ty!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ok, hier weer verder... Open een nieuw deel werkte al wel maar het is nog niet een echte reeks geworden...
Zal even een berichtje in FB zetten dat we hulp van een mod nodig hebben...
Dat vraag ik me ook af... Hij heeft duidelijk op de verkeerde gegokt en moet nu vol aan de bak om ook met de andere bewoners een werkbare relatie op te bouwen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef snetje het volgende:
[..]
ty!![]()
ik ben nu heel benieuwd wat Aden gaat doen? misschien vangt Maisy hem wel "heel lief" op
sowieso al raar als je je als meid zijnde al voor zo iets opgeeft ....quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Terwijl ik aan het photoshoppen was heb ik naar The Bachelor op de achtergrond zitten luisteren... Maar wat een ranzig programma is dat...En ik nog wel denken dat de mensheid niet lager kon zakken...
Ik hier ook hoor... Zonder streams is het hele reallife gevoel weg en wordt het bijna een gewone tv-serie met alleen dat wat de regisseurs denken dat het grote publiek wil zien..quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
en in dit soort momenten mis ik de streams echt .... de reacties van de medebewoners nu ....
alsje... http://fileserve.com/file(...)WS.PDTV.XviD-FTP.aviquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:41 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, heb je al een nieuw linkje voor me snet?
Jammer dat Rebella weg is, arme Aden.
Dankjewel, je bent een schat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:46 schreef snetje het volgende:
alsje... http://fileserve.com/file(...)WS.PDTV.XviD-FTP.avi
Tsjah.. dat vroegtijdige geslijmjurk als Spelstrategie valt slecht bij het publiek tegenwoordig...quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:41 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, heb je al een nieuw linkje voor me snet?
Jammer dat Rebella weg is, arme Aden.
ik had niet gezien dat ze het in 2 delen was..quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel, je bent een schat.Alleen jammer dat deel 2 er niet opstaat.
Kun jij mij uitleggen hoe ik die files in het vervolg zelf kan opzoeken of upload jij ze zelf?
Heaven was er niet blij mee nee ..quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
En nog even d'r laatste Piss-off boodschap aan alle hufters die daar nog zitten en die haar eruitgeschopt hebben...Natrappen en de Kutwijf spelen met toestemming van BB altijd goed!![]()
[ link | afbeelding ]
Nahh.. dagget nie, ze zat te genieten van de aandacht en dat ze "gered" was....quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Heaven was er niet blij mee nee ..
mooi! van dirty naar pissed off en nu sexy monkeyquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dirtymonkey heeft weer een nieuw kanaal waar je de daily shows terug kan kijken... Die is niet te stoppen...![]()
http://www.youtube.com/user/SexyMonkey151#p/u
Ik moest ook even glimlachen...quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:51 schreef snetje het volgende:
[..]
mooi! van dirty naar pissed off en nu sexy monkey
ja... ik had hem al aan staanquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik moest ook even glimlachen...![]()
Vanavond is de daily trouwens al om 22.30, weet niet of je dat al wist...
ja ja ...quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heaven wil wel ergens president worden om dan dat land te redden. En als ze dan met dat ene land klaar is doorgaan naar het volgende land, dat zij dan ook zo gaat redden...
Herstellen? Zou me niets verbazen, en heeft m'n voorkeur, dat ie opstapt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou, nou, dat zijn veel traantjes bij Aden, die is goed stuk door het vertrek van Rebeckah... Ik hoop voor hem dat hij zich de komende dagen kan herstellen...
Kwal van een gastquote:Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef akveor het volgende:
Herstellen? Zou me niets verbazen, en heeft m'n voorkeur, dat ie opstapt.
Wat een naar opdringerig jong. Ik kreeg gewoon last van valse schaamte en moest soms gewoon wegzappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In hetzelfde stukje staat ook een filmpje van de fake spray-tan van Mark. Ik zie dat het bij Alex ook al helemaal verdwenen is. Normaal gesproken douche je dat er echt niet af?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ja hoor, zo zie je maar dat die stokomotief gewoon moest blijven ipv die zweefteef.quote:20DAY: 16Aaron tried to kiss Rebeckah?Posted on September 24, 2011 at 11:18am -
Last night, shortly after Rebeckah was evicted from the Big Brother house, Jay revealed to Aaron that Rebeckah had spread a rumour that he tried to kiss her.
Rebeckah has said that the incident was supposed to take taken place on the first night, but nothing was shown on the highlight show. One user commented on YouTube “wouldn’t bb show it if he tried to kiss her?”
Shell-shocked at the whole situation, Aaron decided that a heart-to-heart with Aden about the situation was the best thing.
After telling Aden about the rumours he has just learned about, Aden tried to reassure Aaron by telling him that he did not form a judgement on it. He then went on to tell him that it does not even register with him and that he knows Aaron is not ‘two-faced’ and wouldn’t be like the way he is with him if he did try to kiss her.
Aaron then went on to reveal that he is 20% worried that other housemates have been thinking bad of him, and the other 80% is worried that Aden is thinking ill of him.
What do you make of Rebeckah’s departing bomb-shell? Another lie to creat tension in the house, or do you think it genuinely happened.
PS, this is a PRIME example of why we need LIVE FEED – So please sign the petition here.
Had je dat nu pas in de gaten?quote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef mazaru het volgende:
Net de aflevering van gisteren gekeken. Mijn overheersende gevoel is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat x10.
Wat een verschrikkelijke, belachelijke flapdrol is die Aden.
Daar ken ik zo slecht tegen!![]()
EWWWWWWW
Helemaal mee eens. Die had nog wel wat voor vuurwerk kunnen zorgen. Heaven die zal niks klaarmakenquote:Op zondag 25 september 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor:
[..]
Ja hoor, zo zie je maar dat die stokomotief gewoon moest blijven ipv die zweefteef.![]()
Btw: Ik kan die petitie niet tekenen, jammer.
Nee, dat had ik al een tijdje door. Maar de aflevering die je nog moet gaan kijken, daar zullen je haren nog verder van overeind gaan staan.quote:Op zondag 25 september 2011 19:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Had je dat nu pas in de gaten?
En dan moet ik die van gisteren nog bekijken.
Het is een knulletje van 19 jaar die zijn hoofd gek heeft laten maken door Rebeckah. Cut him some slack.quote:Op zondag 25 september 2011 20:09 schreef mazaru het volgende:
Nee, dat had ik al een tijdje door. Maar de aflevering die je nog moet gaan kijken, daar zullen je haren nog verder van overeind gaan staan.
Ik weet dat je gelijk hebt, maar ik voel het nietquote:Op zondag 25 september 2011 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een knulletje van 19 jaar die zijn hoofd gek heeft laten maken door Rebeckah. Cut him some slack.
Gast heeft gewoon een plaat voor z'n kop. Hij weet niet wat nee is en heeft een enorme bewijsdrang. Bijna alsof ie bang is om af te gaan. Terwijl ie dat juist doet: afgaan.quote:Op zondag 25 september 2011 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet dat je gelijk hebt, maar ik voel het niet![]()
Ik irriteer me gewoon mateloos aan dat mannetje.
Hij neemt niets aan, van niemand, denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft.
Hij vindt zichzelf een Godsgeschenk voor alle vrouwen, en heeft de stellige overtuiging dat hij straks niet meer normaal over straat kan om een pakje sigaretten te gaan halen.
Ik weet dat hij pas 19 is, maar het merendeel van de 19 jarigen zijn toch echt veel meer volwassen en veel minder pedant dan dit jochie.
Ohhhh dat rappen!quote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Gast heeft gewoon een plaat voor z'n kop. Hij weet niet wat nee is en heeft een enorme bewijsdrang. Bijna alsof ie bang is om af te gaan. Terwijl ie dat juist doet: afgaan.
Net als dat rappen. Het is zo tenenkrommend slecht. Een normaal mens zou doorhebben dat dit dan niet een z'n talenten is. Hij niet.
s12e19? Vreemde nummering...quote:Op zondag 25 september 2011 23:28 schreef snetje het volgende:
voor morgen .. http://fileserve.com/file(...)ws.pdtv.xvid-ftp.avi
BB heeft er misschien zelf een mooi verhaallijntje van gemaakt.quote:Op maandag 26 september 2011 14:20 schreef beequeen het volgende:
Wat een overdreven gedoe om een kusje. The kissgate.![]()
http://tellymix.co.uk/rea(...)e-over-kissgate.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |