3Tquote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef themauster het volgende:
Hoe heette dat vreselijke boybandje die de neefjes van Michael Jackson waren ook alweer?
3T toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef themauster het volgende:
Hoe heette dat vreselijke boybandje die de neefjes van Michael Jackson waren ook alweer?
Ik wist dat jij ging antwoordenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
3T
TJ, Taj en Tyrell. En dat weet ik uit m'n hoofd.
Ja, tuurlijk!! Anders had ik niet zo hard je naam door het topic lopen gillenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik las het ja. Even 3FM aangezet.
Zwemmen?.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk!! Anders had ik niet zo hard je naam door het topic lopen gillen
quote:
lieten ze die Alice maar eens vrij, de arme meid.quote:
Het meiske was nogal ondeugend, denk dat ze long-stay heeft gekregen...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lieten ze die Alice maar eens vrij, de arme meid.
misschien houdt ze er wel vanquote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lieten ze die Alice maar eens vrij, de arme meid.
Staat in m'n lijst. Heb ooit de keuze moeten maken tussen Dirt van Alice In Chains en het album van de Spin Doctors. Ben nog steeds zeldzaam blij met m'n beslissing.quote:
Spin Doctors ken ik alleen van two princes en little missquote:Op woensdag 21 september 2011 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Staat in m'n lijst. Heb ooit de keuze moeten maken tussen Dirt van Alice In Chains en het album van de Spin Doctors. Ben nog steeds zeldzaam blij met m'n beslissing.
Iets met Rooster en volgens mij had de zanger z'n baard in een vlechtje.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Spin Doctors ken ik alleen van two princes en little miss![]()
Alice in chains ken ik iets beter, al ken ik daarvan weer veel titels niet
ik las een baard in zn vlechtjequote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets met Rooster en volgens mij had de zanger z'n baard in een vlechtje.
Spin Doctors bedoel je? Kan ik me alleen een drukke, kleurige clip van herinneren met een ietwat rossige manquote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets met Rooster en volgens mij had de zanger z'n baard in een vlechtje.
Ook leukquote:Op woensdag 21 september 2011 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik las een baard in zn vlechtje
Oh, dan slaat mijn post als een tang op een varkenquote:
Ik had dat hele nummer nog nooit gehoord...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef Sersjee het volgende:
Undeclinable Ambuscade op 3FM en ik word gebeld door m'n moeder... Godverdomme.
Die gasten heb ik ooit nog eens gezien in het plaatselijke poppodium. Goed feestje was dat.
Ik heb daar afgelopen voorjaar m'n Master in gehaaldquote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
slap ouwehoeren voor gevorderden dit
ik ben daarin afgestudeerd een jaar na m'n eerste woordjesquote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb daar afgelopen voorjaar m'n Master in gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |