMTAquote:
Ik krijg het al heetquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Doorzichtig onderbroekje met strakke pantalon.Jij dan?
OMGquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
geen nohomo dit keer
[..]
GMTA
[..]
Ik krijg het al heet, ik heb doorzichtig slipje met open kruis en een zwart doorschijnend pantalon
Ja geloof het bestquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet je dat ik er maandelijks amper wat van terug zie?
Lekker om te horen zeg. Bel me.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
geen nohomo dit keer
[..]
GMTA
[..]
Ik krijg het al heet, ik heb doorzichtig slipje met open kruis en een zwart doorschijnend pantalon
Lekker jong.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kijk nu eens op mijn profiel.
En daaronder?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Een satijnen jurkje
Goeed. Mooi zeg.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Een satijnen jurkje
Je bent zo leuk als je scheldquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was je al voor met uitschelden. Ik noemde je in een vorige topic al mongool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |