Ik heb het gezien, wat een peeping Tom. Sexueel gefrustreerd mannetje volgens mij.quote:Op maandag 26 september 2011 18:37 schreef akveor het volgende:
BB heeft er misschien zelf een mooi verhaallijntje van gemaakt.In de uitzending van gisteren verklaarde Anton in de diaryroom Maisy voor z'n verjaardag zou willen en hij met grote ogen zat te kijken dat Maisy en Aaron in 1 bed lagen.
Angstvallig stond ie ook vaak met z'n handen voor z'n pielemans toen ie dat oranje pakje aanhad.quote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, wat een peeping Tom. Sexueel gefrustreerd mannetje volgens mij.
Hij is nog erger dan Aden.
wat gaat zon nieuwtje snelquote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat een liefdesdrama's opeens daar in het huis... Tjonge, jonge...
Yep, zij hebben het goed geraden...quote:Op maandag 26 september 2011 23:32 schreef snetje het volgende:
de heren hebben een etentje en Heaven is de ober? door de shakes?
er is duidelijk gecast op deelnemers die niet te beroerd zijn om de kijkers voor de gek te houden en om er flink wat drama in te gooien ....alsof de diehard BB streamer/kijker daar nog intraptquote:Op maandag 26 september 2011 23:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wordt het niet een klein beetje overdreven allemaal...Ben benieuwd of Aaron hierdoor zelfs genomineerd gaat worden, zou zomaar kunnen...
ik moest eerst iets downloaden? kreeg toen rare meldingen ... zal er morgen nog eens naar kijken ..quote:Op maandag 26 september 2011 23:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik zit nu al de hele aflevering op tvnutters te kijken, die link die ik eerder heb gepost... Ik ben tot zover zeer tevreden... Goede beeldkwaliteit, loopt als een Keniaan en nauwelijks reclame...
Ooh? Ik hoefde niets te downloaden... Misschien iets om hun stream te kunnen afspelen...quote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef snetje het volgende:
[..]
ik moest eerst iets downloaden? kreeg toen rare meldingen ... zal er morgen nog eens naar kijken ..
Die wordt ook met het jaar lelijker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ooh, f*ck, daar heb je Pete Burns ook weer... En weer stijlvol gekleed, zoals altijd...
Echt, gadverdegadverquote:
Steve zat in de afgelopen BB Deutschland hoor. Maar je hebt gelijk die BB is er een om snel te vergeten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, gadverdegadver. Zo at Brian ook altijd.
Jij hebt ook een geheugen als eens ijzeren pot dat je weet dat ik hier zo'n hekel aan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |