quote:"To our Fans and Friends: As R.E.M., and as lifelong friends and co-conspirators, we have decided to call it a day as a band. We walk away with a great sense of gratitude, of finality, and of astonishment at all we have accomplished. To anyone who ever felt touched by our music, our deepest thanks for listening." R.E.M.
Complot!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef Sirolf het volgende:
REM uit elkaar... en dat in de 90s week van 3FM terwijl het ook een behoorlijke 90s band is. Toeval?
ja dat was ook het enige wat ik kon vinden, site lijkt plat te liggen....quote:
Valt mij ook op, evenals dit nummer wat iedere dag wel een keer gedraaid isquote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef Pino112 het volgende:
Anouk zit altijd wel in een prijsvraag, krijgt ze daar ook geld voor oid?
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 19:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Deze kutplaat hoor je nog steeds veel te vaak![]()
?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Neen, dit is een mooie ode aan z'n crack-dealende moeder.
En met het naapen van Coen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Qunix het volgende:
DOMIEN.... STOP MET HET IMITEREN VAN JEROEN VAN INKEL. JE BENT GEEN EKDOM OF VEENSTRA. MAAK JE EIGEN STIJL.
ik googelde een beetje maar daar neigt de definitie meer naar verslaafde dan naar dealer...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
And even as a crack fiend, mama
You always was a black queen, mama
Hmm, ja, je hebt gelijk. Big up for Tupac's Mamma yo!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:01 schreef alors het volgende:
[..]
ik googelde een beetje maar daar neigt de definitie meer naar verslaafde dan naar dealer...
Ik vind het best een leuk item voor een tijdstip als dit!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Leuk verzonnen van Domien dit.
Met de held van de show Ramon?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
lees net tussen de regels door op Twitter dat Timur vanaf half oktober 1 of meerdere weken @work overneemt
geen idee, dat wordt niet genoemd...quote:
Thanksquote:Op woensdag 21 september 2011 20:27 schreef hole1988 het volgende:
voor diegene die in de mixen van paul geïnteresseerd zijn
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)1:45:24&end=01:49:00
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)1:26:02&end=01:53:08
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)1:17:02&end=01:49:00
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)1:27:33&end=01:55:17
Maar het is gewoon echt een prima nummerquote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef Cee het volgende:
Ik heb het cd singletje.
Oh ja en de cd.
nou.....quote:Op woensdag 21 september 2011 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Maar het is gewoon echt een prima nummerAlleen het is niet cool omdat het een boyband is
Het is inderdaad een leuk nummer! Inderdaad, zingende jongens zonder gitaren, dan maakt het niet uit, dan is het gewoon uncool. Nou, dan ben ik Queen Uncool and proud of it.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Maar het is gewoon echt een prima nummerAlleen het is niet cool omdat het een boyband is
3Tquote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef themauster het volgende:
Hoe heette dat vreselijke boybandje die de neefjes van Michael Jackson waren ook alweer?
3T toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef themauster het volgende:
Hoe heette dat vreselijke boybandje die de neefjes van Michael Jackson waren ook alweer?
Ik wist dat jij ging antwoordenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
3T
TJ, Taj en Tyrell. En dat weet ik uit m'n hoofd.
Ja, tuurlijk!! Anders had ik niet zo hard je naam door het topic lopen gillenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik las het ja. Even 3FM aangezet.
Zwemmen?.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk!! Anders had ik niet zo hard je naam door het topic lopen gillen
quote:
lieten ze die Alice maar eens vrij, de arme meid.quote:
Het meiske was nogal ondeugend, denk dat ze long-stay heeft gekregen...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lieten ze die Alice maar eens vrij, de arme meid.
misschien houdt ze er wel vanquote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lieten ze die Alice maar eens vrij, de arme meid.
Staat in m'n lijst. Heb ooit de keuze moeten maken tussen Dirt van Alice In Chains en het album van de Spin Doctors. Ben nog steeds zeldzaam blij met m'n beslissing.quote:
Spin Doctors ken ik alleen van two princes en little missquote:Op woensdag 21 september 2011 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Staat in m'n lijst. Heb ooit de keuze moeten maken tussen Dirt van Alice In Chains en het album van de Spin Doctors. Ben nog steeds zeldzaam blij met m'n beslissing.
Iets met Rooster en volgens mij had de zanger z'n baard in een vlechtje.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Spin Doctors ken ik alleen van two princes en little miss![]()
Alice in chains ken ik iets beter, al ken ik daarvan weer veel titels niet
ik las een baard in zn vlechtjequote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets met Rooster en volgens mij had de zanger z'n baard in een vlechtje.
Spin Doctors bedoel je? Kan ik me alleen een drukke, kleurige clip van herinneren met een ietwat rossige manquote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets met Rooster en volgens mij had de zanger z'n baard in een vlechtje.
Ook leukquote:Op woensdag 21 september 2011 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik las een baard in zn vlechtje
Oh, dan slaat mijn post als een tang op een varkenquote:
Ik had dat hele nummer nog nooit gehoord...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef Sersjee het volgende:
Undeclinable Ambuscade op 3FM en ik word gebeld door m'n moeder... Godverdomme.
Die gasten heb ik ooit nog eens gezien in het plaatselijke poppodium. Goed feestje was dat.
Ik heb daar afgelopen voorjaar m'n Master in gehaaldquote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
slap ouwehoeren voor gevorderden dit
ik ben daarin afgestudeerd een jaar na m'n eerste woordjesquote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb daar afgelopen voorjaar m'n Master in gehaald
Kut, jij wintquote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben daarin afgestudeerd een jaar na m'n eerste woordjes
of ik ben heel laat begonnen met pratenquote:
+oneindig! Dirtyhousequote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef Qunix het volgende:
Dit soort muziek moet gewoon lekker terug komen!
En niet dat Dirty Dutch en dat electronisch eentonig gepiep.
Da's niet zo heel gek, echt bekend waren ze niet. Maar ik had toen net de punk ontdekt en deze gasten kwamen in de slipstream mee. Je moest wel programma's als Mr. Lee's Mysterious Washing Machine luisteren om die gasten te kennen, want ik geloof niet dat dit ooit bij een andere omroep dan de VPRO gedraaid is...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had dat hele nummer nog nooit gehoord...
Oh ja, kan ook nogquote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of ik ben heel laat begonnen met praten
Bootlegs uit het archief van de baas!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Roos heeft Livetracks, wow wow wow..
Het is nu geen tijd om sarcastisch te gaan doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Hij heeft dit jaar nog die rammer van een kneiter met Tiësto uitgebracht, die's best fijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Busta is een held uit de 90's... Nu is hij niet echt meer actief
WHOO HAAAA!!
Ik vind dat het er wel tijd voor is.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is nu geen tijd om sarcastisch te gaan doen.
Rialto is welquote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is nu geen tijd om sarcastisch te gaan doen.
En Roos gaat Rialto draaien. Da's per definitie + heel veel.
Busta
Ohjaa!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar nog die rammer van een kneiter met Tiësto uitgebracht, die's best fijn.
Die heb ik ooit gezien als voorprogramma van Bad Religion en De Heideroosjes in Utrecht. Moet nog ergens een cdtje van UA hebben liggen hier.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef Sersjee het volgende:
Undeclinable Ambuscade op 3FM en ik word gebeld door m'n moeder... Godverdomme.
Die gasten heb ik ooit nog eens gezien in het plaatselijke poppodium. Goed feestje was dat.
Linkjes staan op de Twitter van TwitWouterquote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
Hakkuh dag gemist![]()
![]()
hoe was `t? en is `t nog terug te luisteren (en vooral zien)?
Was weer een feestje, beelden van het volledige halfuur uiteraard op www.3fm.nl ( http://presents.3fm.nl/page/90s09_nieuwsbericht/90s09/5349670 )quote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef Timo20 het volgende:
Hakkuh dag gemist![]()
![]()
25 minuten standaard Happy Hardcore hits, slecht aan elkaar gemixt door Rabbering en als bonus Bart Arends die er doorheen lultquote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef Timo20 het volgende:
Hakkuh dag gemist![]()
![]()
geen fan van happy hardcore?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
25 minuten standaard Happy Hardcore hits, slecht aan elkaar gemixt door Rabbering en als bonus Bart Arends die er doorheen lult
Al was ik wel fan, dan was het nog slechtquote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef Timo20 het volgende:
@Sirolf thanks!
[..]
geen fan van happy hardcore?dat laatste is trouwens wel een epic fail idd.
Ik kreeg ook een fiets. Volgens mij kreeg iedereen van m'n klas een fiets.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef Timo20 het volgende:
Ik kreeg m`n eerste fiets, een mountain bike, cadeau met m`n communie
Ah... Nu begrijp ik waarom ik altijd naar school moest lopenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een fiets. Volgens mij kreeg iedereen van m'n klas een fiets.Lag dus in de lijn der verwachtingen. Paar jaar later deed ik m'n vormsel omdat ik wist dat ik dan ook weer een fiets zou krijgen. Religie = fiets.
Heidenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah... Nu begrijp ik waarom ik altijd naar school moest lopen
Een fiets zonder zadel toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een fiets. Volgens mij kreeg iedereen van m'n klas een fiets.Lag dus in de lijn der verwachtingen. Paar jaar later deed ik m'n vormsel omdat ik wist dat ik dan ook weer een fiets zou krijgen. Religie = fiets.
Ja duh, die discussie hadden we vorig jaar ook volgens mij. Als je zo`n half uurtje doet ga je natuurlijk geen onbekende platen draaien, dat moge duidelijk zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef TheZapster het volgende:
Echt alle voorspelbare HH liedjes in 25 minuten gepropt met als bonus Bart Arends
penetratie en religie, daar hadden ze volgens mij geen fiets zonder zadel voor nodig in de katholieke takquote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een fiets zonder zadel toch?
Nee, alleen jongenskinderfietsen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een fiets zonder zadel toch?
Mijn ouders kregen ruzie/meningsverschil ergens over en toen hoefde het niet meer van ze... Jaren later kwam er nog elk jaar iemand voor het verjaardagsfondsquote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Sersjee het volgende:
Gedoopt, communie gedaan en vormsel ontvangen. Moest van pa & ma, want het moest van opa & oma. Sindsdien alle godsdienst afgezworen, officieel uitgeschreven en nooit meer in een kerk geweest voor iets anders dan een rouwtje of trouwtje.
Rialto
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een ongans achterlijk nummer is dat toch.Bedankt voor het opnieuw oprakelen ervan.
Adam F - Circlesquote:Op woensdag 21 september 2011 09:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Fuck, wat is dat ook weer dat Giel nu als achtergrond onder de verkeersinfo gebruikt?
Je post toch wel een link als je blogje klaar is? Ik was er een begonnen met mijn vraag over de oorsprong van de Now throw your hands way up in the aiyyyurr and wave 'em all around like you just don't cay--urr-yell tijdens concerten maar ik kom niet verder.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:35 schreef Qunix het volgende:
Ik ben met een leuk blogje bezig met dit o.a.
[..]
Jup.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Je post toch wel een link als je blogje klaar is?
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup.
Heb jij nog een (euro) dance / house plaat wat niemand mogelijk weet of is vergeten?
TMIquote:
Nieuw? die staat ook op 'All This Dancin' Around' uit 2010..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
totaal niet 90's, maar de nieuwe triggerfinger is tyfusvet!
Geen idee! We zitten hier allemaal achter de bank, als hij binnenkomt, laten we hem schrikken. Doe je ook mee??quote:
Dat. Of een Machine Head, een Sepultura... De glorietijden van Dynamo Open Air! Niks van gehoord nog.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:50 schreef TheZapster het volgende:
Wat mis ik Corton zegIk heb nog geen enkele lekkere bak herrie a la Slayer gehoord deze week
Morgen overnacht ik in Leeuwarden, daar woont ie toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! We zitten hier allemaal achter de bank, als hij binnenkomt, laten we hem schrikken. Doe je ook mee??
Daarvoor gisteren wel Motorhead op StuBruquote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat. Of een Machine Head, een Sepultura... De glorietijden van Dynamo Open Air! Niks van gehoord nog.
Ik vind ze tof, helaas ben ik knetterslecht in Duits...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
Rammstein. Het is totaal mijn muziek niet maar tegelijkertijd vind ik al die liedjes die ik van ze hoor uiterst fascinerend.
Ben in '94 op DOA geweest, wat een festival was dat zegquote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat. Of een Machine Head, een Sepultura... De glorietijden van Dynamo Open Air! Niks van gehoord nog.
Ze zingen ook engels! :quote:Op woensdag 21 september 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind ze tof, helaas ben ik knetterslecht in Duits...
Toen was ik één jaar jongquote:Op woensdag 21 september 2011 22:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben in '94 op DOA geweest, wat een festival was dat zeg
Das in nog erger steenkool-Engels dan Ruud Lubbers ooit uitsprak!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zingen ook engels! :
You’ve got a pussy
I have a dick
So, what’s the problem
Let’s do it quick
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen was ik één jaar jong
Anyway ik ga slapen, over 5,5 uur gaat de wekker!
ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had ook al een WTF-momentje hier
waar? dalijk ff de happy hardcore luisternquote:Op woensdag 21 september 2011 23:12 schreef Qunix het volgende:
Morgen vroeg een HELE fouten 90's blog.
Die met euro dance komt nog.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef Againzender het volgende:
Steal my sunshine!
Lastig overigens, na zo'n zomer
idd, lijkt mij dat ze een verstandige beslissing hebben genomen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Sersjee het volgende:
Ze stoppen op een moment waarop ze nog met ze allen door één deur kunnen, da's al heel knap. En daarbij, ze zijn in de 50. Het is ontzettend jammer en het doet me best een hoop, maar het is van hun uit gezien een mooi moment om te stoppen. Zo krijgt het niet de kans lachwekkend te worden a la de Stones. Going out on top, ik teken er voor.
klopt, maar tis de nieuwe single/clipquote:Op woensdag 21 september 2011 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nieuw? die staat ook op 'All This Dancin' Around' uit 2010..
geen idee of ie op youtube staat, maar Love Me van Unicorn is een pareltje. in de raps worden allerlei andere titels genoemdquote:Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup.
Heb jij nog een (euro) dance / house plaat wat niemand mogelijk weet of is vergeten?
Zoals `n paar weken terug al werd gezegd: over de muziek hoor je me niet klagenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:31 schreef Againzender het volgende:
Tool! He, zien jullie nou wel dat Roos best een top DJ is
Helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zoals `n paar weken terug al werd gezegd: over de muziek hoor je me niet klagen
daarom, en ze is verdomd aardig als je haar spreekt. tenminste, dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zoals `n paar weken terug al werd gezegd: over de muziek hoor je me niet klagen
Ik heb de grote fout begaan om m'n laptop mee m'n bed in te sleuren dus ik zit hier nu kostbare slaaptijd te verdoen omdat ik de radio niet uit kan zetten.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Againzender het volgende:
ik ga naar bed trouwens, anders zit ik nog de hele nacht radio te luisteren
giel had het kunnen zeggenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb nooit last van R.E.M.sporen
Hihihihih
Kan morgen nog wel eens een "Ekdommetje" wordenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb nooit last van R.E.M.sporen
Hihihihih
mijn vrouw gaat toch denk ik bezwaar maken als ik een groot, warm, zoemend, licht trillend object mee neem naar bed...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de grote fout begaan om m'n laptop mee m'n bed in te sleuren dus ik zit hier nu kostbare slaaptijd te verdoen omdat ik de radio niet uit kan zetten.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn vrouw gaat toch denk ik bezwaar maken als ik een groot, warm, zoemend, licht trillend object mee neem naar bed...
En dat houden we graag zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
deze held heb ik ook nog niet gehoord...
Of ze is je na een paar minuten erg dankbaar! Kan ook nog...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn vrouw gaat toch denk ik bezwaar maken als ik een groot, warm, zoemend, licht trillend object mee neem naar bed...
moet wel zeggen dat die weersvoorspellingen van die opa best redelijk zijn, geen complete onzin in ieder geval.quote:
Hangt van de vorm van het object af.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Doen!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ik heb kaartjes voor een festival aankomend weekend. en 30 bezoekers mogen naar een akoestisch optreden van Triggerfinger. eerst komt eerst maalt. ik denk dat ik een poging ga wagen...
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
weet niet of dit werkt, maar ik ga jullie verlaten met deze klassieker!
http://grooveshark.com/#/(...)78_10150301708962496
slaap lekker!
Van grunge tot happy hardcorequote:Op donderdag 22 september 2011 00:22 schreef Timo20 het volgende:
In het kader beter laat dan nooit, hier dan mijn lijstje voor de top 90 van de jaren 90:
[ afbeelding ]
Ah, fijn!! Dan komen daar iig geen filmpjes vanquote:Op donderdag 22 september 2011 01:36 schreef hole1988 het volgende:
de webcam is weggedraaid (gelukkig)
Tenderquote:Op donderdag 22 september 2011 00:22 schreef Timo20 het volgende:
In het kader beter laat dan nooit, hier dan mijn lijstje voor de top 90 van de jaren 90:
[ afbeelding ]
wat gebeurde er dan??quote:Op donderdag 22 september 2011 01:08 schreef minthy het volgende:
Gat-ver-damme... Ik hoop niet via de webcam te volgen?![]()
dat heb ik gemistquote:Op donderdag 22 september 2011 10:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Gisteravond zet ik mijn radio aan, Primus op 3fm![]()
dat had ik nou niet verwacht
Ze hebben wynona's big brown beaver gedraait om een uur of 1quote:
dat was bij de allerlaatste denk aan henk ook al de vraagquote:Op donderdag 22 september 2011 12:12 schreef themauster het volgende:
Echte Westbroek of Gerard als Westbroek?
Dat dus!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond maar terugluisteren denk ik, kan nu niet luisteren
Henk heeft veen goede smaak!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:20 schreef Sersjee het volgende:
Pixies
![]()
Potjandosie, wat een fijne muziekjes allemaal...
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pfffft. Leuk hoor de hele tijd Henk Westbroek nadoen.
Kan Ekdom niet naar 538 ofzo? Hij zit al te lang bij 3FM.
Ga jij maar naar 538quote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pfffft. Leuk hoor de hele tijd Henk Westbroek nadoen.
Kan Ekdom niet naar 538 ofzo? Hij zit al te lang bij 3FM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |