Kut, is het al zo laat ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 80% gewijzigd door ThaTim op 24-09-2011 00:25 ]
Triotje met Merel?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:20 schreef Oceanview het volgende:
Ragboer wil je samen met mij zijn?![]()
![]()
maar deze is echt leuk maar toch moooi en grappig maar toch liefquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja dat gaat zo en zo nogal snel bij jou.
Bepaal jij.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Triotje met Merel?
Of toch met Kip?![]()
![]()
![]()
![]()
watquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef Oceanview het volgende:
MK?
Laat de koffie komen wehee wehee.
oooh ahahahahahhahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat liedje dat ik je stuurde?
Vandaag op station zag ik man met ES bier. Hij begon tegen me te praten en zei dat ie afspraak hadquote:
Zusje van Merel heeft een bijnavriendje, komt de beurs niet in en zit thuisquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Ragboer het volgende:
NIEUW PILSJE PAKKEN LITER BIER ER IN ZO ROMANTISCH EN DAN UITGAAN IN DE BEURS MET ZUSJE VAN MEREL ZOENEN![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vandaag op station zag ik man met ES bier. Hij begon tegen me te praten en zei dat ie afspraak had
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hele fles voor jou.
:)
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef TWP het volgende:
[..]OMGGGGGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hele fles voor jou.![]()
![]()
![]()
![]()
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
vanaf nu adoren we hier allemaal bier
Hertog Jan of bier in het algemeen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
een bier die heet arrogantquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Oceanview het volgende:
Door Albert Heijn ken ik heel veel wijnen.
Ja of Harry Potter.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
wining ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Oceanview het volgende:
Door Albert Heijn ken ik heel veel wijnen.
Lijkt me een heel sterk idee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat is ES bier?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vandaag op station zag ik man met ES bier. Hij begon tegen me te praten en zei dat ie afspraak had
euro shopperquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is ES bier?
Ik liep naar slechtste sollicitatiegesprek ooit en kwam langs een café waar mannen van 40-50 buiten stonden en toen zei de een tegen de ander dat ze mij hadden moeten meenemenen nog allemaal andere opmerkingen.
Morgen moet ik er weer zijn
alle bieren waar alcohol in zit proef je toch niet als je eenmaal dronken bentquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Ancest het volgende:
[..]
Hertog Jan of bier in het algemeen?
Euroshopperquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is ES bier?
Ik liep naar slechtste sollicitatiegesprek ooit en kwam langs een café waar mannen van 40-50 buiten stonden en toen zei de een tegen de ander dat ze mij hadden moeten meenemenen nog allemaal andere opmerkingen.
Euroshopper.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is ES bier?
euroshoppperquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is ES bier?
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
Kom we gaan TC'en.Wie maakt eentje?
Geen sin, Flash vind mijn pc niet leukquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
ik weeni wat TC isquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geen sin, Flash vind mijn pc niet leuk
Dat is 10 min langer lopen en dan kom ik er alsnog praktisch langs aangezien ze op een hoek tegenover elkaar zittenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
euroshoppper
arme meid, zoek maar een omweg alvast
Ik ga niet TC'en want dat doet vervelend bij mij.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
TinyChat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik weeni wat TC is
Tinychat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik weeni wat TC is
chillaxxquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
Telkens weer UDOWU verneuken met die kutchat, word er een keer zat van.
Trusten merelke, succes morgenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
Schatjes, ik ben slapen, welterusten![]()
Dankje, zal het nodig hebben..quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Trusten merelke, succes morgen
??quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
Telkens weer UDOWU verneuken met die kutchat, word er een keer zat van.
30quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef Oceanview het volgende:
Linda is in het zwembad. Youssef met z'n twintig vrienden ook.
Door hoeveel jongens is Linda gepakt als hij met de helft van z'n vrienden over 'r heen gaat.
Tip: vergeet Youssef niet mee te tellen.
Die vragen over criminaliteit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef Oceanview het volgende:
Linda is in het zwembad. Youssef met z'n twintig vrienden ook.
Door hoeveel jongens is Linda gepakt als hij met de helft van z'n vrienden over 'r heen gaat.
Tip: vergeet Youssef niet mee te tellen.
15 euro!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:36 schreef Oceanview het volgende:
Jan heeft 10 euro.
Achmed heeft er 5.
Hoeveel euro heeft Achmed nadat hij Jan heeft beroofd en al z'n geld heeft afgepakt?
Nog steeds 5quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:36 schreef Oceanview het volgende:
Jan heeft 10 euro.
Achmed heeft er 5.
Hoeveel euro heeft Achmed nadat hij Jan heeft beroofd en al z'n geld heeft afgepakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |