Jem blijft iig nog deze en volgende week. Jakkes.quote:Out with old, in with the new
It was obvious Maisy was history, even before she was officially up for eviction. Being an ex housemate you get a good feel for what is really going on. I did not like her, she tried too hard and will be in the future one those of the ex contestants, who give the few a bad name, by turning up to the opening of a door.
I was not surprised a new contestant has entered the house, albeit someone 's sister, we might have for the first time someone who actually delivers on their promise to go in and cause trouble. But this will lead ultimately to their demise. I do not think a new person should enter after a month, they have far too much knowledge, and it usually puts them in an advantageous position.
I liked Jay at first, but there is something not quite right and I cannot put my finger on it yet. Do not get me started on Aden or Anton, one is a wimp and one a snake. I am surprised Harry is still there, him and Aaron are so diversely different from the other housemates, and that is why they get on.I am more than sure that Alex will now win BB, she is going through a PLKE (positive low key edit) which means they are slowly building her up. So far my predictions have been correct, anyone disagree?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet het toch op de een of andere manier spannend maken.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef beequeen het volgende:
Tweet van de voice-over. Ik zet hem maar in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm? Nou, dat zal ik straks dan maar even bekijken... Ben wel een beetje bang dat het in de praktijk toch weer wat zal tegenvallen... Maar ja, daar raak ik zo langzamerhand wel aan gewend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet het toch op de een of andere manier spannend maken.![]()
Photoshop your own reality...
Dus Nasty Nick denkt dat Alex gaat winnen? Ben daar zelf niet zo zeker van, zij is geen groot spreker en vertelt altijd van die onsamenhangende verhalen... Dat gaat haar, zeker op het laatst met nog maar een paar bewoners over, nog wel opbreken... Denk ik...quote:
Ik denk dat ik wel weet wie er moet vertrekken vrijdag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zoals elke maandag wordt er in BOTS weer even overgeschakeld naar het huis voor de bekendmaking van de nominaties... Wow!!! Dat zijn er best veel en dat kan nog alle kanten op, moeilijk te voorspellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Today, six Big Brother housemates will become stranded and the four remaining housemates will have to rescue the Strandees of their choice in the latest shopping task.
Housemates were called into the garden and six of them had to make their way into the large task room. Once inside, they became the self-appointed stranded housemates and discovered a survival camp base, made up of electric hobs, camp beds and reindeer skins. The stranded housemates are: Aaron, Aden, Alex, Faye, Harry and Jem.
The four housemates who are left in the garden (Anton, Louise, Jay and Tom) automatically became the Rescuers and will face individual challenges in order to rescue a stranded housemate of their choice. If the Rescuer fails their challenge, the Strandee that they have chosen will remain stranded.
Rescuers are allowed to try and save the same stranded housemate more than once.
Rescuer Challenges:
Challenge 1: Ski Slalom
One Rescuer must ski non-stop for 30 minutes on a ski slalom machine, without breaks. As there is no clock, housemates must use their own judgement of time. If the Rescuer ski’s for 30 minutes or more, then the stranded housemate of their choice will be freed.
Challenge 2: Don’t eat yellow snow
In the diary room, one Rescuer will be presented with five ice bowls containing different flavoured yellow snow. They must eat the entire contents of all bowls in five minutes and then write down the flavour of the snow that they just consumed. If they guess three or more flavours, the stranded housemate of their choice will be freed.
Challenge 3: Housemate vs. Yeti
One Rescuer housemate will go head to head in a fight against a Yeti. They will each throw a snowball one at a time. If the Rescuer beats the Yeti, then a stranded housemate of their choice will be freed.
Challenge 4: Mount BB
One Rescuer must climb 1344 metres on a stepper up Mount BB to rescue a stranded housemate. The distance of their climb will be shown on a plasma screen. The Rescuer is allowed as many breaks as they like but the Strandee of their choice will not be freed until they have reached the summit. If housemates give up or don’t reach the 1344 metres, then the stranded housemate of their choice will remain stranded.
Stranded housemates: Whenever stranded housemates hear the helicopter sound, one Strandee must take a red handkerchief in each hand, climb on top of the rock and shout “HELP!” 10 times whilst waving their arms in the air. If a Strandee fails to do this, then £10 will be subtracted from their overall shopping budget each time they incur a fail.
With four challenges and 4 stranded housemates, two stranded housemates will automatically be spending the night stranded – but who else will be staying over with them..?
The Metal Box: If housemates are stranded for more than nine hours, a note will be placed in the hatch with two clues on it which hold the answer to a combination lock on a metal box that contains food for the stranded housemates.
Reward: If Rescuers free three of the six stranded housemates, they will win a luxury shopping budget. If Rescuers free fewer than three strandees, they will fail the shopping task and receive a basic shopping budget.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wie er moet vertrekken vrijdag.![]()
![]()
Breaking news:Nou ik ben benieuwd. Ik hoop dat Aden moet gaan die voegt niets toe. Anton moet, wat mij betreft, eerst nog flink op z'n bek gaan. Dat is echt een vuile rat. Die ontkent alles en is nergens bij betrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Ik hoop dat Anton oprot, wat voegt hij dan toe? Geroddel en achterklap in de diaryroom?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:56 schreef akveor het volgende:
Nou ik ben benieuwd. Ik hoop dat Aden moet gaan die voegt niets toe. Anton moet, wat mij betreft, eerst nog flink op z'n bek gaan. Dat is echt een vuile rat. Die ontkent alles en is nergens bij betrokken.
Die Anton kan zeker op een hoop boe geroep rekenen... Maar waarschijnlijk is hij dan nog verbaasd ook, waarom hij niet zo populair is als hij zelf had gedacht...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Anton oprot, wat voegt hij dan toe? Geroddel en achterklap in de diaryroom?
Ik hoop dat hij meer dan ooit geboohed wordt.
Heb deze link aan mijn favorieten toegevoegd...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef snetje het volgende:
http://nl.justin.tv/dcbtv2#/w/1897697456
Wat bedoel je precies Roevka? Dit was haar "beloning" voor het Smash of zoiets spel. Ze gooide het bordje Noms om.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:55 schreef akveor het volgende:
Deze week vond ik het erg vreemd dat juist Faye, die zo vreemd op Aaron had gestemd, de nominaties kreeg te zien en dat ook haar nominaties getoond werden. Het is me net iets te toevallig.
Natuurlijk. Maar wel toevallig dat zij, met die erg vreemde Aaron nominatie, juist dat bordje omgooide.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies Roevka? Dit was haar "beloning" voor het Smash of zoiets spel. Ze gooide het bordje Noms om.
Tsja, ik weet ook niet wat de achterliggende gedachte is. Aaron schijnt er niet echt mee te zitten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:42 schreef akveor het volgende:
Natuurlijk. Maar wel toevallig dat zij, met die erg vreemde Aaron nominatie, juist dat bordje omgooide.
Ik heb vanochtend Tele2 aangevraagd. Frusterend want hier is niets sneller dan UPC... als het werkt.![]()
Bron: BB spoilers.quote:Following the fallout from yesterday’s shopping task failure, tonight’s Big Brother sees plenty of tears and tantrums as the group get to grips with their basic budget. Alex gets emotional without her hair extensions, while the lack of luxuries also sees her and tom entertain Big Brother in a secret task for booze…
Aaron is natuurlijk de grootste gameplayer in het huis.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, ik weet ook niet wat de achterliggende gedachte is. Aaron schijnt er niet echt mee te zitten.
Lachen dat de stranded group de boel gesaboteerd heeft zodat ze maar 100 pond hebben als foodbudget. Jay helemaal over de zeik.![]()
Ik heb je Tweets gelezen, wat een elllende. Duurt het lang voordat je Tele2 hebt?
Van mij mag er hier ook weer een nieuwe BB komen maar schijnbaar vindt men dat een te duur programma... Terwijl Nederland toch een even grote bevolking heeft als die 4 Scandinavische landen bij elkaar...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef spapaars het volgende:
OT.
Verdulleme, geheel Scandinavië is weer begonnen, of begint weer met BB.
Zweden net gehad, Finland en Noorwegen op dit moment, en Denemarken komt ook na jaren weer met BB.
http://front.xstream.dk/n(...)dth=620&locale=da_DK
Wordt tijd dat ook NL weer eens met een nieuwe BB komt.
Mark liet ook al geen gelegenheid voorbij gaan om zijn broek te laten zakken... Misschien zijn ze daar zelfs op gecast, voor de kijkcijfers...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:52 schreef beequeen het volgende:
Btw; wat is dat toch met Jay en moonen? Hier te zien bij een show van Katie Price.
[ afbeelding ]
Bron: BB spoilers.
In Scandinavië de volledige of de pathetic streamloze versie zoals in the UK?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef spapaars het volgende:
OT.
Verdulleme, geheel Scandinavië is weer begonnen, of begint weer met BB.
Zweden net gehad, Finland en Noorwegen op dit moment, en Denemarken komt ook na jaren weer met BB.
http://front.xstream.dk/n(...)dth=620&locale=da_DK
Wordt tijd dat ook NL weer eens met een nieuwe BB komt.
Meerdere 24/7 streams.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef akveor het volgende:
[..]
In Scandinavië de volledige of de pathetic streamloze versie zoals in the UK?
Ja, die dagelijkse Noorse shows komen ook op irc voorbij. Helaas versta ik daar echt geen mallemoer van. En ik ben bang dat dat hetzelfde zal zijn met Zweeds, Fins ed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meerdere 24/7 streams.
Noorwegen heeft 5 streams, en die livestreams kun je tot 45 min terugzetten/kijken.
http://www.tv2.no/bigbrother/live/
Hier de dagelijkse, en wekelijkse liveshow (Zondag) BB Noorwegen.
http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=19841984&progId=556421
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gok op Anton to leave the house.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
En daarvan ging 30 pond naar extentions voor Alex. Maar goed, donderdag wonnen ze pizza en bier en vrijdagavond posh nosh met bier en wijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik dacht dat ze deze week maar 100 pond shopping-budget hadden... Maar ze gaan nog wel even een foodfight houden, en wat voor één...
Ik vind het zo'n kwal, he thinks he's a Godsgift to women. Opzouten met die gast. Ik vond het jammer dat hij niet vertrok. Hij is net zo boring als Aden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:58 schreef akveor het volgende:
Net de eviction gezien. Goede uitslag!
Laat die rat nog maar een weekje sidderen.
Het is niet zo dat ik 24/7 tegen die gast moet aankijken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:59 schreef beequeen het volgende:
KNIP
Ik vind het zo'n kwal, he thinks he's a Godsgift to women. Opzouten met die gast. Ik vond het jammer dat hij niet vertrok. Hij is net zo boring als Aden.
Ik kijk nog liever naar een boring Aden dan een Anton. Echt!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:48 schreef akveor het volgende:
Het is niet zo dat ik 24/7 tegen die gast moet aankijken.
Aden voegde het minst toe dus terecht dat die op moest tyfen.
Ik ben benieuwd of ze deze week op Aaron durven stemmen.
Aaron lijkt me typisch zo'n speler die er ongelukkig uitraakt omdat ie het bijv. tegen Alex moet opnemen.
Trailer trash pur sang. Hij zal wel weer starnakel dronken geweest zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:51 schreef akveor het volgende:
Nadat Aden was vertrokken moesten de overige 4 nog even naar de dagboekkamer. Aaron maakt daar een opmerking tegen Jay of die z'n vrienden misschien ook moest uitleggen wat het verschil tussen een koelkast en een toilet was (of iets dergelijks).
Dus het lijkt waar dat Jay in de koelkast heeft gescheten.
― Mark Twain
Het is gewoon triest hoe ze het programma aan het verkloten zijn... Als je het omrekent kijkt er nu een nog kleiner percentage van het britse publiek naar BB dan er hier in Nederland naar SST keek...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef beequeen het volgende:
Wow, echt een dieptepunt...890.000 kijkers. Bij de start hadden ze er 5 miljoen.
Bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |