Fixedquote:Op woensdag 21 september 2011 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
Stiekem toch echt een hele goeie plaat van Bon Jovi![]()
Dat hebben ze goed gedaan inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2011 09:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Hakkuhbar. Eigenhandig verantwoordelijk voor het klappen van de (happy) hardcore.
Moet eerlijk bekennen dat ik best veel nummers van Bon Jovi kan waarderen en op m'n iPod heb staanquote:
Totaal niet verwacht, deze reactie.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat hebben ze goed gedaan inderdaad
Die heb ik een jaar of tien geleden eens allemaal gedownload, doe ik nooit meer weg. Zitten prima in elkaarquote:
Klopt, ieder jaar weer.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die heb ik een jaar of tien geleden eens allemaal gedownload, doe ik nooit meer weg. Zitten prima in elkaar.
Ja, sorryquote:Op woensdag 21 september 2011 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Totaal niet verwacht, deze reactie.
Vandaar ook dequote:Op woensdag 21 september 2011 09:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, sorryHappy Hardcore en Eurodance hebben voor mij gewoon de jaren 90 verpest qua muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |