ty!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ok, hier weer verder... Open een nieuw deel werkte al wel maar het is nog niet een echte reeks geworden...
Zal even een berichtje in FB zetten dat we hulp van een mod nodig hebben...
Dat vraag ik me ook af... Hij heeft duidelijk op de verkeerde gegokt en moet nu vol aan de bak om ook met de andere bewoners een werkbare relatie op te bouwen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef snetje het volgende:
[..]
ty!![]()
ik ben nu heel benieuwd wat Aden gaat doen? misschien vangt Maisy hem wel "heel lief" op
sowieso al raar als je je als meid zijnde al voor zo iets opgeeft ....quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Terwijl ik aan het photoshoppen was heb ik naar The Bachelor op de achtergrond zitten luisteren... Maar wat een ranzig programma is dat...En ik nog wel denken dat de mensheid niet lager kon zakken...
Ik hier ook hoor... Zonder streams is het hele reallife gevoel weg en wordt het bijna een gewone tv-serie met alleen dat wat de regisseurs denken dat het grote publiek wil zien..quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
en in dit soort momenten mis ik de streams echt .... de reacties van de medebewoners nu ....
alsje... http://fileserve.com/file(...)WS.PDTV.XviD-FTP.aviquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:41 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, heb je al een nieuw linkje voor me snet?
Jammer dat Rebella weg is, arme Aden.
Dankjewel, je bent een schat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:46 schreef snetje het volgende:
alsje... http://fileserve.com/file(...)WS.PDTV.XviD-FTP.avi
Tsjah.. dat vroegtijdige geslijmjurk als Spelstrategie valt slecht bij het publiek tegenwoordig...quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:41 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, heb je al een nieuw linkje voor me snet?
Jammer dat Rebella weg is, arme Aden.
ik had niet gezien dat ze het in 2 delen was..quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel, je bent een schat.Alleen jammer dat deel 2 er niet opstaat.
Kun jij mij uitleggen hoe ik die files in het vervolg zelf kan opzoeken of upload jij ze zelf?
Heaven was er niet blij mee nee ..quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
En nog even d'r laatste Piss-off boodschap aan alle hufters die daar nog zitten en die haar eruitgeschopt hebben...Natrappen en de Kutwijf spelen met toestemming van BB altijd goed!![]()
[ link | afbeelding ]
Nahh.. dagget nie, ze zat te genieten van de aandacht en dat ze "gered" was....quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Heaven was er niet blij mee nee ..
mooi! van dirty naar pissed off en nu sexy monkeyquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dirtymonkey heeft weer een nieuw kanaal waar je de daily shows terug kan kijken... Die is niet te stoppen...![]()
http://www.youtube.com/user/SexyMonkey151#p/u
Ik moest ook even glimlachen...quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:51 schreef snetje het volgende:
[..]
mooi! van dirty naar pissed off en nu sexy monkey
ja... ik had hem al aan staanquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik moest ook even glimlachen...![]()
Vanavond is de daily trouwens al om 22.30, weet niet of je dat al wist...
ja ja ...quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heaven wil wel ergens president worden om dan dat land te redden. En als ze dan met dat ene land klaar is doorgaan naar het volgende land, dat zij dan ook zo gaat redden...
Herstellen? Zou me niets verbazen, en heeft m'n voorkeur, dat ie opstapt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou, nou, dat zijn veel traantjes bij Aden, die is goed stuk door het vertrek van Rebeckah... Ik hoop voor hem dat hij zich de komende dagen kan herstellen...
Kwal van een gastquote:Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef akveor het volgende:
Herstellen? Zou me niets verbazen, en heeft m'n voorkeur, dat ie opstapt.
Wat een naar opdringerig jong. Ik kreeg gewoon last van valse schaamte en moest soms gewoon wegzappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In hetzelfde stukje staat ook een filmpje van de fake spray-tan van Mark. Ik zie dat het bij Alex ook al helemaal verdwenen is. Normaal gesproken douche je dat er echt niet af?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ja hoor, zo zie je maar dat die stokomotief gewoon moest blijven ipv die zweefteef.quote:20DAY: 16Aaron tried to kiss Rebeckah?Posted on September 24, 2011 at 11:18am -
Last night, shortly after Rebeckah was evicted from the Big Brother house, Jay revealed to Aaron that Rebeckah had spread a rumour that he tried to kiss her.
Rebeckah has said that the incident was supposed to take taken place on the first night, but nothing was shown on the highlight show. One user commented on YouTube “wouldn’t bb show it if he tried to kiss her?”
Shell-shocked at the whole situation, Aaron decided that a heart-to-heart with Aden about the situation was the best thing.
After telling Aden about the rumours he has just learned about, Aden tried to reassure Aaron by telling him that he did not form a judgement on it. He then went on to tell him that it does not even register with him and that he knows Aaron is not ‘two-faced’ and wouldn’t be like the way he is with him if he did try to kiss her.
Aaron then went on to reveal that he is 20% worried that other housemates have been thinking bad of him, and the other 80% is worried that Aden is thinking ill of him.
What do you make of Rebeckah’s departing bomb-shell? Another lie to creat tension in the house, or do you think it genuinely happened.
PS, this is a PRIME example of why we need LIVE FEED – So please sign the petition here.
Had je dat nu pas in de gaten?quote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef mazaru het volgende:
Net de aflevering van gisteren gekeken. Mijn overheersende gevoel is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat x10.
Wat een verschrikkelijke, belachelijke flapdrol is die Aden.
Daar ken ik zo slecht tegen!![]()
EWWWWWWW
Helemaal mee eens. Die had nog wel wat voor vuurwerk kunnen zorgen. Heaven die zal niks klaarmakenquote:Op zondag 25 september 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor:
[..]
Ja hoor, zo zie je maar dat die stokomotief gewoon moest blijven ipv die zweefteef.![]()
Btw: Ik kan die petitie niet tekenen, jammer.
Nee, dat had ik al een tijdje door. Maar de aflevering die je nog moet gaan kijken, daar zullen je haren nog verder van overeind gaan staan.quote:Op zondag 25 september 2011 19:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Had je dat nu pas in de gaten?
En dan moet ik die van gisteren nog bekijken.
Het is een knulletje van 19 jaar die zijn hoofd gek heeft laten maken door Rebeckah. Cut him some slack.quote:Op zondag 25 september 2011 20:09 schreef mazaru het volgende:
Nee, dat had ik al een tijdje door. Maar de aflevering die je nog moet gaan kijken, daar zullen je haren nog verder van overeind gaan staan.
Ik weet dat je gelijk hebt, maar ik voel het nietquote:Op zondag 25 september 2011 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een knulletje van 19 jaar die zijn hoofd gek heeft laten maken door Rebeckah. Cut him some slack.
Gast heeft gewoon een plaat voor z'n kop. Hij weet niet wat nee is en heeft een enorme bewijsdrang. Bijna alsof ie bang is om af te gaan. Terwijl ie dat juist doet: afgaan.quote:Op zondag 25 september 2011 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet dat je gelijk hebt, maar ik voel het niet![]()
Ik irriteer me gewoon mateloos aan dat mannetje.
Hij neemt niets aan, van niemand, denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft.
Hij vindt zichzelf een Godsgeschenk voor alle vrouwen, en heeft de stellige overtuiging dat hij straks niet meer normaal over straat kan om een pakje sigaretten te gaan halen.
Ik weet dat hij pas 19 is, maar het merendeel van de 19 jarigen zijn toch echt veel meer volwassen en veel minder pedant dan dit jochie.
Ohhhh dat rappen!quote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Gast heeft gewoon een plaat voor z'n kop. Hij weet niet wat nee is en heeft een enorme bewijsdrang. Bijna alsof ie bang is om af te gaan. Terwijl ie dat juist doet: afgaan.
Net als dat rappen. Het is zo tenenkrommend slecht. Een normaal mens zou doorhebben dat dit dan niet een z'n talenten is. Hij niet.
s12e19? Vreemde nummering...quote:Op zondag 25 september 2011 23:28 schreef snetje het volgende:
voor morgen .. http://fileserve.com/file(...)ws.pdtv.xvid-ftp.avi
BB heeft er misschien zelf een mooi verhaallijntje van gemaakt.quote:Op maandag 26 september 2011 14:20 schreef beequeen het volgende:
Wat een overdreven gedoe om een kusje. The kissgate.![]()
http://tellymix.co.uk/rea(...)e-over-kissgate.html
Ik heb het gezien, wat een peeping Tom. Sexueel gefrustreerd mannetje volgens mij.quote:Op maandag 26 september 2011 18:37 schreef akveor het volgende:
BB heeft er misschien zelf een mooi verhaallijntje van gemaakt.In de uitzending van gisteren verklaarde Anton in de diaryroom Maisy voor z'n verjaardag zou willen en hij met grote ogen zat te kijken dat Maisy en Aaron in 1 bed lagen.
Angstvallig stond ie ook vaak met z'n handen voor z'n pielemans toen ie dat oranje pakje aanhad.quote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, wat een peeping Tom. Sexueel gefrustreerd mannetje volgens mij.
Hij is nog erger dan Aden.
wat gaat zon nieuwtje snelquote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat een liefdesdrama's opeens daar in het huis... Tjonge, jonge...
Yep, zij hebben het goed geraden...quote:Op maandag 26 september 2011 23:32 schreef snetje het volgende:
de heren hebben een etentje en Heaven is de ober? door de shakes?
er is duidelijk gecast op deelnemers die niet te beroerd zijn om de kijkers voor de gek te houden en om er flink wat drama in te gooien ....alsof de diehard BB streamer/kijker daar nog intraptquote:Op maandag 26 september 2011 23:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wordt het niet een klein beetje overdreven allemaal...Ben benieuwd of Aaron hierdoor zelfs genomineerd gaat worden, zou zomaar kunnen...
ik moest eerst iets downloaden? kreeg toen rare meldingen ... zal er morgen nog eens naar kijken ..quote:Op maandag 26 september 2011 23:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik zit nu al de hele aflevering op tvnutters te kijken, die link die ik eerder heb gepost... Ik ben tot zover zeer tevreden... Goede beeldkwaliteit, loopt als een Keniaan en nauwelijks reclame...
Ooh? Ik hoefde niets te downloaden... Misschien iets om hun stream te kunnen afspelen...quote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef snetje het volgende:
[..]
ik moest eerst iets downloaden? kreeg toen rare meldingen ... zal er morgen nog eens naar kijken ..
Die wordt ook met het jaar lelijker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ooh, f*ck, daar heb je Pete Burns ook weer... En weer stijlvol gekleed, zoals altijd...
Echt, gadverdegadverquote:
Steve zat in de afgelopen BB Deutschland hoor. Maar je hebt gelijk die BB is er een om snel te vergeten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, gadverdegadver. Zo at Brian ook altijd.
Jij hebt ook een geheugen als eens ijzeren pot dat je weet dat ik hier zo'n hekel aan heb.
Je hebt gelijk, die was zo mogelijk nog erger met zijn geboer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:04 schreef akveor het volgende:
Steve zat in de afgelopen BB Deutschland hoor. Maar je hebt gelijk die BB is er een om snel te vergeten.
ja die is gek!! die Gina dan he ... ik meende dat ze toen net een relatie had toen ze er in ging...quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die was zo mogelijk nog erger met zijn geboer.
BTW, ik las dat Gina Lisa de nieuwe vriendin is van David.![]()
ik heb toch meer het idee dat de groep niet meer normaal tegen hem doet en alles zwaar op de weegschaal legt met alles wat hij doet...quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat is die Aaron nou toch moeilijk aan het doen... Doe toch gewoon normaal dan waait het allemaal vanzelf weer over...
Ja, dat wel, maar als Aaron niet met ze wil praten en in bed blijft liggen wordt het er ook niet beter op...quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:50 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb toch meer het idee dat de groep niet meer normaal tegen hem doet en alles zwaar op de weegschaal legt met alles wat hij doet...
kun je dat aan een ketting zien?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar als Aaron niet met ze wil praten en in bed blijft liggen wordt het er ook niet beter op...
Is Aden trouwens turks? Aan die ketting van hem te zien wel...
Nog 7 weken en nee, veel langer moet het volgens mij voor Emma niet duren... Anders wordt het een BB-baby...quote:Op woensdag 28 september 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
kun je dat aan een ketting zien?
BOTS weer ... en ik blijf me afvragen wat daar in Emma groeit... die buik wordt met de dag tonnen dikker... die haalt het einde van BB iig. niet qua presenteren ...
Rodrigo wat een naar drammerig mannetje was dat. Ik kan me niet voorstellen dat het niet nep was.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik vergeet nooit meer dat ze die Rodrigo wijs hadden gemaakt dat hij een ontmoeting met de echte queen had... En dat hij voor die dubbelgangster ook nog het volkslied ging zingen...
Dat ja...quote:Op woensdag 28 september 2011 00:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Rodrigo wat een naar drammerig mannetje was dat. Ik kan me niet voorstellen dat het niet nep was.
[ afbeelding ]
Ik vind Louise bijna dezelfde stem hebben als Sophie. (Ook uit die BB)
Eerst een brief schrijven, geholpen door Sophie als ik me niet vergis, en een paar weken later komt her majesty ff buurten... Ik kreeg er een sinterklaas gevoel bij...quote:Op woensdag 28 september 2011 00:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat ja...Ik weet niet of dat nep was, die Rodrigo is echt een beetje simpel en had eerst zelf een brief aan de queen geschreven...
En zelfs al had hij iets vermoed dan had hij niet het lef gehad om er iets over te zeggen... Wat nou als het toch de echte queen bleek te zijn...![]()
Sophie was een leuke housemate...
Ja, maar ze moeten toch weten dat het een nep-aap is.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zo, dat gorilla-pak ziet er goed uit!!! Dacht eerst dat het een echte was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Hoi RLS die hardsquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, gadverdegadver. Zo at Brian ook altijd.
Jij hebt ook een geheugen als eens ijzeren pot dat je weet dat ik hier zo'n hekel aan heb.
Hoi Ruudemans, allemaal hier te volgen.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoi RLS die hards![]()
Geheel off-T en terzijde, maar ik zag Kubatz met Tamara en de kleine in een of ander huis-en-tuin-programma afgelopen zondag waar hun kinderkamer werd gerenoveerd.
Graziequote:Op woensdag 28 september 2011 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Ruudemans, allemaal hier te volgen.
YW.quote:
Ik zag alleen maar een stukje van die gorilla met Alex... En van haar ben ik niet zeker of zij het verschil tussen echt en nep kan zien...quote:Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar ze moeten toch weten dat het een nep-aap is.![]()
[ afbeelding ]
Ja, toch? Ik heb films gezien met slechtere gorilla's... Hoe die acteur ook beweegt, daar heeft hij op geoefend...quote:
en dan een Harry die Heaven even recht zetquote:Op woensdag 28 september 2011 23:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het worden nu wel kinderachtige grappen... Eerst Heaven die zout in het pak suiker doet en nu Harry die met een zelfgemaakte knoflookspray het beddegoed loopt te besmeuren...
Ik heb zo'n hekel aan scripts.quote:Louise set secret task to win dinner date.
Louise has been feeling a little under-the-weather today, so Big Brother has set her a secret whoopee cusion task to win a dinner date with the housemate of her choice.
Earlier in the series, Faye was given a task to win a date with Aaron, and the pair finally shared a kiss last night.
Could Big Brother be playing match-maker again?
Louise was called to the diary room this afternoon and told she could go on a dinner date with any housemate she liked. She chose Jay, and was supplied with a whoopee cusion to take back to the house.
Her task was to conceal the whoopee cusion within her clothes, and set it off in the presence of her other housemates a total of three times without being found out.
To ensure she remains undetected, Louise must convince Jay to take the blame for her bad wind, but must not disclose details of her task to him or anyone else.
Louise successfully completed her challenge and will be rewarded with a chips and gravy dinner date with Jay later this evening.
Do you think romance can blossom between the pair?
Ik zat er ook al met verbazing naar te luisteren... Die jongen is bijna vel over been...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef snetje het volgende:
waarom maakt Tom zich zo druk om 1 gram vet meer? er zit al zo weinig aan
nu ja! ze moeten straks gaan poetsen ...dan is die extra gram er zo weer vanafquote:Op donderdag 29 september 2011 23:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik zat er ook al met verbazing naar te luisteren... Die jongen is bijna vel over been...
Mark is tot nu toe mijn favo ... alleen die ogen van hem al ... een soort van ondeugende lief kijkende ik doe echt niks!!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wel lachen van Mark dat die zelf wel even een zogenaamde BB-opdracht verzint... En die 2 trappen er nog in ook... Laat ze dan maar even voor hondje spelen...
Ik vind hem ook wel grappig en leuk voor het programma maar hij speelt wel toneel... Dat vrolijke en optimistische van hem is volgens mij niet echt...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Mark is tot nu toe mijn favo ... alleen die ogen van hem al ... een soort van ondeugende lief kijkende ik doe echt niks!!Mel Gibson kijkertjes ...
wie speelt er daar niet? ...mja Alex misschien ... maar dat zegt ook weer watquote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel grappig en leuk voor het programma maar hij speelt wel toneel... Dat vrolijke en optimistische van hem is volgens mij niet echt...
Dat gaat hij ook niet tot het einde volhouden, en als hij uiteindelijk uit zijn rol valt verwacht ik een heel gemene en valse Mark te zien te krijgen...
Afwachten hoe ze wraak gaan nemen... Zo houden ze elkaar wel lekker bezig...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:35 schreef snetje het volgende:
uhw... Aaron komt er tijdens de boodschappen bestellen achter dat er geen task was
En alles al meteen op de eerste avond opdrinken...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:46 schreef snetje het volgende:
duidelijk een groep nu wat de alcohol absoluut niet overslaat bij de boodschappen
Ik heb net gekeken, vond er niet veel aan. Je kon op je klompen aanvoelen dat Heaven moest vertrekken. Al die boo's.quote:
Volgens mij heeft hij de illusie dat hij een goddelijk lijf heeft. Hij loopt vaak zo rond.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken, vond er niet veel aan. Je kon op je klompen aanvoelen dat Heaven moest vertrekken. Al die boo's.
Wat ik me afvraag; waarom zit Tom in zijn onderbroek tijdens de liveshow?
Ik vind het maar een eng, schriel mannetje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:44 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heeft hij de illusie dat hij een goddelijk lijf heeft. Hij loopt vaak zo rond.
Youtube blijft Monkey pesten en hebben nu weer al zijn video's verwijderd...quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand nog een linkje voor de uitzending van gisteren? SexyMonkey heeft zijn video's verwijderd, geen idee waarom.
En op deze site vind ik alleen BBUK 2010.
http://forum.tvfreeload.org/tvfl_index.php?type=tv-shows&letter=b
Snetje misschien?
Dankjewel Os.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:45 schreef Osvaldo2 het volgende:
Youtube blijft Monkey pesten en hebben nu weer al zijn video's verwijderd...![]()
Maar hier kan je ook afleveringen terug kijken...
http://www.bbcouchpotatoes.com/
In de comments schrijft hij zelf "What the hell has happened here." Denk dus niet dat hij ze zelf verwijderd heeft...quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel Os.![]()
Ik krijg de Joetoepjes van de Monkey binnen via mijn mail. Daarin staat dat hij ze zelf verwijderd heeft. Vreemd.
Ja, ik zie het. Begrijp er ook niks van.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
In de comments schrijft hij zelf "What the hell has happened here." Denk dus niet dat hij ze zelf verwijderd heeft...
Gelukkig weet BB het zelf ook.quote:Today the Big Brother 2011 housemates have been dressed up as fat truckers for another wacky task to help pass the time in the house. Working together in “dream pairs”, the housemates will be given a test of speed and stamina, in this fast food related task.
The pairs will be called to the garden one at a time, where they will find a burger hut and a ‘race track’. The pairs must eat as many mini burgers as possible in the space of three minutes, while pedalling around the track clockwise.
The housemates have assigned themselves into pairs – Tom and Alex, Harry and Louise, Maisy and Faye, Mark and Aaron, Anton and Jay, leaving birthday boy Aden on his own! For him, it’s a case of flipping burgers as he becomes Big Brother’s burger server to the other housemates.
The aim of the game is to eat as many burgers as possible: but speed will be hugely important, since only one burger can be eaten per lap. The pair that consumes the most mini burgers will be crowned the winners and rewarded later today.
Ze weten er wel een puinhoop van te maken. Bijna elke dag is het een zooi. Nou ze weten zich iig wel te vermaken. Tenminste die indruk geeft BB de kijker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Begrijp er ook niks van.![]()
OMG, die tuin na een feestje. Het zijn net kleine kinderen.![]()
[ afbeelding ]
En wat is dat toch met dat naaktlopen van die mannen?![]()
[ afbeelding ]
Tsja, als je 16 à 18 uur in 1 uur moet proppen is dat niet zo moeilijk hè?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:18 schreef akveor het volgende:
Ze weten er wel een puinhoop van te maken. Bijna elke dag is het een zooi. Nou ze weten zich iig wel te vermaken. Tenminste die indruk geeft BB de kijker.
Er zijn best veel mogelijkheden hoor. Zo kun je ze ook oa binnenhalen via Torrents, IRC en Usenet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, als je 16 à 18 uur in 1 uur moet proppen is dat niet zo moeilijk hè?
Ik baal nog steeds van het feit dat er geen streams zijn en BB het ook bijna onmogelijk maakt om terug te kunnen kijken via YT of andere kanalen. Zo gaat de lol er echt vanaf.
Dat zal best maar daar heb ik nog nooit ene jota van begrepen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:36 schreef akveor het volgende:
Er zijn best veel mogelijkheden hoor. Zo kun je ze ook oa binnenhalen via Torrents, IRC en Usenet.
Als je daarbij eens hulp nodig hebt dan moet je het maar laten weten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal best maar daar heb ik nog nooit ene jota van begrepen.
Dat moest dus van King Anton... Je moet er maar opkomen om dat op je verjaardag van anderen te vragen...quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat is dat toch met dat naaktlopen van die mannen?![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel, ik laat het wel weten. Voorlopig is de echte Monkey weer online.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef akveor het volgende:
Als je daarbij eens hulp nodig hebt dan moet je het maar laten weten.
Ik ben ook geen Louise fan. Haar hele manier van doen staat me niet aan. Ik kan er niet precies de vinger opleggen. Misschien dat ze erg afstandelijk overkomt oid. Ik hoop echt dat er nu een zooitje mannen vertrekt de komende eviction Fridays.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel, ik laat het wel weten. Voorlopig is de echte Monkey weer online.
OnTopic: wat me nu pas opvalt, ze hebben geen eettafel. Ze eten altijd op de bank met een bord op schoot. Ongezellig.
Ben ik de enige die zich ergert aan het stomme gegiechel van Louise?![]()
En Anton is a real dickhead.![]()
Dat mens denkt dat ze er met haar "looks" wel doorheen rolt. Helaas, ze voegt geen moer toe maar dat doen er wel meer niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:11 schreef akveor het volgende:
Ik ben ook geen Louise fan. Haar hele manier van doen staat me niet aan. Ik kan er niet precies de vinger opleggen. Misschien dat ze erg afstandelijk overkomt oid. Ik hoop echt dat er nu een zooitje mannen vertrekt de komende eviction Fridays.
Volgens mij zijn er alleen nog maar pubermeisjes die stemmen. Zou me niets verbazen dat Maisy genomineerd zal worden en moet vertrekken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens denkt dat ze er met haar "looks" wel doorheen rolt. Helaas, ze voegt geen moer toe maar dat doen er wel meer niet.
Wat mij betreft vertrekt Aden of Anton vrijdag.
Yep, Monkey heeft weer een nieuw kanaal... Wat ik er van begrijp heeft iemand zijn vorige kanaal gehackt en alle bestanden verwijderd... Tja, sommige zielepoten vinden zo iets humor...quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel, ik laat het wel weten. Voorlopig is de echte Monkey weer online.
En Anton is a real dickhead.![]()
Toch lijkt mij de beslissing om geen stream te hebben geen financiële, ze hebben geld zat daar bij Channel 5...quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er alleen nog maar pubermeisjes die stemmen. Zou me niets verbazen dat Maisy genomineerd zal worden en moet vertrekken.![]()
Livestream zie ik ook niet meer terugkomen in de toekomst als de BB site genoeg bezoekers trekt om deze hun dosis reclame door de strot te duwen.
Goedenavond...quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:57 schreef snetje het volgende:
als dit zo doorgaat dan kunnen ze na een week de BB omdopen naar AA
Heeft BB ons weer gefopt...quote:
ik vind het raar dat er steeds maar 2 genomineerd staan ...in het begin zou je sowieso uit minstens 3 kandidaten moeten kunnen kiezen ...of beter nog meer!! BB knijpt op deze manier de spannende en leukste en minder leuke gasten er spontaan uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat is dat nou??? Weer alleen vrouwen genomineerd...
[..]
Heeft BB ons weer gefopt...
Maisy was te verwachten, die kreeg de laatste weken ook al veel nominaties... Maar ik ben benieuwd naar de aflevering van morgen om te zien wie nu opeens allemaal Faye zijn gaan nomineren...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:41 schreef snetje het volgende:
noms are : Faye and Maisy .....damn!! weer 2 vrouwen![]()
spoiler lijkt me niet nodig aangezien er niet zoveel meekijken ...
Ik moet de aflevering nog kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:41 schreef snetje het volgende:
Ze zijn al jaren bezig zich te verlossen van de stream. Bij C4 was BB10 alleen maar 's nacht te zien. De stream hoort nu eenmaal bij BB. Het zal wel met goedkopere licenties te maken hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Toch lijkt mij de beslissing om geen stream te hebben geen financiële, ze hebben geld zat daar bij Channel 5...
Maar ik las ooit een persbericht waarin ze meenden dat de huidige kijker geen stream meer wil... Dat die juist Twitter, Facebook en dat soort sociale media willen... Dat dat nieuwer en meer trendy is...
Maar nu vallen de kijkcijfers tegen en is het de vraag of dat wel een juiste beslissing was... Het waren altijd al betaalde streams dus ik betwijfel of ze met de reclame op die social media zoveel meer zullen verdienen...
En dit heb ik ergens hierboven ook al een keer geschreven... De stelling dat er zonder hardcore streamers veel minder "internet buzz" is, die hebben in forums etc. niets meer om over te schrijven...
Zoals wij hier dus... En dat is ook zo op de britse websites...
BELACHELIJK. Nu ben ik echt ff kotsmisselijk van deze BB.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:41 schreef snetje het volgende:
Hoeft voor mij niet hoor. Er valt al zo weinig te schrijven. Ik heb deze ook niet gezien maar om te weten wie er genomineerd staan vind ik niet erg. Zaterdag zien ik de evictionshow dus dan sla ik vrijdag Fok ff over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet de aflevering nog kijken![]()
Al hou je het maar 1 dag onder een spoiler. Ik kijk het altijd de dag erna.
Of net als de vorige BBUK. Dat de genomineerden het tegen elkaar opnemen en bij winst deze iemand anders moet nomineren. 2 is idd ook waardeloos. Het publiek krijgt vaak niet de keus die ze willen. De BB had zoveel potentie en het is nu al bijna een drama. Amper 4 weken verder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:51 schreef snetje het volgende:
[..]
ik vind het raar dat er steeds maar 2 genomineerd staan ...in het begin zou je sowieso uit minstens 3 kandidaten moeten kunnen kiezen ...of beter nog meer!! BB knijpt op deze manier de spannende en leukste en minder leuke gasten er spontaan uitwaarom niet een vote for OUT!! en dat dan alle bewoners elke week genomineerd staan ... vluchten uit de OUT kan alleen via tasks....
Ik zou het toch wel fijn vinden als het achter een spoiler ging voor een dag. Wat er gewoon gebeurt hoeft voor mij niet achter spoilers, maar wie er genomineerd wordt en wie er het huis uitgaat wil ik liever zonder voorkennis zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet hoor. Er valt al zo weinig te schrijven. Ik heb deze ook niet gezien maar om te weten wie er genomineerd staan vind ik niet erg. Zaterdag zien ik de evictionshow dus dan sla ik vrijdag Fok ff over.
Ik kijk altijd eerst terug en ga dan naar FOK!.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:10 schreef mazaru het volgende:
Ik zou het toch wel fijn vinden als het achter een spoiler ging voor een dag. Wat er gewoon gebeurt hoeft voor mij niet achter spoilers, maar wie er genomineerd wordt en wie er het huis uitgaat wil ik liever zonder voorkennis zien.
Dat het een smerige bende HM's is is wel te zien aan het huis. Wat een pigs.quote:Absolutely pathetic BB, you are hopeless and you must know it by now
Many things are doubtless occurring in the BB house that Dirty Desmond and his underlings would prefer that we did not know about right now. Our moments of revelation will arrive in the magazine scoops afterwards. Scoops indeed, and not just for scooping out the freezer. But by their actions you can get an insight into how they are thinking though.
Consider this. We don't have live feed because they have a pathological obsession for controlling every aspect of the show. That works while the lab rats are in there but when they come out the game is up. Two housemates have told tales about Jay.
BB has tried to supress all mention of the second incident. They have edited videotapes and have employed extensive filtering on Facebook to stop anyone mentioning freezers and shit and a wide variety of synonyms for those words. But the world prefers to enjoy the words from the lips of Heaven than the BB spin machine. She may be as batty as a cave full of bats but she is honest. He did shit in the fridge. Fact 1.
Fact 2 is that Jay was told off for saying the 'deeply offensive' word 'black'. Well deeply offensive to the chattering classes perhaps. He used it in the context of telling a joke by using a poorly remembered film quote. So what? No more offensive than his stories about fisting, muff diving and five in a bed romps to most people. The only interesting thing is that BB chose to show the incident and his resulting admonition.
A poster on Facebook took this to mean that he did not crap in the freezer because we would have seen him being told off for being naughty. Abject bollox of course. The reason BB showed the incident and the Diary Room sequel was to show us that they are as tough on naughtiness as they were when Emily got the boot for saying the N word to the C woman.
The insight into BB is that they thought that we would swallow this feeble bit of spin. The freezer crap never occurred because if it did we would have seen Jay being told off.
And one gullible poster actually said it, although it is very doubtful if that was his own thought, expressed in the particularly inarticulate way so beloved by many of the posters, or if he was used to plant it into our consciousness.
Either way no dice BB. You thought that if you showed us Jay being told off for one massive crime, we would realise that we had not seen him being told off for taking a dump in the freezer, therefore it could not have happened. You are as hopeless at spin as you are at many of the other aspects of the programme. We see nothing except what you choose to show us i.e. very little. You chose not to show us the freezer dump and you chose to show us naughty Jay being told off for that worst sin in the whole world. Social Media will be your downfall CH5.
lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk altijd eerst terug en ga dan naar FOK!.
OMG, Shabby still looks shabby.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze link dus:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
Wat een blog Roevka, thanks for the link.
[..]
Dat het een smerige bende HM's is is wel te zien aan het huis. Wat een pigs.
En ja, zonder streams BB sucks.![]()
ik zal er voortaan rekening mee houdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het toch wel fijn vinden als het achter een spoiler ging voor een dag. Wat er gewoon gebeurt hoeft voor mij niet achter spoilers, maar wie er genomineerd wordt en wie er het huis uitgaat wil ik liever zonder voorkennis zien.
Had ik ook niet verwacht...quote:
alsof ze zichzelf allemaal zo netjes gedragen met drank op ... die tuin was niet vol met rotzooi door alleen Faye .... tja of ze moet zich echt abnormaal gaan gedragen? iets wat wij dus niet te zien krijgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht...![]()
En ook de reden die ze geven om Faye te nomineren; dat zij als er alcohol is altijd zo dronken wordt... Dat is mij nooit zo opgevallen...
Als ik de berichten op Twitter lees is ie werkelijk opgestapt. Nou ja hij was toch al een beetje de joker van deze BB.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
Net werden er in BOTS opeens exclusieve beelden uit het huis getoond... Mark die zegt dat hij morgenochtend naar huis gaat en niet meer gefilmd wil worden...
Zouden ze nou weten dat dat komt omdat er geen livestreams zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:23 schreef akveor het volgende:
Ratings zijn erg slecht volgens the Sun
[ afbeelding ]
Geen idee. Belangrijkste is natuurlijk dat er winst gemaakt word. De vraag die bij C5 waarschijnlijk gesteld is; levert een livestream meerwaarde op voor de adverteerder en dus inkomsten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zouden ze nou weten dat dat komt omdat er geen livestreams zijn?
Ik heb nog niet gezien waarom Faye Aaron heeft genomineerd, maar ik vind het wel een rare nominatie van haar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:14 schreef akveor het volgende:
The Mirror schreef een nietszeggend stuk: Big Brother 2011 verdict:
There's just too many men in the house
Ik baal er van dat Maisy of zelfs Faye vrijdag het huis uitgeschopt word. Zelfs voor Aden. Maisy is een mooie goedlachse meid. En Faye heeft ook wel iets. Dat nepgedoe tussen Louise en Jay hangt me nu al mijlenver de strot uit.
Je hoeft niet tot vanavond te wachten hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:52 schreef mazaru het volgende:
Ik heb nog niet gezien waarom Faye Aaron heeft genomineerd, maar ik vind het wel een rare nominatie van haar.
Komt heel vals over in ieder geval.
Eerst liggen vozen met hem in bed en daarna zeggen dat hij het huis uit moet.
Maar ja, eerst vanavond maar eens kijken waarom ze het doet. Daarna vel ik mijn oordeel definitief
Dus die jankert en backstabbert staat er het best voor. Rare gasten die Engelsen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:09 schreef akveor het volgende:
En natuurlijk staat Maisy het er het slechts voor....![]()
http://www.oddschecker.com/specials/tv/big-brother/next-eviction
Vreemd ook dat die vrouwen elkaar wegstemmen. Die nog op een man gestemd hebben zijn juist Maisy (Mark) en Faye (Aaron).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus die jankert en backstabbert staat er het best voor. Rare gasten die Engelsen.
Maar dat vond ik ook van de Duitsers.
Ik had hem al binnen, maar ik kijk hem altijd onder het eten of vlak na het eten, bij de koffie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoeft niet tot vanavond te wachten hoor.![]()
http://www.youtube.com/us(...)nt#p/u/2/pmjjV3R7HF4
Ik baal echt dat Mark vertrokken is. Hij was een van mijn favo's.
YW.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef mazaru het volgende:
Ik had hem al binnen, maar ik kijk hem altijd onder het eten of vlak na het eten, bij de koffie.
Maar toch bedankt!
Wat bedoel je? Bits on the Side?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Mark is dus echt weg.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
WTF is dat dan?
You can see Mark on tonights Big Brother’s Big On The Side.
Tja, dan zijn er vanaf vrijdag nog maar 3 vrouwen over... BB-UK kennende zullen er dan binnenkort wel een paar nieuwe vrouwelijke housemates komen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef akveor het volgende:
Grrrrr...![]()
[ afbeelding ]
http://www.digitalspy.co.(...)y-who-should-go.html
vorig jaar keek ik sowieso 2 a 3 keer op de site van BB om video's te kijken met dingen die ik had gemist ... en dat is het hem nu juist!! als je streamt en alles op de voet volgt wil je zo weinig mogelijk missen ... het interesseert me nu weing wat ze daar allemaal doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Geen idee. Belangrijkste is natuurlijk dat er winst gemaakt word. De vraag die bij C5 waarschijnlijk gesteld is; levert een livestream meerwaarde op voor de adverteerder en dus inkomsten?
Streamers zijn misschien ook wel de mensen die het meest op vreemde fora te vinden zijn. Daar heeft C5 natuurlijk ook weinig aan qua advertentievertoningen. Ik weet van mezelf dat ik niet echt vaak op die sites kom omdat de informatie vaak supersnel in die forums verschijnt.
Er wordt natuurlijk wel een hele community de nek omgedraaid. Al kun je je ook afvragen hoe groot die is. Maar omdat die niet al te groot is wordt die misschien ook wel juist onderschat. Zij kunnen voor roering zorgen op de moderne media. Nu is veel in handen van C5 en hoor je alleen wat zij met ons willen delen. Kijkers voelen deze censuur.
Tja maar alles wat op de site is zit ook in de shows. Die paar extra dingetjes maken me juist pissed off dat ik niet mee mag kijken in het huis terwijl de bewoners er toch zitten. Zo is het streamen alleen voorbehouden tot de elitair gezelschap (de redactie).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:27 schreef snetje het volgende:
[..]
vorig jaar keek ik sowieso 2 a 3 keer op de site van BB om video's te kijken met dingen die ik had gemist ... en dat is het hem nu juist!! als je streamt en alles op de voet volgt wil je zo weinig mogelijk missen ... het interesseert me nu weing wat ze daar allemaal doenen heb nu alleen maar 3 a 4 keer in zijn geheel gekeken wanneer de uitzending begint
Ik vraag het me af. Misschien dat Mark vervangen wordt maar voor meer lijkt me deze BB te kort.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Tja, dan zijn er vanaf vrijdag nog maar 3 vrouwen over... BB-UK kennende zullen er dan binnenkort wel een paar nieuwe vrouwelijke housemates komen...
Op zich altijd wel leuk maar die nieuwen worden er dan altijd in de eerst komenden weken uit gestemd... Waardoor de oude housemates, waaronder ook de meest saaie, daar nog wekenlang kunnen blijven rondhangen...
Dat inderdaad... Ze zetten hoog in op het gebruik van sociale media maar ze leveren niets... De afleveringen en een extra videotje, dat is het wel...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja maar alles wat op de site is zit ook in de shows. Die paar extra dingetjes maken me juist pissed off dat ik niet mee mag kijken in het huis terwijl de bewoners er toch zitten. Zo is het streamen alleen voorbehouden tot de elitair gezelschap (de redactie).
Hij is er toch al uit...?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
Emma's interview met Mark loopt niet echt lekker... Maar of Mark hier nu zo goed uit gaat komen???
Ja, 500 als ik het goed heb... Dat is 50 bananen per persoon voor één week...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:10 schreef snetje het volgende:
Harry die een bult bananen besteld?
trouwens met 6 nog lege vlakken bij hun portretten verwacht ik zo nog 6 nieuwe bewoners....
dat zou je van zon droogkloot totaal niet verwachten 500 bananen en 1000 foodcolour bottles???quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, 500 als ik het goed heb... Dat is 50 bananen per persoon voor één week...![]()
6 nieuwe bewoners is misschien wat veel, maar ik verwacht ook wel een stel nieuwen... Misschien morgen meteen na de eviction al...
En meteen ook nog zijn koffer erbij voor als zijn medebewoners dat niet leuk vinden...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef snetje het volgende:
[..]
dat zou je van zon droogkloot totaal niet verwachten 500 bananen en 1000 foodcolour bottles???
lachuuu
En Tom verstopt vast de theezakjes... Maisy lijkt het allemaal best te vinden, klaagt alleen dat er geen alcohol is... Dat wordt nog wat deze week...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef snetje het volgende:
en door dit grapje krijgen we inene een heel andere Jay te zien ....
Heeft BB ons opeens een andere Jay laten zien... En Louise vindt het allemaal geweldig...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef snetje het volgende:
en door dit grapje krijgen we inene een heel andere Jay te zien ....
ik zag er meerderen gelijk naar hun bed rennen en dingen onder hun kussen stoppen ... en dat toen allemaal klagen over Heaven die een koekje at in de voorraadkamer...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
En Tom verstopt vast de theezakjes... Maisy lijkt het allemaal best te vinden, klaagt alleen dat er geen alcohol is... Dat wordt nog wat deze week...
Maisy vind ik een van de leukste bewoners. Ze zeikt en zeurt weinig en doet lekker haar eigen ding.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
En Tom verstopt vast de theezakjes... Maisy lijkt het allemaal best te vinden, klaagt alleen dat er geen alcohol is... Dat wordt nog wat deze week...
Maisy heeft voor mij ook maar weinig fout gedaan... Maar ik vrees wel voor haar voor komende vrijdag, morgen dus...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Maisy vind ik een van de leukste bewoners. Ze zeikt en zeurt weinig en doet lekker haar eigen ding.
Slaap lekker...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:35 schreef snetje het volgende:
alweer die gesprekken met Where's Wally?oud materiaal dus ... geen zin meer in dus tot moi
Wat een agressief mannetje zeg. En idd, Louise vindt het allemaal prachtig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heeft BB ons opeens een andere Jay laten zien... En Louise vindt het allemaal geweldig...
quote:When these picturesof the latest antics inside the Big Brother 2011 house arrived in our inbox this morning, we werne’t sure if it was just pornographic spam! It turns out they’re genuine, as Jay shocked his fellow houemates by stripping off in the middle of the living room…
But while such nudity has become commonplace on the show this year – from the boys, at least – Jay went one step further last night. Making use of the houses multiple mirrors, the Geordie decided to give his bumhole a bit of shave.
We feel sorry for the camera who was on duty while this was going on.
The other housemates looked stunned as Jay – completely naked – bent over to trim the hairs around his behind.
moet je die knul over 40 jaar zien. Allemaal uitgezakte blauwe strepen op zijn uitgemergelde lichaampje.quote:
De spanning loopt op met al die flauwe geintjes die ze nu uithalen... En met de hele week geen normaal voedsel zal het de komende dagen alleen nog maar erger worden...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:37 schreef snetje het volgende:
nog even en we krijgen weer een fight in BB ....en dat ook nog eens met Harry
toch raar dat als ze eruit komt je boe geroep hoort maar iedereen wild ziet zwaaien en klappen ....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik vind dat britse live-publiek best wel vervelend worden met dat eeuwige boe geroep en "get her out" spreekkoren... Dat doen ze nu gewoon tegen iedereen, gewoon omdat het kan...
Ja, daar in het huis hebben ze schijnbaar een heel ander beeld van hem dan wat wij te zien krijgen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:13 schreef snetje het volgende:
yep! en we hebben nummero 3 die erachter komt dat Anton een snake is
Het vrouwelijke deel van het huis raakte aardig verzwakt, dus wat doe je als tv-maker dan... Stuur de de "big sister" van de worstelaarster ook maar in dat huis...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:23 schreef snetje het volgende:
uhuuuuuuuuuuuuuu!! het is de zus van Faye
Waarom heeft ze alleen een T-shirt aan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:18 schreef beequeen het volgende:
Wat een ongelooflijk ordinair wijf zeg. Toch kijken die 2 sprekend op elkaar. Amazing.
[ afbeelding ]
Does Amanda ring a bell? Serieus, ze loopt echt bijna in haar blote kont, net als Maisy bij haar vertrek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:22 schreef mazaru het volgende:
Waarom heeft ze alleen een T-shirt aan?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Does Amanda ring a bell? Serieus, ze loopt echt bijna in haar blote kont, net als Maisy bij haar vertrek.
Leuke verjaardag gehad?![]()
LOL.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:31 schreef mazaru het volgende:
![]()
Maar ben altijd blij als het weer 8 oktober is. Ben ik er weer vanaf voor een jaar![]()
quote:A mysterious button has appeared in the Big Brother house this afternoon, as part of a new task staring Faye and new housemate Jemma, Faye’s sister. But what does it all mean? And what are the consequences of pressing it?
Once the housemates have pressed the button, a song will be played into the house, and Faye and Jem will be called to the diary room.
Inside diary room the two sisters will find a table and a stack of giant playing cards. Ominously facing the table is a large fan.
Big Brother will inform the pair that their task is to build a house of cards; if they manage to do so to BB’s specifications they will win a take away for everyone. However, what Faye and Jem will not be told is that the fan is activated by the button in the living room. So, whenever the other housemates press the button to play a song, the fan will switch on and blow down their house of cards.
Despite the fan being repeatedly turned on by the other housemates, Faye and Jem successfully managed to build a house of cards, and have therefore won a take away meal for everyone this evening. The take away will be delivered to them around 6pm.
jeZUS !! wat erg.... dat BB zich zo gaat verlagenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Een wrestling match tussen de twee zusjes... Dit is de "circus-act" waarmee ze hun geld verdienen... Dus als je ze in het huis ruzie ziet maken, is dat dan echt?![]()
Waarom is er maar zo weinig publiek...
Dit dus! Ik geeft Mark groot gelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:34 schreef snetje het volgende:
jeZUS !! wat erg.... dat BB zich zo gaat verlagenvandaar dat er geen streams zijn
en nu snap ik waarom Mark weg is ... dit is geen echte BB meer![]()
De HM mogen openlijk over de noms praten, mooi. Maar Jem is dus immuun?quote:Aaron won a cuddly toy
Aden won a bus fare home (aimed for date with Rebeckah)
Alex won a cutlery, crockery and cups ban (aimed for a professional hair cut and makeover)
Anton won a £5 book token (aimed for tickets to a dirty rave)
Faye won nominations (aimed for phone call home)
Harry won a phone call home (aimed for phone call home)
Jay won a bunch of bananas
Jem won a gym session (aimed for gym session)
Louise won a romantic night for two (aimed for a romantic night to two)
Tom won a date with Rebeckah (aimed for a date with Rebeckah)
quote:New housemate Jem will not nominate and cannot be nominated.
Jem blijft iig nog deze en volgende week. Jakkes.quote:Out with old, in with the new
It was obvious Maisy was history, even before she was officially up for eviction. Being an ex housemate you get a good feel for what is really going on. I did not like her, she tried too hard and will be in the future one those of the ex contestants, who give the few a bad name, by turning up to the opening of a door.
I was not surprised a new contestant has entered the house, albeit someone 's sister, we might have for the first time someone who actually delivers on their promise to go in and cause trouble. But this will lead ultimately to their demise. I do not think a new person should enter after a month, they have far too much knowledge, and it usually puts them in an advantageous position.
I liked Jay at first, but there is something not quite right and I cannot put my finger on it yet. Do not get me started on Aden or Anton, one is a wimp and one a snake. I am surprised Harry is still there, him and Aaron are so diversely different from the other housemates, and that is why they get on.I am more than sure that Alex will now win BB, she is going through a PLKE (positive low key edit) which means they are slowly building her up. So far my predictions have been correct, anyone disagree?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet het toch op de een of andere manier spannend maken.
― Mark Twain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef beequeen het volgende:
Tweet van de voice-over. Ik zet hem maar in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm? Nou, dat zal ik straks dan maar even bekijken... Ben wel een beetje bang dat het in de praktijk toch weer wat zal tegenvallen... Maar ja, daar raak ik zo langzamerhand wel aan gewend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet het toch op de een of andere manier spannend maken.![]()
Photoshop your own reality...
Dus Nasty Nick denkt dat Alex gaat winnen? Ben daar zelf niet zo zeker van, zij is geen groot spreker en vertelt altijd van die onsamenhangende verhalen... Dat gaat haar, zeker op het laatst met nog maar een paar bewoners over, nog wel opbreken... Denk ik...quote:
Ik denk dat ik wel weet wie er moet vertrekken vrijdag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zoals elke maandag wordt er in BOTS weer even overgeschakeld naar het huis voor de bekendmaking van de nominaties... Wow!!! Dat zijn er best veel en dat kan nog alle kanten op, moeilijk te voorspellen...
― Mark Twain
quote:Today, six Big Brother housemates will become stranded and the four remaining housemates will have to rescue the Strandees of their choice in the latest shopping task.
Housemates were called into the garden and six of them had to make their way into the large task room. Once inside, they became the self-appointed stranded housemates and discovered a survival camp base, made up of electric hobs, camp beds and reindeer skins. The stranded housemates are: Aaron, Aden, Alex, Faye, Harry and Jem.
The four housemates who are left in the garden (Anton, Louise, Jay and Tom) automatically became the Rescuers and will face individual challenges in order to rescue a stranded housemate of their choice. If the Rescuer fails their challenge, the Strandee that they have chosen will remain stranded.
Rescuers are allowed to try and save the same stranded housemate more than once.
Rescuer Challenges:
Challenge 1: Ski Slalom
One Rescuer must ski non-stop for 30 minutes on a ski slalom machine, without breaks. As there is no clock, housemates must use their own judgement of time. If the Rescuer ski’s for 30 minutes or more, then the stranded housemate of their choice will be freed.
Challenge 2: Don’t eat yellow snow
In the diary room, one Rescuer will be presented with five ice bowls containing different flavoured yellow snow. They must eat the entire contents of all bowls in five minutes and then write down the flavour of the snow that they just consumed. If they guess three or more flavours, the stranded housemate of their choice will be freed.
Challenge 3: Housemate vs. Yeti
One Rescuer housemate will go head to head in a fight against a Yeti. They will each throw a snowball one at a time. If the Rescuer beats the Yeti, then a stranded housemate of their choice will be freed.
Challenge 4: Mount BB
One Rescuer must climb 1344 metres on a stepper up Mount BB to rescue a stranded housemate. The distance of their climb will be shown on a plasma screen. The Rescuer is allowed as many breaks as they like but the Strandee of their choice will not be freed until they have reached the summit. If housemates give up or don’t reach the 1344 metres, then the stranded housemate of their choice will remain stranded.
Stranded housemates: Whenever stranded housemates hear the helicopter sound, one Strandee must take a red handkerchief in each hand, climb on top of the rock and shout “HELP!” 10 times whilst waving their arms in the air. If a Strandee fails to do this, then £10 will be subtracted from their overall shopping budget each time they incur a fail.
With four challenges and 4 stranded housemates, two stranded housemates will automatically be spending the night stranded – but who else will be staying over with them..?
The Metal Box: If housemates are stranded for more than nine hours, a note will be placed in the hatch with two clues on it which hold the answer to a combination lock on a metal box that contains food for the stranded housemates.
Reward: If Rescuers free three of the six stranded housemates, they will win a luxury shopping budget. If Rescuers free fewer than three strandees, they will fail the shopping task and receive a basic shopping budget.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wie er moet vertrekken vrijdag.![]()
![]()
Breaking news:Nou ik ben benieuwd. Ik hoop dat Aden moet gaan die voegt niets toe. Anton moet, wat mij betreft, eerst nog flink op z'n bek gaan. Dat is echt een vuile rat. Die ontkent alles en is nergens bij betrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Ik hoop dat Anton oprot, wat voegt hij dan toe? Geroddel en achterklap in de diaryroom?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:56 schreef akveor het volgende:
Nou ik ben benieuwd. Ik hoop dat Aden moet gaan die voegt niets toe. Anton moet, wat mij betreft, eerst nog flink op z'n bek gaan. Dat is echt een vuile rat. Die ontkent alles en is nergens bij betrokken.
Die Anton kan zeker op een hoop boe geroep rekenen... Maar waarschijnlijk is hij dan nog verbaasd ook, waarom hij niet zo populair is als hij zelf had gedacht...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Anton oprot, wat voegt hij dan toe? Geroddel en achterklap in de diaryroom?
Ik hoop dat hij meer dan ooit geboohed wordt.
Heb deze link aan mijn favorieten toegevoegd...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef snetje het volgende:
http://nl.justin.tv/dcbtv2#/w/1897697456
Wat bedoel je precies Roevka? Dit was haar "beloning" voor het Smash of zoiets spel. Ze gooide het bordje Noms om.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:55 schreef akveor het volgende:
Deze week vond ik het erg vreemd dat juist Faye, die zo vreemd op Aaron had gestemd, de nominaties kreeg te zien en dat ook haar nominaties getoond werden. Het is me net iets te toevallig.
Natuurlijk. Maar wel toevallig dat zij, met die erg vreemde Aaron nominatie, juist dat bordje omgooide.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies Roevka? Dit was haar "beloning" voor het Smash of zoiets spel. Ze gooide het bordje Noms om.
Tsja, ik weet ook niet wat de achterliggende gedachte is. Aaron schijnt er niet echt mee te zitten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:42 schreef akveor het volgende:
Natuurlijk. Maar wel toevallig dat zij, met die erg vreemde Aaron nominatie, juist dat bordje omgooide.
Ik heb vanochtend Tele2 aangevraagd. Frusterend want hier is niets sneller dan UPC... als het werkt.![]()
Bron: BB spoilers.quote:Following the fallout from yesterday’s shopping task failure, tonight’s Big Brother sees plenty of tears and tantrums as the group get to grips with their basic budget. Alex gets emotional without her hair extensions, while the lack of luxuries also sees her and tom entertain Big Brother in a secret task for booze…
Aaron is natuurlijk de grootste gameplayer in het huis.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, ik weet ook niet wat de achterliggende gedachte is. Aaron schijnt er niet echt mee te zitten.
Lachen dat de stranded group de boel gesaboteerd heeft zodat ze maar 100 pond hebben als foodbudget. Jay helemaal over de zeik.![]()
Ik heb je Tweets gelezen, wat een elllende. Duurt het lang voordat je Tele2 hebt?
Van mij mag er hier ook weer een nieuwe BB komen maar schijnbaar vindt men dat een te duur programma... Terwijl Nederland toch een even grote bevolking heeft als die 4 Scandinavische landen bij elkaar...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef spapaars het volgende:
OT.
Verdulleme, geheel Scandinavië is weer begonnen, of begint weer met BB.
Zweden net gehad, Finland en Noorwegen op dit moment, en Denemarken komt ook na jaren weer met BB.
http://front.xstream.dk/n(...)dth=620&locale=da_DK
Wordt tijd dat ook NL weer eens met een nieuwe BB komt.
Mark liet ook al geen gelegenheid voorbij gaan om zijn broek te laten zakken... Misschien zijn ze daar zelfs op gecast, voor de kijkcijfers...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:52 schreef beequeen het volgende:
Btw; wat is dat toch met Jay en moonen? Hier te zien bij een show van Katie Price.
[ afbeelding ]
Bron: BB spoilers.
In Scandinavië de volledige of de pathetic streamloze versie zoals in the UK?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef spapaars het volgende:
OT.
Verdulleme, geheel Scandinavië is weer begonnen, of begint weer met BB.
Zweden net gehad, Finland en Noorwegen op dit moment, en Denemarken komt ook na jaren weer met BB.
http://front.xstream.dk/n(...)dth=620&locale=da_DK
Wordt tijd dat ook NL weer eens met een nieuwe BB komt.
Meerdere 24/7 streams.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef akveor het volgende:
[..]
In Scandinavië de volledige of de pathetic streamloze versie zoals in the UK?
Ja, die dagelijkse Noorse shows komen ook op irc voorbij. Helaas versta ik daar echt geen mallemoer van. En ik ben bang dat dat hetzelfde zal zijn met Zweeds, Fins ed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meerdere 24/7 streams.
Noorwegen heeft 5 streams, en die livestreams kun je tot 45 min terugzetten/kijken.
http://www.tv2.no/bigbrother/live/
Hier de dagelijkse, en wekelijkse liveshow (Zondag) BB Noorwegen.
http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=19841984&progId=556421
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gok op Anton to leave the house.
― Mark Twain
En daarvan ging 30 pond naar extentions voor Alex. Maar goed, donderdag wonnen ze pizza en bier en vrijdagavond posh nosh met bier en wijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik dacht dat ze deze week maar 100 pond shopping-budget hadden... Maar ze gaan nog wel even een foodfight houden, en wat voor één...
Ik vind het zo'n kwal, he thinks he's a Godsgift to women. Opzouten met die gast. Ik vond het jammer dat hij niet vertrok. Hij is net zo boring als Aden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:58 schreef akveor het volgende:
Net de eviction gezien. Goede uitslag!
Laat die rat nog maar een weekje sidderen.
Het is niet zo dat ik 24/7 tegen die gast moet aankijken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:59 schreef beequeen het volgende:
KNIP
Ik vind het zo'n kwal, he thinks he's a Godsgift to women. Opzouten met die gast. Ik vond het jammer dat hij niet vertrok. Hij is net zo boring als Aden.
Ik kijk nog liever naar een boring Aden dan een Anton. Echt!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:48 schreef akveor het volgende:
Het is niet zo dat ik 24/7 tegen die gast moet aankijken.
Aden voegde het minst toe dus terecht dat die op moest tyfen.
Ik ben benieuwd of ze deze week op Aaron durven stemmen.
Aaron lijkt me typisch zo'n speler die er ongelukkig uitraakt omdat ie het bijv. tegen Alex moet opnemen.
Trailer trash pur sang. Hij zal wel weer starnakel dronken geweest zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:51 schreef akveor het volgende:
Nadat Aden was vertrokken moesten de overige 4 nog even naar de dagboekkamer. Aaron maakt daar een opmerking tegen Jay of die z'n vrienden misschien ook moest uitleggen wat het verschil tussen een koelkast en een toilet was (of iets dergelijks).
Dus het lijkt waar dat Jay in de koelkast heeft gescheten.
― Mark Twain
Het is gewoon triest hoe ze het programma aan het verkloten zijn... Als je het omrekent kijkt er nu een nog kleiner percentage van het britse publiek naar BB dan er hier in Nederland naar SST keek...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef beequeen het volgende:
Wow, echt een dieptepunt...890.000 kijkers. Bij de start hadden ze er 5 miljoen.
Bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |