Ohja dan komt je nieuwe vehiekelquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Slaapfokken. Nerveus voor morgen
quote:
groetenquote:
quote:
Trustenquote:
Hoe is het xx gr grquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoi Boter xx gr gr
Ik heb hoofdpijn en ik moet naar bed xx gr grquote:
Oei vervelend zeg! xx gr grquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn en ik moet naar bed xx gr gr
ps.
met jou dan? xx gr gr
Hmm vaag verhaal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:54 schreef Boterbartje het volgende:
Beetje de hoop opgegeven wat betreft het bestaan van 'vrienden'
Naar mijn idee bestaan vrienden niet want uiteindelijk als ze er moeten zijn kiezen ze toch voor zichzelf. Beetje survival of the fittest idee maar er is daadwerkelijk nooit iemand die denkt; laat ik dit maar doen want anders heeft die hier en daar problemen mee. OF want dan help ik die en dat mee.
Blegh
blijkbaar niet, bahquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hmm vaag verhaal.
Echte vrienden zijn er altijd.
dat zijn geen echte vriendenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:59 schreef Boterbartje het volgende:
Kameraden kun je soberzo neit van opaan, ik had een meisjes-vriendin waar we met z'n 2en over alles konden praten. Mocht ik nou net zo'n kameraad hebben die altijd overal achteraan gaat waar ik mee praat. dus alles wat ik haar zegt vertelt ze gelijkd oor aan m'n kameraad kwam ik laatst achter.
Wat een kutvolk allemaal, niemand meer te vertrouwen
WAAR IS HET VERTROUWEN
xxquote:Op zaterdag 24 september 2011 02:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dat zijn geen echte vrienden
wat naar voor je ...;(
xx
Da's echt vies...quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:59 schreef Boterbartje het volgende:
Kameraden kun je soberzo neit van opaan, ik had een meisjes-vriendin waar we met z'n 2en over alles konden praten. Mocht ik nou net zo'n kameraad hebben die altijd overal achteraan gaat waar ik mee praat. dus alles wat ik haar zegt vertelt ze gelijkd oor aan m'n kameraad kwam ik laatst achter.
Wat een kutvolk allemaal, niemand meer te vertrouwen
WAAR IS HET VERTROUWEN
Agree. enzo met meerderen ook nog.quote:
volgens mij leeft iedereen. Ze zijn enkel in diepe slaap.quote:
oké doei enzoquote:Op zaterdag 24 september 2011 03:28 schreef aight1 het volgende:
Mja nu weer weg dus ga maar slapen mkay daag
Huh, donkere kringen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:46 schreef coban het volgende:
Hebben jullie ook allemaal donkere kringen die chronisch lijken te zijn?
Ik wel, het ziet er vet mooi en stoer uit ja.
WAT IS DEZE AH KAHBAquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu nog alleen Plastic_ban en dan ben ik echt helemaal blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |