en dan een Harry die Heaven even recht zetquote:Op woensdag 28 september 2011 23:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het worden nu wel kinderachtige grappen... Eerst Heaven die zout in het pak suiker doet en nu Harry die met een zelfgemaakte knoflookspray het beddegoed loopt te besmeuren...
Ik heb zo'n hekel aan scripts.quote:Louise set secret task to win dinner date.
Louise has been feeling a little under-the-weather today, so Big Brother has set her a secret whoopee cusion task to win a dinner date with the housemate of her choice.
Earlier in the series, Faye was given a task to win a date with Aaron, and the pair finally shared a kiss last night.
Could Big Brother be playing match-maker again?
Louise was called to the diary room this afternoon and told she could go on a dinner date with any housemate she liked. She chose Jay, and was supplied with a whoopee cusion to take back to the house.
Her task was to conceal the whoopee cusion within her clothes, and set it off in the presence of her other housemates a total of three times without being found out.
To ensure she remains undetected, Louise must convince Jay to take the blame for her bad wind, but must not disclose details of her task to him or anyone else.
Louise successfully completed her challenge and will be rewarded with a chips and gravy dinner date with Jay later this evening.
Do you think romance can blossom between the pair?
Ik zat er ook al met verbazing naar te luisteren... Die jongen is bijna vel over been...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef snetje het volgende:
waarom maakt Tom zich zo druk om 1 gram vet meer? er zit al zo weinig aan
nu ja! ze moeten straks gaan poetsen ...dan is die extra gram er zo weer vanafquote:Op donderdag 29 september 2011 23:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik zat er ook al met verbazing naar te luisteren... Die jongen is bijna vel over been...
Mark is tot nu toe mijn favo ... alleen die ogen van hem al ... een soort van ondeugende lief kijkende ik doe echt niks!!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wel lachen van Mark dat die zelf wel even een zogenaamde BB-opdracht verzint... En die 2 trappen er nog in ook... Laat ze dan maar even voor hondje spelen...
Ik vind hem ook wel grappig en leuk voor het programma maar hij speelt wel toneel... Dat vrolijke en optimistische van hem is volgens mij niet echt...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Mark is tot nu toe mijn favo ... alleen die ogen van hem al ... een soort van ondeugende lief kijkende ik doe echt niks!!Mel Gibson kijkertjes ...
wie speelt er daar niet? ...mja Alex misschien ... maar dat zegt ook weer watquote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel grappig en leuk voor het programma maar hij speelt wel toneel... Dat vrolijke en optimistische van hem is volgens mij niet echt...
Dat gaat hij ook niet tot het einde volhouden, en als hij uiteindelijk uit zijn rol valt verwacht ik een heel gemene en valse Mark te zien te krijgen...
Afwachten hoe ze wraak gaan nemen... Zo houden ze elkaar wel lekker bezig...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:35 schreef snetje het volgende:
uhw... Aaron komt er tijdens de boodschappen bestellen achter dat er geen task was
En alles al meteen op de eerste avond opdrinken...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:46 schreef snetje het volgende:
duidelijk een groep nu wat de alcohol absoluut niet overslaat bij de boodschappen
Ik heb net gekeken, vond er niet veel aan. Je kon op je klompen aanvoelen dat Heaven moest vertrekken. Al die boo's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |