Ik denk dat niemand wilt wachten.quote:
Nu interesse.quote:
Ik ben 18 februari jarig.quote:
Leuke bestemming dankzij een leuke jongenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
Sorry lieverd. Woensdag gaan we naar Cuba!
Oooh dit. Jij viespeuk. Goed dat MK dit niet leest.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou kijk ik was eigenlijk van plan om Marokip keihard te geven en dan kindjes maken huis kopen trouwen boot kopen rijk worden oud worden en samen in een graf te gaan.
en oja, ook nog een nieuwe lijst voor de OP.
IK 17 FEBRARIquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef Oceanview het volgende:
Zoentje beach![]()
![]()
![]()
[..]
Nu interesse.
[..]
Ik ben 18 februari jarig.
Of zullen we dat niet doen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:58 schreef coban het volgende:
Zullen we met zn allen op reis naar Friesland?
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Oooh dit. Jij viespeuk. Goed dat MK dit niet leest.
psssst, MK moet je zien van Dalando schrijft!
Misschien ben ik laat komer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:58 schreef TWP het volgende:
[..]
Jullie ouders hebben op dezelfde dag geslachtsgemeenschap gehad. Toch gezellig.
Weetje hoeveel schoenen ik daarvan kan kopen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ontvang normaal gesproken 375 euro per maand.
Je maakt ons wel nieuwsgierig men.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef Dalando het volgende:
Het leuke is dat ik die lijst op een tab heb
Weet je dat ik er maandelijks amper wat van terug zie?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]
Weetje hoeveel schoenen ik daarvan kan kopen?
waar is het nohomo gedeeltequote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Doorzichtig onderbroekje met strakke pantalon.Jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |