Heeft BB ons weer gefopt...quote:
ik vind het raar dat er steeds maar 2 genomineerd staan ...in het begin zou je sowieso uit minstens 3 kandidaten moeten kunnen kiezen ...of beter nog meer!! BB knijpt op deze manier de spannende en leukste en minder leuke gasten er spontaan uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat is dat nou??? Weer alleen vrouwen genomineerd...
[..]
Heeft BB ons weer gefopt...
Maisy was te verwachten, die kreeg de laatste weken ook al veel nominaties... Maar ik ben benieuwd naar de aflevering van morgen om te zien wie nu opeens allemaal Faye zijn gaan nomineren...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:41 schreef snetje het volgende:
noms are : Faye and Maisy .....damn!! weer 2 vrouwen![]()
spoiler lijkt me niet nodig aangezien er niet zoveel meekijken ...
Ik moet de aflevering nog kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:41 schreef snetje het volgende:
Ze zijn al jaren bezig zich te verlossen van de stream. Bij C4 was BB10 alleen maar 's nacht te zien. De stream hoort nu eenmaal bij BB. Het zal wel met goedkopere licenties te maken hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Toch lijkt mij de beslissing om geen stream te hebben geen financiële, ze hebben geld zat daar bij Channel 5...
Maar ik las ooit een persbericht waarin ze meenden dat de huidige kijker geen stream meer wil... Dat die juist Twitter, Facebook en dat soort sociale media willen... Dat dat nieuwer en meer trendy is...
Maar nu vallen de kijkcijfers tegen en is het de vraag of dat wel een juiste beslissing was... Het waren altijd al betaalde streams dus ik betwijfel of ze met de reclame op die social media zoveel meer zullen verdienen...
En dit heb ik ergens hierboven ook al een keer geschreven... De stelling dat er zonder hardcore streamers veel minder "internet buzz" is, die hebben in forums etc. niets meer om over te schrijven...
Zoals wij hier dus... En dat is ook zo op de britse websites...
BELACHELIJK. Nu ben ik echt ff kotsmisselijk van deze BB.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:41 schreef snetje het volgende:
Hoeft voor mij niet hoor. Er valt al zo weinig te schrijven. Ik heb deze ook niet gezien maar om te weten wie er genomineerd staan vind ik niet erg. Zaterdag zien ik de evictionshow dus dan sla ik vrijdag Fok ff over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet de aflevering nog kijken![]()
Al hou je het maar 1 dag onder een spoiler. Ik kijk het altijd de dag erna.
Of net als de vorige BBUK. Dat de genomineerden het tegen elkaar opnemen en bij winst deze iemand anders moet nomineren. 2 is idd ook waardeloos. Het publiek krijgt vaak niet de keus die ze willen. De BB had zoveel potentie en het is nu al bijna een drama. Amper 4 weken verder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:51 schreef snetje het volgende:
[..]
ik vind het raar dat er steeds maar 2 genomineerd staan ...in het begin zou je sowieso uit minstens 3 kandidaten moeten kunnen kiezen ...of beter nog meer!! BB knijpt op deze manier de spannende en leukste en minder leuke gasten er spontaan uitwaarom niet een vote for OUT!! en dat dan alle bewoners elke week genomineerd staan ... vluchten uit de OUT kan alleen via tasks....
Ik zou het toch wel fijn vinden als het achter een spoiler ging voor een dag. Wat er gewoon gebeurt hoeft voor mij niet achter spoilers, maar wie er genomineerd wordt en wie er het huis uitgaat wil ik liever zonder voorkennis zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet hoor. Er valt al zo weinig te schrijven. Ik heb deze ook niet gezien maar om te weten wie er genomineerd staan vind ik niet erg. Zaterdag zien ik de evictionshow dus dan sla ik vrijdag Fok ff over.
Ik kijk altijd eerst terug en ga dan naar FOK!.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:10 schreef mazaru het volgende:
Ik zou het toch wel fijn vinden als het achter een spoiler ging voor een dag. Wat er gewoon gebeurt hoeft voor mij niet achter spoilers, maar wie er genomineerd wordt en wie er het huis uitgaat wil ik liever zonder voorkennis zien.
Dat het een smerige bende HM's is is wel te zien aan het huis. Wat een pigs.quote:Absolutely pathetic BB, you are hopeless and you must know it by now
Many things are doubtless occurring in the BB house that Dirty Desmond and his underlings would prefer that we did not know about right now. Our moments of revelation will arrive in the magazine scoops afterwards. Scoops indeed, and not just for scooping out the freezer. But by their actions you can get an insight into how they are thinking though.
Consider this. We don't have live feed because they have a pathological obsession for controlling every aspect of the show. That works while the lab rats are in there but when they come out the game is up. Two housemates have told tales about Jay.
BB has tried to supress all mention of the second incident. They have edited videotapes and have employed extensive filtering on Facebook to stop anyone mentioning freezers and shit and a wide variety of synonyms for those words. But the world prefers to enjoy the words from the lips of Heaven than the BB spin machine. She may be as batty as a cave full of bats but she is honest. He did shit in the fridge. Fact 1.
Fact 2 is that Jay was told off for saying the 'deeply offensive' word 'black'. Well deeply offensive to the chattering classes perhaps. He used it in the context of telling a joke by using a poorly remembered film quote. So what? No more offensive than his stories about fisting, muff diving and five in a bed romps to most people. The only interesting thing is that BB chose to show the incident and his resulting admonition.
A poster on Facebook took this to mean that he did not crap in the freezer because we would have seen him being told off for being naughty. Abject bollox of course. The reason BB showed the incident and the Diary Room sequel was to show us that they are as tough on naughtiness as they were when Emily got the boot for saying the N word to the C woman.
The insight into BB is that they thought that we would swallow this feeble bit of spin. The freezer crap never occurred because if it did we would have seen Jay being told off.
And one gullible poster actually said it, although it is very doubtful if that was his own thought, expressed in the particularly inarticulate way so beloved by many of the posters, or if he was used to plant it into our consciousness.
Either way no dice BB. You thought that if you showed us Jay being told off for one massive crime, we would realise that we had not seen him being told off for taking a dump in the freezer, therefore it could not have happened. You are as hopeless at spin as you are at many of the other aspects of the programme. We see nothing except what you choose to show us i.e. very little. You chose not to show us the freezer dump and you chose to show us naughty Jay being told off for that worst sin in the whole world. Social Media will be your downfall CH5.
lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk altijd eerst terug en ga dan naar FOK!.
OMG, Shabby still looks shabby.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze link dus:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
Wat een blog Roevka, thanks for the link.
[..]
Dat het een smerige bende HM's is is wel te zien aan het huis. Wat een pigs.
En ja, zonder streams BB sucks.![]()
ik zal er voortaan rekening mee houdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het toch wel fijn vinden als het achter een spoiler ging voor een dag. Wat er gewoon gebeurt hoeft voor mij niet achter spoilers, maar wie er genomineerd wordt en wie er het huis uitgaat wil ik liever zonder voorkennis zien.
Had ik ook niet verwacht...quote:
alsof ze zichzelf allemaal zo netjes gedragen met drank op ... die tuin was niet vol met rotzooi door alleen Faye .... tja of ze moet zich echt abnormaal gaan gedragen? iets wat wij dus niet te zien krijgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht...![]()
En ook de reden die ze geven om Faye te nomineren; dat zij als er alcohol is altijd zo dronken wordt... Dat is mij nooit zo opgevallen...
Als ik de berichten op Twitter lees is ie werkelijk opgestapt. Nou ja hij was toch al een beetje de joker van deze BB.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
Net werden er in BOTS opeens exclusieve beelden uit het huis getoond... Mark die zegt dat hij morgenochtend naar huis gaat en niet meer gefilmd wil worden...
Zouden ze nou weten dat dat komt omdat er geen livestreams zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:23 schreef akveor het volgende:
Ratings zijn erg slecht volgens the Sun
[ afbeelding ]
Geen idee. Belangrijkste is natuurlijk dat er winst gemaakt word. De vraag die bij C5 waarschijnlijk gesteld is; levert een livestream meerwaarde op voor de adverteerder en dus inkomsten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zouden ze nou weten dat dat komt omdat er geen livestreams zijn?
Ik heb nog niet gezien waarom Faye Aaron heeft genomineerd, maar ik vind het wel een rare nominatie van haar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:14 schreef akveor het volgende:
The Mirror schreef een nietszeggend stuk: Big Brother 2011 verdict:
There's just too many men in the house
Ik baal er van dat Maisy of zelfs Faye vrijdag het huis uitgeschopt word. Zelfs voor Aden. Maisy is een mooie goedlachse meid. En Faye heeft ook wel iets. Dat nepgedoe tussen Louise en Jay hangt me nu al mijlenver de strot uit.
Je hoeft niet tot vanavond te wachten hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:52 schreef mazaru het volgende:
Ik heb nog niet gezien waarom Faye Aaron heeft genomineerd, maar ik vind het wel een rare nominatie van haar.
Komt heel vals over in ieder geval.
Eerst liggen vozen met hem in bed en daarna zeggen dat hij het huis uit moet.
Maar ja, eerst vanavond maar eens kijken waarom ze het doet. Daarna vel ik mijn oordeel definitief
Dus die jankert en backstabbert staat er het best voor. Rare gasten die Engelsen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:09 schreef akveor het volgende:
En natuurlijk staat Maisy het er het slechts voor....![]()
http://www.oddschecker.com/specials/tv/big-brother/next-eviction
Vreemd ook dat die vrouwen elkaar wegstemmen. Die nog op een man gestemd hebben zijn juist Maisy (Mark) en Faye (Aaron).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus die jankert en backstabbert staat er het best voor. Rare gasten die Engelsen.
Maar dat vond ik ook van de Duitsers.
Ik had hem al binnen, maar ik kijk hem altijd onder het eten of vlak na het eten, bij de koffie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoeft niet tot vanavond te wachten hoor.![]()
http://www.youtube.com/us(...)nt#p/u/2/pmjjV3R7HF4
Ik baal echt dat Mark vertrokken is. Hij was een van mijn favo's.
YW.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef mazaru het volgende:
Ik had hem al binnen, maar ik kijk hem altijd onder het eten of vlak na het eten, bij de koffie.
Maar toch bedankt!
Wat bedoel je? Bits on the Side?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Mark is dus echt weg.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
WTF is dat dan?
You can see Mark on tonights Big Brother’s Big On The Side.
Tja, dan zijn er vanaf vrijdag nog maar 3 vrouwen over... BB-UK kennende zullen er dan binnenkort wel een paar nieuwe vrouwelijke housemates komen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef akveor het volgende:
Grrrrr...![]()
[ afbeelding ]
http://www.digitalspy.co.(...)y-who-should-go.html
vorig jaar keek ik sowieso 2 a 3 keer op de site van BB om video's te kijken met dingen die ik had gemist ... en dat is het hem nu juist!! als je streamt en alles op de voet volgt wil je zo weinig mogelijk missen ... het interesseert me nu weing wat ze daar allemaal doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Geen idee. Belangrijkste is natuurlijk dat er winst gemaakt word. De vraag die bij C5 waarschijnlijk gesteld is; levert een livestream meerwaarde op voor de adverteerder en dus inkomsten?
Streamers zijn misschien ook wel de mensen die het meest op vreemde fora te vinden zijn. Daar heeft C5 natuurlijk ook weinig aan qua advertentievertoningen. Ik weet van mezelf dat ik niet echt vaak op die sites kom omdat de informatie vaak supersnel in die forums verschijnt.
Er wordt natuurlijk wel een hele community de nek omgedraaid. Al kun je je ook afvragen hoe groot die is. Maar omdat die niet al te groot is wordt die misschien ook wel juist onderschat. Zij kunnen voor roering zorgen op de moderne media. Nu is veel in handen van C5 en hoor je alleen wat zij met ons willen delen. Kijkers voelen deze censuur.
Tja maar alles wat op de site is zit ook in de shows. Die paar extra dingetjes maken me juist pissed off dat ik niet mee mag kijken in het huis terwijl de bewoners er toch zitten. Zo is het streamen alleen voorbehouden tot de elitair gezelschap (de redactie).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:27 schreef snetje het volgende:
[..]
vorig jaar keek ik sowieso 2 a 3 keer op de site van BB om video's te kijken met dingen die ik had gemist ... en dat is het hem nu juist!! als je streamt en alles op de voet volgt wil je zo weinig mogelijk missen ... het interesseert me nu weing wat ze daar allemaal doenen heb nu alleen maar 3 a 4 keer in zijn geheel gekeken wanneer de uitzending begint
Ik vraag het me af. Misschien dat Mark vervangen wordt maar voor meer lijkt me deze BB te kort.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Tja, dan zijn er vanaf vrijdag nog maar 3 vrouwen over... BB-UK kennende zullen er dan binnenkort wel een paar nieuwe vrouwelijke housemates komen...
Op zich altijd wel leuk maar die nieuwen worden er dan altijd in de eerst komenden weken uit gestemd... Waardoor de oude housemates, waaronder ook de meest saaie, daar nog wekenlang kunnen blijven rondhangen...
Dat inderdaad... Ze zetten hoog in op het gebruik van sociale media maar ze leveren niets... De afleveringen en een extra videotje, dat is het wel...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja maar alles wat op de site is zit ook in de shows. Die paar extra dingetjes maken me juist pissed off dat ik niet mee mag kijken in het huis terwijl de bewoners er toch zitten. Zo is het streamen alleen voorbehouden tot de elitair gezelschap (de redactie).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |