Oh, dan slaat mijn post als een tang op een varkenquote:
Ik had dat hele nummer nog nooit gehoord...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef Sersjee het volgende:
Undeclinable Ambuscade op 3FM en ik word gebeld door m'n moeder... Godverdomme.
Die gasten heb ik ooit nog eens gezien in het plaatselijke poppodium. Goed feestje was dat.
Ik heb daar afgelopen voorjaar m'n Master in gehaaldquote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
slap ouwehoeren voor gevorderden dit
ik ben daarin afgestudeerd een jaar na m'n eerste woordjesquote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb daar afgelopen voorjaar m'n Master in gehaald
Kut, jij wintquote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben daarin afgestudeerd een jaar na m'n eerste woordjes
of ik ben heel laat begonnen met pratenquote:
+oneindig! Dirtyhousequote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef Qunix het volgende:
Dit soort muziek moet gewoon lekker terug komen!
En niet dat Dirty Dutch en dat electronisch eentonig gepiep.
Da's niet zo heel gek, echt bekend waren ze niet. Maar ik had toen net de punk ontdekt en deze gasten kwamen in de slipstream mee. Je moest wel programma's als Mr. Lee's Mysterious Washing Machine luisteren om die gasten te kennen, want ik geloof niet dat dit ooit bij een andere omroep dan de VPRO gedraaid is...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had dat hele nummer nog nooit gehoord...
Oh ja, kan ook nogquote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of ik ben heel laat begonnen met praten
Bootlegs uit het archief van de baas!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Roos heeft Livetracks, wow wow wow..
Het is nu geen tijd om sarcastisch te gaan doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Hij heeft dit jaar nog die rammer van een kneiter met Tiësto uitgebracht, die's best fijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Busta is een held uit de 90's... Nu is hij niet echt meer actief
WHOO HAAAA!!
Ik vind dat het er wel tijd voor is.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is nu geen tijd om sarcastisch te gaan doen.
Rialto is welquote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is nu geen tijd om sarcastisch te gaan doen.
En Roos gaat Rialto draaien. Da's per definitie + heel veel.
Busta
Ohjaa!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar nog die rammer van een kneiter met Tiësto uitgebracht, die's best fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |