Als ik de berichten op Twitter lees is ie werkelijk opgestapt. Nou ja hij was toch al een beetje de joker van deze BB.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
Net werden er in BOTS opeens exclusieve beelden uit het huis getoond... Mark die zegt dat hij morgenochtend naar huis gaat en niet meer gefilmd wil worden...
Zouden ze nou weten dat dat komt omdat er geen livestreams zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:23 schreef akveor het volgende:
Ratings zijn erg slecht volgens the Sun
[ afbeelding ]
Geen idee. Belangrijkste is natuurlijk dat er winst gemaakt word. De vraag die bij C5 waarschijnlijk gesteld is; levert een livestream meerwaarde op voor de adverteerder en dus inkomsten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zouden ze nou weten dat dat komt omdat er geen livestreams zijn?
Ik heb nog niet gezien waarom Faye Aaron heeft genomineerd, maar ik vind het wel een rare nominatie van haar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:14 schreef akveor het volgende:
The Mirror schreef een nietszeggend stuk: Big Brother 2011 verdict:
There's just too many men in the house
Ik baal er van dat Maisy of zelfs Faye vrijdag het huis uitgeschopt word. Zelfs voor Aden. Maisy is een mooie goedlachse meid. En Faye heeft ook wel iets. Dat nepgedoe tussen Louise en Jay hangt me nu al mijlenver de strot uit.
Je hoeft niet tot vanavond te wachten hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:52 schreef mazaru het volgende:
Ik heb nog niet gezien waarom Faye Aaron heeft genomineerd, maar ik vind het wel een rare nominatie van haar.
Komt heel vals over in ieder geval.
Eerst liggen vozen met hem in bed en daarna zeggen dat hij het huis uit moet.
Maar ja, eerst vanavond maar eens kijken waarom ze het doet. Daarna vel ik mijn oordeel definitief
Dus die jankert en backstabbert staat er het best voor. Rare gasten die Engelsen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:09 schreef akveor het volgende:
En natuurlijk staat Maisy het er het slechts voor....![]()
http://www.oddschecker.com/specials/tv/big-brother/next-eviction
Vreemd ook dat die vrouwen elkaar wegstemmen. Die nog op een man gestemd hebben zijn juist Maisy (Mark) en Faye (Aaron).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus die jankert en backstabbert staat er het best voor. Rare gasten die Engelsen.
Maar dat vond ik ook van de Duitsers.
Ik had hem al binnen, maar ik kijk hem altijd onder het eten of vlak na het eten, bij de koffie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoeft niet tot vanavond te wachten hoor.![]()
http://www.youtube.com/us(...)nt#p/u/2/pmjjV3R7HF4
Ik baal echt dat Mark vertrokken is. Hij was een van mijn favo's.
YW.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef mazaru het volgende:
Ik had hem al binnen, maar ik kijk hem altijd onder het eten of vlak na het eten, bij de koffie.
Maar toch bedankt!
Wat bedoel je? Bits on the Side?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Mark is dus echt weg.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
WTF is dat dan?
You can see Mark on tonights Big Brother’s Big On The Side.
Tja, dan zijn er vanaf vrijdag nog maar 3 vrouwen over... BB-UK kennende zullen er dan binnenkort wel een paar nieuwe vrouwelijke housemates komen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef akveor het volgende:
Grrrrr...![]()
[ afbeelding ]
http://www.digitalspy.co.(...)y-who-should-go.html
vorig jaar keek ik sowieso 2 a 3 keer op de site van BB om video's te kijken met dingen die ik had gemist ... en dat is het hem nu juist!! als je streamt en alles op de voet volgt wil je zo weinig mogelijk missen ... het interesseert me nu weing wat ze daar allemaal doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Geen idee. Belangrijkste is natuurlijk dat er winst gemaakt word. De vraag die bij C5 waarschijnlijk gesteld is; levert een livestream meerwaarde op voor de adverteerder en dus inkomsten?
Streamers zijn misschien ook wel de mensen die het meest op vreemde fora te vinden zijn. Daar heeft C5 natuurlijk ook weinig aan qua advertentievertoningen. Ik weet van mezelf dat ik niet echt vaak op die sites kom omdat de informatie vaak supersnel in die forums verschijnt.
Er wordt natuurlijk wel een hele community de nek omgedraaid. Al kun je je ook afvragen hoe groot die is. Maar omdat die niet al te groot is wordt die misschien ook wel juist onderschat. Zij kunnen voor roering zorgen op de moderne media. Nu is veel in handen van C5 en hoor je alleen wat zij met ons willen delen. Kijkers voelen deze censuur.
Tja maar alles wat op de site is zit ook in de shows. Die paar extra dingetjes maken me juist pissed off dat ik niet mee mag kijken in het huis terwijl de bewoners er toch zitten. Zo is het streamen alleen voorbehouden tot de elitair gezelschap (de redactie).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:27 schreef snetje het volgende:
[..]
vorig jaar keek ik sowieso 2 a 3 keer op de site van BB om video's te kijken met dingen die ik had gemist ... en dat is het hem nu juist!! als je streamt en alles op de voet volgt wil je zo weinig mogelijk missen ... het interesseert me nu weing wat ze daar allemaal doenen heb nu alleen maar 3 a 4 keer in zijn geheel gekeken wanneer de uitzending begint
Ik vraag het me af. Misschien dat Mark vervangen wordt maar voor meer lijkt me deze BB te kort.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Tja, dan zijn er vanaf vrijdag nog maar 3 vrouwen over... BB-UK kennende zullen er dan binnenkort wel een paar nieuwe vrouwelijke housemates komen...
Op zich altijd wel leuk maar die nieuwen worden er dan altijd in de eerst komenden weken uit gestemd... Waardoor de oude housemates, waaronder ook de meest saaie, daar nog wekenlang kunnen blijven rondhangen...
Dat inderdaad... Ze zetten hoog in op het gebruik van sociale media maar ze leveren niets... De afleveringen en een extra videotje, dat is het wel...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja maar alles wat op de site is zit ook in de shows. Die paar extra dingetjes maken me juist pissed off dat ik niet mee mag kijken in het huis terwijl de bewoners er toch zitten. Zo is het streamen alleen voorbehouden tot de elitair gezelschap (de redactie).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |