Nieuw? die staat ook op 'All This Dancin' Around' uit 2010..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
totaal niet 90's, maar de nieuwe triggerfinger is tyfusvet!
Geen idee! We zitten hier allemaal achter de bank, als hij binnenkomt, laten we hem schrikken. Doe je ook mee??quote:
Dat. Of een Machine Head, een Sepultura... De glorietijden van Dynamo Open Air! Niks van gehoord nog.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:50 schreef TheZapster het volgende:
Wat mis ik Corton zegIk heb nog geen enkele lekkere bak herrie a la Slayer gehoord deze week
Morgen overnacht ik in Leeuwarden, daar woont ie toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! We zitten hier allemaal achter de bank, als hij binnenkomt, laten we hem schrikken. Doe je ook mee??
Daarvoor gisteren wel Motorhead op StuBruquote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat. Of een Machine Head, een Sepultura... De glorietijden van Dynamo Open Air! Niks van gehoord nog.
Ik vind ze tof, helaas ben ik knetterslecht in Duits...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
Rammstein. Het is totaal mijn muziek niet maar tegelijkertijd vind ik al die liedjes die ik van ze hoor uiterst fascinerend.
Ben in '94 op DOA geweest, wat een festival was dat zegquote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat. Of een Machine Head, een Sepultura... De glorietijden van Dynamo Open Air! Niks van gehoord nog.
Ze zingen ook engels! :quote:Op woensdag 21 september 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind ze tof, helaas ben ik knetterslecht in Duits...
Toen was ik één jaar jongquote:Op woensdag 21 september 2011 22:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben in '94 op DOA geweest, wat een festival was dat zeg
Das in nog erger steenkool-Engels dan Ruud Lubbers ooit uitsprak!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zingen ook engels! :
You’ve got a pussy
I have a dick
So, what’s the problem
Let’s do it quick
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen was ik één jaar jong
Anyway ik ga slapen, over 5,5 uur gaat de wekker!
ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had ook al een WTF-momentje hier
waar? dalijk ff de happy hardcore luisternquote:Op woensdag 21 september 2011 23:12 schreef Qunix het volgende:
Morgen vroeg een HELE fouten 90's blog.
Die met euro dance komt nog.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef Againzender het volgende:
Steal my sunshine!
Lastig overigens, na zo'n zomer
idd, lijkt mij dat ze een verstandige beslissing hebben genomen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Sersjee het volgende:
Ze stoppen op een moment waarop ze nog met ze allen door één deur kunnen, da's al heel knap. En daarbij, ze zijn in de 50. Het is ontzettend jammer en het doet me best een hoop, maar het is van hun uit gezien een mooi moment om te stoppen. Zo krijgt het niet de kans lachwekkend te worden a la de Stones. Going out on top, ik teken er voor.
klopt, maar tis de nieuwe single/clipquote:Op woensdag 21 september 2011 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nieuw? die staat ook op 'All This Dancin' Around' uit 2010..
geen idee of ie op youtube staat, maar Love Me van Unicorn is een pareltje. in de raps worden allerlei andere titels genoemdquote:Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup.
Heb jij nog een (euro) dance / house plaat wat niemand mogelijk weet of is vergeten?
Zoals `n paar weken terug al werd gezegd: over de muziek hoor je me niet klagenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:31 schreef Againzender het volgende:
Tool! He, zien jullie nou wel dat Roos best een top DJ is
Helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zoals `n paar weken terug al werd gezegd: over de muziek hoor je me niet klagen
daarom, en ze is verdomd aardig als je haar spreekt. tenminste, dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zoals `n paar weken terug al werd gezegd: over de muziek hoor je me niet klagen
Ik heb de grote fout begaan om m'n laptop mee m'n bed in te sleuren dus ik zit hier nu kostbare slaaptijd te verdoen omdat ik de radio niet uit kan zetten.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Againzender het volgende:
ik ga naar bed trouwens, anders zit ik nog de hele nacht radio te luisteren
giel had het kunnen zeggenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb nooit last van R.E.M.sporen
Hihihihih
Kan morgen nog wel eens een "Ekdommetje" wordenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb nooit last van R.E.M.sporen
Hihihihih
mijn vrouw gaat toch denk ik bezwaar maken als ik een groot, warm, zoemend, licht trillend object mee neem naar bed...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de grote fout begaan om m'n laptop mee m'n bed in te sleuren dus ik zit hier nu kostbare slaaptijd te verdoen omdat ik de radio niet uit kan zetten.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn vrouw gaat toch denk ik bezwaar maken als ik een groot, warm, zoemend, licht trillend object mee neem naar bed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |