Volgens mij heeft hij de illusie dat hij een goddelijk lijf heeft. Hij loopt vaak zo rond.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken, vond er niet veel aan. Je kon op je klompen aanvoelen dat Heaven moest vertrekken. Al die boo's.
Wat ik me afvraag; waarom zit Tom in zijn onderbroek tijdens de liveshow?
Ik vind het maar een eng, schriel mannetje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:44 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heeft hij de illusie dat hij een goddelijk lijf heeft. Hij loopt vaak zo rond.
Youtube blijft Monkey pesten en hebben nu weer al zijn video's verwijderd...quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand nog een linkje voor de uitzending van gisteren? SexyMonkey heeft zijn video's verwijderd, geen idee waarom.
En op deze site vind ik alleen BBUK 2010.
http://forum.tvfreeload.org/tvfl_index.php?type=tv-shows&letter=b
Snetje misschien?
Dankjewel Os.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:45 schreef Osvaldo2 het volgende:
Youtube blijft Monkey pesten en hebben nu weer al zijn video's verwijderd...![]()
Maar hier kan je ook afleveringen terug kijken...
http://www.bbcouchpotatoes.com/
In de comments schrijft hij zelf "What the hell has happened here." Denk dus niet dat hij ze zelf verwijderd heeft...quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel Os.![]()
Ik krijg de Joetoepjes van de Monkey binnen via mijn mail. Daarin staat dat hij ze zelf verwijderd heeft. Vreemd.
Ja, ik zie het. Begrijp er ook niks van.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
In de comments schrijft hij zelf "What the hell has happened here." Denk dus niet dat hij ze zelf verwijderd heeft...
Gelukkig weet BB het zelf ook.quote:Today the Big Brother 2011 housemates have been dressed up as fat truckers for another wacky task to help pass the time in the house. Working together in “dream pairs”, the housemates will be given a test of speed and stamina, in this fast food related task.
The pairs will be called to the garden one at a time, where they will find a burger hut and a ‘race track’. The pairs must eat as many mini burgers as possible in the space of three minutes, while pedalling around the track clockwise.
The housemates have assigned themselves into pairs – Tom and Alex, Harry and Louise, Maisy and Faye, Mark and Aaron, Anton and Jay, leaving birthday boy Aden on his own! For him, it’s a case of flipping burgers as he becomes Big Brother’s burger server to the other housemates.
The aim of the game is to eat as many burgers as possible: but speed will be hugely important, since only one burger can be eaten per lap. The pair that consumes the most mini burgers will be crowned the winners and rewarded later today.
Ze weten er wel een puinhoop van te maken. Bijna elke dag is het een zooi. Nou ze weten zich iig wel te vermaken. Tenminste die indruk geeft BB de kijker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Begrijp er ook niks van.![]()
OMG, die tuin na een feestje. Het zijn net kleine kinderen.![]()
[ afbeelding ]
En wat is dat toch met dat naaktlopen van die mannen?![]()
[ afbeelding ]
Tsja, als je 16 à 18 uur in 1 uur moet proppen is dat niet zo moeilijk hè?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:18 schreef akveor het volgende:
Ze weten er wel een puinhoop van te maken. Bijna elke dag is het een zooi. Nou ze weten zich iig wel te vermaken. Tenminste die indruk geeft BB de kijker.
Er zijn best veel mogelijkheden hoor. Zo kun je ze ook oa binnenhalen via Torrents, IRC en Usenet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, als je 16 à 18 uur in 1 uur moet proppen is dat niet zo moeilijk hè?
Ik baal nog steeds van het feit dat er geen streams zijn en BB het ook bijna onmogelijk maakt om terug te kunnen kijken via YT of andere kanalen. Zo gaat de lol er echt vanaf.
Dat zal best maar daar heb ik nog nooit ene jota van begrepen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:36 schreef akveor het volgende:
Er zijn best veel mogelijkheden hoor. Zo kun je ze ook oa binnenhalen via Torrents, IRC en Usenet.
Als je daarbij eens hulp nodig hebt dan moet je het maar laten weten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal best maar daar heb ik nog nooit ene jota van begrepen.
Dat moest dus van King Anton... Je moet er maar opkomen om dat op je verjaardag van anderen te vragen...quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat is dat toch met dat naaktlopen van die mannen?![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel, ik laat het wel weten. Voorlopig is de echte Monkey weer online.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef akveor het volgende:
Als je daarbij eens hulp nodig hebt dan moet je het maar laten weten.
Ik ben ook geen Louise fan. Haar hele manier van doen staat me niet aan. Ik kan er niet precies de vinger opleggen. Misschien dat ze erg afstandelijk overkomt oid. Ik hoop echt dat er nu een zooitje mannen vertrekt de komende eviction Fridays.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel, ik laat het wel weten. Voorlopig is de echte Monkey weer online.
OnTopic: wat me nu pas opvalt, ze hebben geen eettafel. Ze eten altijd op de bank met een bord op schoot. Ongezellig.
Ben ik de enige die zich ergert aan het stomme gegiechel van Louise?![]()
En Anton is a real dickhead.![]()
Dat mens denkt dat ze er met haar "looks" wel doorheen rolt. Helaas, ze voegt geen moer toe maar dat doen er wel meer niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:11 schreef akveor het volgende:
Ik ben ook geen Louise fan. Haar hele manier van doen staat me niet aan. Ik kan er niet precies de vinger opleggen. Misschien dat ze erg afstandelijk overkomt oid. Ik hoop echt dat er nu een zooitje mannen vertrekt de komende eviction Fridays.
Volgens mij zijn er alleen nog maar pubermeisjes die stemmen. Zou me niets verbazen dat Maisy genomineerd zal worden en moet vertrekken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens denkt dat ze er met haar "looks" wel doorheen rolt. Helaas, ze voegt geen moer toe maar dat doen er wel meer niet.
Wat mij betreft vertrekt Aden of Anton vrijdag.
Yep, Monkey heeft weer een nieuw kanaal... Wat ik er van begrijp heeft iemand zijn vorige kanaal gehackt en alle bestanden verwijderd... Tja, sommige zielepoten vinden zo iets humor...quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel, ik laat het wel weten. Voorlopig is de echte Monkey weer online.
En Anton is a real dickhead.![]()
Toch lijkt mij de beslissing om geen stream te hebben geen financiële, ze hebben geld zat daar bij Channel 5...quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er alleen nog maar pubermeisjes die stemmen. Zou me niets verbazen dat Maisy genomineerd zal worden en moet vertrekken.![]()
Livestream zie ik ook niet meer terugkomen in de toekomst als de BB site genoeg bezoekers trekt om deze hun dosis reclame door de strot te duwen.
Goedenavond...quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:57 schreef snetje het volgende:
als dit zo doorgaat dan kunnen ze na een week de BB omdopen naar AA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |