Bron: BB spoilers.quote:Following the fallout from yesterday’s shopping task failure, tonight’s Big Brother sees plenty of tears and tantrums as the group get to grips with their basic budget. Alex gets emotional without her hair extensions, while the lack of luxuries also sees her and tom entertain Big Brother in a secret task for booze…
Aaron is natuurlijk de grootste gameplayer in het huis.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, ik weet ook niet wat de achterliggende gedachte is. Aaron schijnt er niet echt mee te zitten.
Lachen dat de stranded group de boel gesaboteerd heeft zodat ze maar 100 pond hebben als foodbudget. Jay helemaal over de zeik.![]()
Ik heb je Tweets gelezen, wat een elllende. Duurt het lang voordat je Tele2 hebt?
Van mij mag er hier ook weer een nieuwe BB komen maar schijnbaar vindt men dat een te duur programma... Terwijl Nederland toch een even grote bevolking heeft als die 4 Scandinavische landen bij elkaar...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef spapaars het volgende:
OT.
Verdulleme, geheel Scandinavië is weer begonnen, of begint weer met BB.
Zweden net gehad, Finland en Noorwegen op dit moment, en Denemarken komt ook na jaren weer met BB.
http://front.xstream.dk/n(...)dth=620&locale=da_DK
Wordt tijd dat ook NL weer eens met een nieuwe BB komt.
Mark liet ook al geen gelegenheid voorbij gaan om zijn broek te laten zakken... Misschien zijn ze daar zelfs op gecast, voor de kijkcijfers...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:52 schreef beequeen het volgende:
Btw; wat is dat toch met Jay en moonen? Hier te zien bij een show van Katie Price.
[ afbeelding ]
Bron: BB spoilers.
In Scandinavië de volledige of de pathetic streamloze versie zoals in the UK?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef spapaars het volgende:
OT.
Verdulleme, geheel Scandinavië is weer begonnen, of begint weer met BB.
Zweden net gehad, Finland en Noorwegen op dit moment, en Denemarken komt ook na jaren weer met BB.
http://front.xstream.dk/n(...)dth=620&locale=da_DK
Wordt tijd dat ook NL weer eens met een nieuwe BB komt.
Meerdere 24/7 streams.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef akveor het volgende:
[..]
In Scandinavië de volledige of de pathetic streamloze versie zoals in the UK?
Ja, die dagelijkse Noorse shows komen ook op irc voorbij. Helaas versta ik daar echt geen mallemoer van. En ik ben bang dat dat hetzelfde zal zijn met Zweeds, Fins ed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meerdere 24/7 streams.
Noorwegen heeft 5 streams, en die livestreams kun je tot 45 min terugzetten/kijken.
http://www.tv2.no/bigbrother/live/
Hier de dagelijkse, en wekelijkse liveshow (Zondag) BB Noorwegen.
http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=19841984&progId=556421
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gok op Anton to leave the house.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
En daarvan ging 30 pond naar extentions voor Alex. Maar goed, donderdag wonnen ze pizza en bier en vrijdagavond posh nosh met bier en wijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik dacht dat ze deze week maar 100 pond shopping-budget hadden... Maar ze gaan nog wel even een foodfight houden, en wat voor één...
Ik vind het zo'n kwal, he thinks he's a Godsgift to women. Opzouten met die gast. Ik vond het jammer dat hij niet vertrok. Hij is net zo boring als Aden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:58 schreef akveor het volgende:
Net de eviction gezien. Goede uitslag!
Laat die rat nog maar een weekje sidderen.
Het is niet zo dat ik 24/7 tegen die gast moet aankijken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:59 schreef beequeen het volgende:
KNIP
Ik vind het zo'n kwal, he thinks he's a Godsgift to women. Opzouten met die gast. Ik vond het jammer dat hij niet vertrok. Hij is net zo boring als Aden.
Ik kijk nog liever naar een boring Aden dan een Anton. Echt!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:48 schreef akveor het volgende:
Het is niet zo dat ik 24/7 tegen die gast moet aankijken.
Aden voegde het minst toe dus terecht dat die op moest tyfen.
Ik ben benieuwd of ze deze week op Aaron durven stemmen.
Aaron lijkt me typisch zo'n speler die er ongelukkig uitraakt omdat ie het bijv. tegen Alex moet opnemen.
Trailer trash pur sang. Hij zal wel weer starnakel dronken geweest zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:51 schreef akveor het volgende:
Nadat Aden was vertrokken moesten de overige 4 nog even naar de dagboekkamer. Aaron maakt daar een opmerking tegen Jay of die z'n vrienden misschien ook moest uitleggen wat het verschil tussen een koelkast en een toilet was (of iets dergelijks).
Dus het lijkt waar dat Jay in de koelkast heeft gescheten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Het is gewoon triest hoe ze het programma aan het verkloten zijn... Als je het omrekent kijkt er nu een nog kleiner percentage van het britse publiek naar BB dan er hier in Nederland naar SST keek...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef beequeen het volgende:
Wow, echt een dieptepunt...890.000 kijkers. Bij de start hadden ze er 5 miljoen.
Bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |