Pizza in het algemmenquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
Kaas op pizza
Kaas op kapsalon
Kaas op gebakken ei
Kaas op macaroni, spaghetti en pasta
Fettuccine alfredo
Gewoon broodje döner gr gr.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
idd gewoon een waterfiets!
Omdat :quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu nog alleen Plastic_ban en dan ben ik echt helemaal blij.
En terecht dat het isquote:
als je ham door kip ofzo vervangt danquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:52 schreef aight1 het volgende:
Ontbijten met stokbrood met sla en ham en yogonaise en augurk en peper en oregano
oja ham is haram hequote:Op zaterdag 24 september 2011 12:53 schreef coban het volgende:
[..]
als je ham door kip ofzo vervangt dan
quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:52 schreef aight1 het volgende:
Ontbijten met stokbrood met sla en ham en yogonaise en augurk en peper en oregano
Denken dat je een goede user bentquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Toch nietIk ben een hele goede user.
hahah, gewoon door regeltjes van vroeger dat sochtends dat niet mocht eet ik geen junk terwijl niemand mij tegenhoudtquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
oja ham is haram he
maja stuk beter dan ontbijt van gisteren, bigmac menu
ja ik ook, maar eet sowieso bijna nooit junkquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:55 schreef coban het volgende:
[..]
hahah, gewoon door regeltjes van vroeger dat sochtends dat niet mocht eet ik geen junk terwijl niemand mij tegenhoudt
Staat er nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom staat er bij plastic_zak 'peper pijper'?
Terechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |