Dankjequote:Op zaterdag 24 september 2011 00:36 schreef Oceanview het volgende:
Welterusten merel
suc7 morgen enzulks
pasquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:37 schreef Oceanview het volgende:
Je wilt Ragboer beroven. Ragboer blijkt een moederneukende slechtebillenneger te zijn. Je voelt je bedreigd. Hoeveel vrienden moet je bellen om een neger van 2m en 110 kilo de baas te zijn ??
A) 5
B) 10
C) Iedereen die maar een mes of een ketting heeft
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:37 schreef Oceanview het volgende:
Je wilt Ragboer beroven. Ragboer blijkt een moederneukende slechtebillenneger te zijn. Je voelt je bedreigd. Hoeveel vrienden moet je bellen om een neger van 2m en 110 kilo de baas te zijn ??
A) 5
B) 10
0, drogeer hem.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:37 schreef Oceanview het volgende:
A) 5
B) 10
Algemene wereldse boycot.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:37 schreef Ragboer het volgende:
Ik probeerde die TC ook, loopt vast. Ik boycot vanaf nu TC.
Meisjes hebben meestal kettingen toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:39 schreef Ragboer het volgende:
Als je Merel op me afstuurt ben ik een mak lammetje...
8!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:39 schreef Oceanview het volgende:
4) Rachid krijgt 2.000,00 voor elke gestolen BMW, voor een Japanse wagen krijgt hij 350,00 en 700,00 als het een 4x4 is.
Hij heeft al twee BMWs en één 4x4 gestolen. Hoeveel Japanse wagens moet hij nog stelen om 7.500,00 te hebben?
Amsterdam-West Osdorpquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:41 schreef Ragboer het volgende:
Eindexamen wiskunde voor Marokkaan:
Hierna, in primeur, de toekomstige examenvragen wiskunde van het eindexamen van het 4e leerjaar VMBO in Amsterdam-West en Osdorp
1) Youssouf beschikt over een AK-47 met een lader van 80 kogels. Hij vuurt 13 kogels af, telkens hij de trekker overhaalt. Hoeveel keer kan hij schieten vooraleer te herladen?
2) Achmed bezit 10 gram pure cocaïne. Hij versnijdt ze met bicarbonaat in een verhouding van 4 delen cocaïne op 6 delen bicarbonaat.
Hij verkoopt 6 gram van dit mengsel aan Ricardo voor 625,00 en 15 gram aan Bonito voor 90,00 per gram.
a) Wie werd het meest opgelicht, Ricardo of Bonito?
Hoeveel grammen versneden cocaïne resten er nog?
c) Hoeveel winst heeft Achmed gemaakt?
3) Farid is pooier. Er werken drie meisjes voor hem. Indien de prijs voor één wip 50,00 is, hoeveel beurten moet elk meisje hebben opdat Farid zijn 3 dagelijkse doses crack, die elk 85,00 kosten, kan betalen?
4) Rachid krijgt 2.000,00 voor elke gestolen BMW, voor een Japanse wagen krijgt hij 350,00 en 700,00 als het een 4x4 is.
Hij heeft al twee BMWs en één 4x4 gestolen. Hoeveel Japanse wagens moet hij nog stelen om 7.500,00 te hebben?
5) Mohamed zit voor 6 jaar in de gevangenis voor gewapende overval met doodslag. De buit van
250.000,00 werd door de politie nooit gevonden. Indien zijn vriendin dit geld uitgeeft à rato van 1.200,00 per maand, hoeveel geld zal er hem nog resten bij zijn vervroegde vrijlating wegens goed gedrag binnen vier jaar?
Bijkomende vraag: hoeveel jaar extra moet hij brommen omdat hij zijn vriendin vermoordt voor haar verspilzucht?
6) Bij de laatste riad in Dordrecht tegen een Antilliaanse gang heeft Yalcin 76 blauwe bonen verkocht en daarbij 3 personen gemold.
Wat is zijn rendement? Verdient hij nog lid te blijven van de gang, wetende dat het maximumcriterium door Vedat gesteld 23 kogels per gozer is?
7) Werk 3 mogelijke combinaties uit die beantwoorden aan volgend uitgangspunt: met hoeveel dealers en verslaafden moet je minimaal zijn om een Volkswagen bus van de politie Regio Amsterdam-Amstelland te vullen, wetende dat:
- het standaard model leeg 1160 kg weegt;
- het gemiddeld gewicht van een flik 110 kg is;
- een patrouille doorgaans uit 4 man bestaat;
- de doorsnee verslaafde hoogstens 65 kg weegt, een dealer tot 100 kg;
- het voertuig steeds met minstens twee wielen op de grond moet blijven;
- de kans dat een politieagent de wagens verlaat is nihil.
Erreg lastig.quote:
Kanaleneilandquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:43 schreef Ragboer het volgende:
Hoeveel negerpikken passen er in de mond van Soumia uit Amsterdam-Noord?
Heb je toevallig nog ergens dat filmpje van Soumia liggen? Of niet?quote:
Ik heb op website vergeten geklikt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog ergens dat filmpje van Soumia liggen? Of niet?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:43 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die hier nog steeds niet op hebben geklikt.
Legger hequote:Op zaterdag 24 september 2011 00:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg ze hebben nog meer afleveringen
ff kijken
En ik loop weg en ik zeg legger he.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:58 schreef BBQSausage het volgende:
Die van john williams is geniaal.
Whahaha lol op welke zender is dit enzo?quote:
slam fmquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Whahaha lol op welke zender is dit enzo?
okquote:
Ik lig al een halfuur te slapen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok
wat is het rustig hier waar is iedereen
ja het is de sattliet die is in nederland geland en heeft alles wat niet op zolders zit kapoet gemaktquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok
wat is het rustig hier waar is iedereen
Haha hoe kan je dan typenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik lig al een halfuur te slapen.![]()
![]()
Ik zit in de woonkamer niks an den handjenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
ja het is de sattliet die is in nederland geland en heeft alles wat niet op zolders zit kapoet gemakt
Slaapfokken. Nerveus voor morgenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Haha hoe kan je dan typen
[..]
Ik zit in de woonkamer niks an den handjen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |