quote:Op woensdag 21 september 2011 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een dag lang, dat kan je inderdaad wel werken noemen...
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:19 schreef MaJo het volgende:
als we er nou ook voor betaald zouden krijgen is dat ook mooi meegenomen
Blijven we met die dubbelzinnigheden aan de gang?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat z'n baas niet gaat zeuren als 'ie eens een keertje wat later komt...
Als het aan mij ligt welquote:Op woensdag 21 september 2011 14:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Blijven we met die dubbelzinnigheden aan de gang?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:24 schreef Etcetera het volgende:
Gesprek met m'n leidinggevende gehad.
Ze gaat sowieso proberen om me bij andere projecten hier bij Noordhoff aan de slag te laten gaan, maar het is absoluut niet zeker of dan kan. Als dat gebeurd is het eerst op contractbasis, en daarnaast kan ik overwegen als ZZP'er aan de slag te gaan.
Haar verwachtingen van mij en mijn werk die ze had naar aanleiding van het eerste gesprek heb ik volledig overtroffen: inzet is goed, ik werk goed door, ik kan me ergens volledig op richten om het aan te leren, vind rotklusjes doen ook niet erg.
En ze is zeker bereid om als referentie te dienen bij toekomstige sollicitaties.
Dus..
Niet verkeerdquote:Op woensdag 21 september 2011 14:24 schreef Etcetera het volgende:
Gesprek met m'n leidinggevende gehad.
Ze gaat sowieso proberen om me bij andere projecten hier bij Noordhoff aan de slag te laten gaan, maar het is absoluut niet zeker of dan kan. Als dat gebeurd is het eerst op contractbasis, en daarnaast kan ik overwegen als ZZP'er aan de slag te gaan.
Haar verwachtingen van mij en mijn werk die ze had naar aanleiding van het eerste gesprek heb ik volledig overtroffen: inzet is goed, ik werk goed door, ik kan me ergens volledig op richten om het aan te leren, vind rotklusjes doen ook niet erg.
En ze is zeker bereid om als referentie te dienen bij toekomstige sollicitaties.
Dus..
Een contract lijkt mij ook fijnerquote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet verkeerd
Wat is precies het voordeel van ZZP-er boven een contract? Een contract lijkt me fijner.
ZZP is vooral fijn als je een harde werker bent (als in veel uren maken, meer dan 50/week ofzo). Hoop vaste lasten blijven gelijk ongeacht hoeveel je werkt, maar je kan wel een lekker hoog uurtarief vragen waardoor je echt goed kan boeren. Ook heb je bijvoorbeeld de keuze om een goedkope verzekering te nemen voor doorbetaling bij ziekte (eentje die pas na zes weken gaat uitbetalen ofzo), waardoor je ook meer geld overhoudt voor jezelf. Je hebt wel meer risico natuurlijk. Ziekte = geen geld. Geen opdrachten = geen geld. Vakantie = geen geld. En bij slechte economie worden zzp'ers er als eerste uitgetrapt.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet verkeerd
Wat is precies het voordeel van ZZP-er boven een contract? Een contract lijkt me fijner.
Die onzekerheid zie ik ook niet zitten, heb ik ook gezegdquote:Op woensdag 21 september 2011 14:42 schreef Bart het volgende:
[..]
ZZP is vooral fijn als je een harde werker bent (als in veel uren maken, meer dan 50/week ofzo). Hoop vaste lasten blijven gelijk ongeacht hoeveel je werkt, maar je kan wel een lekker hoog uurtarief vragen waardoor je echt goed kan boeren. Ook heb je bijvoorbeeld de keuze om een goedkope verzekering te nemen voor doorbetaling bij ziekte (eentje die pas na zes weken gaat uitbetalen ofzo), waardoor je ook meer geld overhoudt voor jezelf. Je hebt wel meer risico natuurlijk. Ziekte = geen geld. Geen opdrachten = geen geld. Vakantie = geen geld. En bij slechte economie worden zzp'ers er als eerste uitgetrapt.
Bier, naar het schijnt.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
Nem. Ik heb wat flesjes Maredsous Blonde gekregen. Is dat wat?
Zekerquote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heet geen Nem maar ik vind het superlekker bierquote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
Die drie heb ik inderdaad gezien... waarvan ik de HMH het minste vond. Maar daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Op Werchter stonden ze een paar jaar terug, maar toen gingen we niet
Toen ze in Westerpark stonden kon ik niet en in de HMH(?) ook niet.
Tja het hangt van de sector af... ZZP'er in de elektrotechniek is geen onzekerheid qua werk, dat heb je altijd wel. Maar ik weet niet hoe het bij jou isquote:Op woensdag 21 september 2011 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die onzekerheid zie ik ook niet zitten, heb ik ook gezegd
Mooi. Dank.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker
Lekker spul
Alhoewel ik de tripel lekkerder vind
Gaat helemaal goedkomen.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Lekker goed koud zetten en opdrinken
Die tripel is zeker goed te doenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker
Lekker spul
Alhoewel ik de tripel lekkerder vind
Ben er in april geweest, de blonde vind ik het lekkerst.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er trouwens nog geweest...ze hebben ook lekkere kaas.
Gezien de mate waarin ik werk kan vinden: kakquote:Op woensdag 21 september 2011 14:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja het hangt van de sector af... ZZP'er in de elektrotechniek is geen onzekerheid qua werk, dat heb je altijd wel. Maar ik weet niet hoe het bij jou is.
Dan zou ik geen ZZP'er worden tot je een groot netwerk hebt opgebouwd van mensen die je graag van werk willen voorzien omdat ze weten wat je in huis hebtquote:Op woensdag 21 september 2011 15:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gezien de mate waarin ik werk kan vinden: kak
Dat lijkt mij ook het verstandigstequote:Op woensdag 21 september 2011 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan zou ik geen ZZP'er worden tot je een groot netwerk hebt opgebouwd van mensen die je graag van werk willen voorzien omdat ze weten wat je in huis hebt.
Het moederbedrijf wilde het financieel niet opbrengen, en ik neem het hun uiterst kwalijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja jammer, heb het veel geluisterd. Maar als het financieel niet uit kan (en niet van de overheid is) dan houdt het een keer op.
Misschien kan je ze sponsoren?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het moederbedrijf wilde het financieel niet opbrengen, en ik neem het hun uiterst kwalijk.
intern?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
ik heb net gewoon op een functie gesolliciteerd.
Als ik voldoende geld had: graag.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien kan je ze sponsoren?
Ikke? Ik wel, ik heb nog even gebeld en de functie was nog vacant.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat je niet meer op tijd bent....
het ging over de sponsoring gok ik zoquote:Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ikke? Ik wel, ik heb nog even gebeld en de functie was nog vacant.
Okay, ik twijfelde....quote:Op woensdag 21 september 2011 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het ging over de sponsoring gok ik zo
Snap dat je daar simpel van wordt.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik word een beetje simpel van al die "onderzoeken" op internet die weer een of ander nieuw feit opleveren (veel gebruikt door kranten of andere nieuwsbronnen)
Krijg er een beetje het "wij van WC eend" gevoel van.
voorbeeld: 1 op de 10 mannen onthaart zich niet
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Snap dat je daar simpel van wordt.
Al vind ik ontharen bij mannen maar niks.![]()
Niks mis met flossen.![]()
Spannend! Ik ga voor je duimen.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
ik heb net gewoon op een functie gesolliciteerd.
Vraag je dat aan ons? In dat geval: ja. Ik kon je net uit je neus zien eten.quote:
Je bedoelt dat ze dan beter een interessant onderwerp uit kan zoeken en op diepgaand onderzoek kan gaan?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, verder las ik goed nieuws voor Etcie. Hartstikke fijn dat ze zo tevreden over je is.![]()
En ik wilde nog op MaJo reageren. Zat er zelf vanmorgen over na te denken wie je doelgroep is. Als het mensen zijn die al interesse hebben is het denk ik leuk als je meer inhoudelijk gaat bloggen. Mooie kans nu met die algemene beschouwingen. De stukken die je nu schrijft, daar staat eigenlijk niets nieuws in voor mensen die al interesse hebben in de politiek.
Als je het doet om jouw persoonlijke ervaringen weer te geven, dan is het zo prima natuurlijk. Maar dan zal je doelgroep bestaan uit vrienden en bekenden, denk ik. Ik denk dat het alleen interessanter is als je wat meer de diepte in zou gaan. Ook omdat het volgens mij als opstapje bedoeld is? Maar, je bent net begonnen he, en nog aan het aftasten. Heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt, die combinatie van politiek en journalistiek bij jou.Dus, neem de suggesties hier gewoon mee en kijk wat je er mee wilt of kunt doen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Snap dat je daar simpel van wordt.
Al vind ik ontharen bij mannen maar niks.![]()
Niks mis met flossen.![]()
op de opmerking van Soempie over flossenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vraag je dat aan ons? In dat geval: ja. Ik kon je net uit je neus zien eten.
verkeerde smiley.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
voor niets alles laten harsen?
Nou, dat hoeft niet per se. Het is ook maar net wat ze zelf wil he. Luchtig schrijven over de politiek, stelling nemen of juist onpartijdig blijven. De blogs die ik het leukst vind om te lezen zijn de blogs waarin inhoudelijk iets nieuws wordt verteld: zaken worden met elkaar verbonden, er wordt een onderwerp van een andere kant bekeken (zodat ik denk: hm, zo had ik het nog niet bekeken), etc. En de blogs waarin goed stelling wordt genomen en een beetje -zwarte- humor, ironie of sarcasme bevatten. Maargoed, dat is mijn persoonlijke smaak. Ik kan nu ook niet goed op een voorbeeld komen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze dan beter een interessant onderwerp uit kan zoeken en op diepgaand onderzoek kan gaan?
Thanks voor de tipsquote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef Soempie het volgende:
Even voor de duidelijkheid: majo, dit is niet bedoeld om je af te branden. Juist helemaal niet. Ik denk dat het goed is als je voor jezelf nagaat voor wie je schrijft en met welk doel. Dan komen die stukken helemaal goed.
En ik me gisteren nog bezwaard voelen en dus maar via PM op je blog gereageerd...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks voor de tipsWas die blog over het eerste vragenuurtje van het jaar wel interessant voor je? Daar was ik wel tevreden mee en dat was ook de insteek die ik vol wilde houden. Gisteren lukte het even niet
En ik ben net weer wakker
Al bij de dokter geweest?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks voor de tipsWas die blog over het eerste vragenuurtje van het jaar wel interessant voor je? Daar was ik wel tevreden mee en dat was ook de insteek die ik vol wilde houden. Gisteren lukte het even niet
En ik ben net weer wakker
Dat was wel liefquote:Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik me gisteren nog bezwaard voelen en dus maar via PM op je blog gereageerd...
Nee nog steeds nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ik zit het weer even terug te lezen. Ik weet nog dat ik na het lezen van dat stuk dacht: leuk begin, ben benieuwd naar de volgende stukken (waarbij ik dan meer inhoudelijks over de politiek zou verwachten). Ook omdat dit me een soort intro leek. Voor mij stond er niet echt iets nieuws in, omdat ik zelf een aantal keer een debat heb gevolgd vanaf de publieke tribune.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaat er om dat er geen blote tieten meer gepost mogen worden. Een flinke inkijk mag dus nog. Tepels niet.quote:
en een penis mag ook niet neem ik aanquote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat er om dat er geen blote tieten meer gepost mogen worden. Een flinke inkijk mag dus nog. Tepels niet.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, tot zover het ID-kaarten feest.
http://www.nu.nl/politiek/2621977/toch-weer-betalen-id-kaart.html
Dat heeft nooit buiten KPD gemogen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en een penis mag ook niet neem ik aan
Ik wilde eerst lul neerzetten maar bedacht me dat dat ook wel een scheldwoord isquote:
Waarom zou je iemand ooit een Geert Wilders noemen?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wilde eerst lul neerzetten maar bedacht me dat dat ook wel een scheldwoord isstel dat je Geert Wilders niet meer mag posten.
Oh wacht, da's niet zo heel erg
Bedankt dat je zo meedenktquote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit het weer even terug te lezen. Ik weet nog dat ik na het lezen van dat stuk dacht: leuk begin, ben benieuwd naar de volgende stukken (waarbij ik dan meer inhoudelijks over de politiek zou verwachten). Ook omdat dit me een soort intro leek. Voor mij stond er niet echt iets nieuws in, omdat ik zelf een aantal keer een debat heb gevolgd vanaf de publieke tribune.
Je laatste deel vond ik interessant, daar had ik dan wel meer over willen lezen van je. Heb dat dan ook gedaan via de NRC Next. Maar, het is voor jouw blog natuurlijk niet de bedoeling dat lezers denken: oh, die NRC moet ik nog lezen, ben benieuwd!Ik vond het jammer dat de NRC je dus net voor was. Anders was je er denk ik ook meer op in gegaan?
Bijvoorbeeld: Hieruit blijkt dat 75% van de Kamervragen ingegeven worden door de media en dat er maar weinig onderzoek wordt gedaan.
Nu was me niet helemaal duidelijk door wie er weinig onderzoek wordt gedaan. De Kamer of de media? En ik zou daar dan wel meer over willen weten. Wat is het effect bijvoorbeeld? Want als de Kamer te weinig zelf aandraagt en te weinig onderzoek doet, dan lijkt me dat weer tegenstrijdig met je laatste stuk, dat je het geen slechte zaak vindt. Maar misschien lees ik het dan weer verkeerd?
Omdat de NRC dat verhaal al had gebracht heb ik dat eigenlijk laten varen, maar ik vond het leuk om nog wel even te noemen. En je verwoordt het allemaal helder hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 19:56 schreef Soempie het volgende:
En net op de fiets bedacht ik me nog iets, sorry.![]()
Wat ik bij dat stuk dacht was: mooie intro en die laatste alinea geeft direct aan wat we in de toekomst kunnen verwachten van je blog.![]()
Als het stuk helemaal over die laatste alinea was gegaan (wat van mij best had gemogen), dan had ik er niet zo bij gezet dat de NRC je voor was. Zo van: ja, ik wilde dit bespreken, maar... Ik zou de NRC misschien wel noemen, maar dan een andere invalshoek kiezen of iets anders toevoegen. Nu leek het net of je stukje in het water viel en dat is zonde, terwijl je het misschien om had kunnen buigen.
Maar, omdat het het laatste deel van je stuk was en niet direct het onderwerp, dacht ik: oke, nu geeft ze aan wat ze echt wil met haar blog (je invalshoek, zoals je zelf schrijft) en daarmee was ik benieuwd naar de volgende stukken.
Ik ben echt zo moe van vandaag, dat ik niet eens weet of ik alles wel helder verwoord.Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel.
Zo, dan ben je een partijtje dichtbijquote:Op woensdag 21 september 2011 20:12 schreef MaJo het volgende:
Morgen heb ik trouwens een Photoshop cursusIn Waddinxveen of all places
Ja dat hoorde ik net op de radio ook, ze stoppen er mee, maar of dat per direct is heb ik dan weer niet gehoordquote:Op woensdag 21 september 2011 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net op iemand Facebook dat REM uit elkaar is?
Volgens mij komt het omdat de huidige kamerleden meer bezig zijn met het veilig stellen van hun zetel tijdens de komende verkiezingen dan met hun eigenlijke werk.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt dat je zo meedenktIk denk dat het voor mensen die nog nooit een debat live hebben gevolgd wel weer anders is
En balen inderdaad van NRC, precies op die dagEr wordt te weinig onderzoek gedaan door de Kamerleden zelf, de media nemen die rol over. En dat is op zich nog niet zo slecht want ik zie de pers als een soort waakhond van de politiek
Desalniettemin is het wel een slechte zaak dat politici zelf weinig eigen onderzoek doen en er vanuit gaan dat de media dit wel voor hen doen.
http://www.nu.nl/muziek/2621982/rem-stopt-ermee.htmlquote:Op woensdag 21 september 2011 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik net op de radio ook, ze stoppen er mee, maar of dat per direct is heb ik dan weer niet gehoord
Duidelijk. En ik vind het prima, dat ze niet tot in den treuren doorgaan, ook al vind ik ze nog steeds goed, ook livequote:Op woensdag 21 september 2011 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/2621982/rem-stopt-ermee.html
Is ook een nieuwe theorie. En klinkt inderdaad wel plausibel.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)olten-aluminium.html
interessante theorie die ik nog niet eerder heb gehoord. klinkt plausibel
Da's tenminste een theorie die ik logisch vind.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)olten-aluminium.html
interessante theorie die ik nog niet eerder heb gehoord. klinkt plausibel
Tuurlijk, altijdquote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar gegarandeerd dat de aluhoedjes wel weer wat te zeiken hebben
een zeppelin, duhquote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's tenminste een theorie die ik logisch vind.
Alhoewel ik me nog steeds afvraag wat voor vliegtuig het Pentagon is ingevlogen. Zonder vleugels (mooi rond gat). En een die geen sporen achterlaat op het gras.
dat is waar, maar een vliegtuig zonder vleugels bestaat dan ook nietquote:
Werchter 2008quote:Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat R.E.M. uit elkaar gaatGelukkig heb ik ze een paar jaar geleden nog gezien
Ik zag het op de kaartquote:Op woensdag 21 september 2011 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, dan ben je een partijtje dichtbij
Ik dus ookquote:
Nou, zullen we het gewoon op vrijdag houden?quote:Kom je buurten?
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat R.E.M. uit elkaar gaatGelukkig heb ik ze een paar jaar geleden nog gezien
Nee, toen gingen we om een hele domme reden nietquote:
Wat was die reden?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, toen gingen we om een hele domme reden niet
Maar wel in het Westerpark gezien.
Hebben me nooit kunnen boeien.quote:
Dat is wel ernstigquote:Op woensdag 21 september 2011 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dus ook
Ik dacht: "hmm dat ligt in Friesland toch?"
Kijk ik op de kaart, ligt het gewoon echt op een steenworp afstand
[..]
Nou, zullen we het gewoon op vrijdag houden?
Ik moet morgen kaarten
Waarom zwaai je nou naar me? Ik weet dat we ze samen gezien hebben hoorquote:
Dat was gewoon een concertmaatjeszwaaiquote:Op woensdag 21 september 2011 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zwaai je nou naar me? Ik weet dat we ze samen gezien hebben hoor
Je lijkt m'n neefje wel...quote:Op woensdag 21 september 2011 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben me nooit kunnen boeien.
Vind het nog wel steeds k.u.t. dat Faithless er mee genokt is...
ik zag zoiets aankomenquote:
We zouden met een groepje gaan en uiteindelijk ging niemand omdat enkele artiesten ook al in lossen concerten stonden. Toen zijn MaJo en ik ook maar niet gegaan. En achteraf gezien was dat natuurlijk een domme actiequote:
Ik heb dat best vaak. Ik had vroeger op school echt goede cijfers voor topo maar tegenwoordig?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:35 schreef MaJo het volgende:
Dat is wel ernstigJe zou toch denken dat je weet wat er bij je in de buurt ligt
Achteraf is makkelijk praten natuurlijk, maar je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zouden met een groepje gaan en uiteindelijk ging niemand omdat enkele artiesten ook al in lossen concerten stonden. Toen zijn MaJo en ik ook maar niet gegaan. En achteraf gezien was dat natuurlijk een domme actie
We hadden echt moeten gaan ja. Het was echt zo'n brute line up met Radiohead, R.E.M (jajaquote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zouden met een groepje gaan en uiteindelijk ging niemand omdat enkele artiesten ook al in lossen concerten stonden. Toen zijn MaJo en ik ook maar niet gegaan. En achteraf gezien was dat natuurlijk een domme actie
Ja, MaJo. Als je een kleine hebt zul je daar ten alle tijden rekening mee moeten houden.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef MaJo het volgende:
OMGEr werd net aangebeld door een meneer die iets kwam bezorgen. Ik stond een tijdje aan de deur omdat het licht niet werkte en hij het niet goed kon zien. Even later loop ik naar boven en denk dat ik Noa zie, maar ze was het niet. En op dat moment denk ik, shit Noa
Overal gezocht maar ze was nergens te vinden
Helemaal in paniek, binnen gezocht, buiten gezocht
Nog een keertje naast het huis gekeken en daar zat ze heel lief tussen onze fietsen. Mijn hart klopt nu als een gek en ik zweet als een malijer, dit was echt niet tof
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef MaJo het volgende:
OMGEr werd net aangebeld door een meneer die iets kwam bezorgen. Ik stond een tijdje aan de deur omdat het licht niet werkte en hij het niet goed kon zien. Even later loop ik naar boven en denk dat ik Noa zie, maar ze was het niet. En op dat moment denk ik, shit Noa
Overal gezocht maar ze was nergens te vinden
Helemaal in paniek, binnen gezocht, buiten gezocht
Nog een keertje naast het huis gekeken en daar zat ze heel lief tussen onze fietsen. Mijn hart klopt nu als een gek en ik zweet als een malijer, dit was echt niet tof
Uhuh, al ben ik toen wel afgeknapt op radioheadquote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hadden echt moeten gaan ja. Het was echt zo'n brute line up met Radiohead, R.E.M (jaja) en Neil Young
Da's bargoens.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]gelukkig bleef ze dus bij je fietsen zitten!
Maarre, wat is een malijer?
Malijer m/z Maleier --> http://nl.wikipedia.org/wiki/Maleiersquote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ah dankquote:Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Malijer m/z Maleier --> http://nl.wikipedia.org/wiki/Maleiers
Dat blijkt maar weerquote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, MaJo. Als je een kleine hebt zul je daar ten alle tijden rekening mee moeten houden.
Mijn moeder zei al dat ze waarschijnlijk nog te bang is om verder te gaan, gelukkig maarquote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Vergeet Loosing my Religion nietquote:Op woensdag 21 september 2011 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb REM gezien op Sziget, maar kwam er toen achter dat ik vooral heel weinig van hun muziek kendeen ik vind dus vooral Everybody hurts en Shiny happy people enzo mooi...
Het was mijn dekbed waar een oranje vlak op zitquote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
Maar even een andere vraag. Je denkt dat je Noa ziet maar dat is niet zo. Wat zag je dan wel?
Ah meisie wat balenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en goffer, hoe krijg ik het toch steeds voor elkaar om de allerkutste week van de maand te hebben als mn vriend weg is?Dit is al de zoveelste keer dat ik jankend op de bank heb gezeten terwijl hij aan de andere kant van Europa of de aardbol zit
Had echt een rotdag op mn werk, allemaal lange gesprekken met irritante klanten, en natuurlijk is vandaag iemand die ik van fok ken na 1 poging zwanger gebleken....
Sorry, einde klaagzang, maar ik moet het érgens kwijt.... bij vriendje kan even niet want die moest 2 keer overstappen om op Cyprus te komen en heeft een aansluiting gemist
Dekbed.......quote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was mijn dekbed waar een oranje vlak op zitEn het licht stond uit dus ik zag het niet goed
De week is op het moment vooral kut omdat ik ongesteld ben geworden, dus labiel ben ik sowieso wel, maar dat is dus al de vierde keer dat dat gebeurt als hij niet in de buurt is....quote:Op woensdag 21 september 2011 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah meisie wat balenEn misschien is je week ook juist kut omdat hij er niet is en je dit allemaal niet met hem kunt delen?
Lijkt me behoorlijk frustrerend als allerlei mensen om je heen in 1 poging zwanger zijn, maar jouw tijd komt nog wel hoor
Wat is er tof aan een dekbed?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dekbed.......
Ik ga maar eens maffen.
Mja dat is wel extreem balen jaquote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De week is op het moment vooral kut omdat ik ongesteld ben geworden, dus labiel ben ik sowieso wel, maar dat is dus al de vierde keer dat dat gebeurt als hij niet in de buurt is....
Wel ernstigquote:
Luie donderquote:
Ja wel een aantal keer per jaar inderdaad... de lucky bastard.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja dat is wel extreem balen jaJe vriend is ook echt wel veel weg voor zijn werk he?
Hij is phd-student, dus die moeten vriendjes maken en hun promotieonderzoek aan de man brengen op congressen enzo...quote:
Oh ja, daarom ben ik dus niet het onderzoek ingegaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hij is phd-student, dus die moeten vriendjes maken en hun promotieonderzoek aan de man brengen op congressen enzo...
heb je ze vorige week gezien met die gipsplaten die niet door het trappenhuis pasten? toen moest ik even heel hard lachen, wat een stel is dat.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oh echt, ik kijk Het Blok, en die twee relnichten die meedoenwat een typetjes!!!
ik denk dat ik al niet mee mag doenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, als ze er alleen maar serieuze klussers in zouden zetten zou het knap saai worden (en het programma te snel afgelopen)
Behoorlijke impulsaankoop...wat moet je ermee?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb net een impulsaankoop gedaan.
een paar walkie talkies
ik heb ook een setje, voor gratis dan wel, maar heb ze in 2 jaar tijd 1x gebruiktquote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een paar walkie talkies
Het zou ook helemaal niks voor mij zijn, maar ik moet zeggen dat zijn promotor en collega's het werk wel héél aantrekkelijk maken!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, daarom ben ik dus niet het onderzoek ingegaan.
Maar die reisjes zijn tof, hoewel er vaak geen tijd is om er van te genieten.
Ik had het vorige week een beetje op de achtergrond aan staan, maar dit is wel precies waarom ik dat programma zo leuk vindquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heb je ze vorige week gezien met die gipsplaten die niet door het trappenhuis pasten? toen moest ik even heel hard lachen, wat een stel is dat.
je weet wel, R.E.Mquote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nightswimming?
Soms heb ik echt het gevoel dat ik nergens meer van op de hoogte ben
Wow, zo goed geregeld heb ik het niet eerder meegemaakt. Jullie toekomst zit dus wel prima. Ondanks dat je nu een kutweek hebt en het zo frustererend is dat je nog niet zwanger bent is dit is wel een zeer positief punt.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef LadyBlack het volgende:
Het zou ook helemaal niks voor mij zijn, maar ik moet zeggen dat zijn promotor en collega's het werk wel héél aantrekkelijk maken!
Mn vriend is met de afronding van zn proefschrift bezig, en laatst had zn promotor hem gemaild dat hij vond dat ie zo hard aan het werk was de laatste tijd, en dat hij wel een nachtje hotel mocht boeken samen met mij als het ergens aan werk gerelateerd wasDus misschien binnenkort een nachtje Maastricht (daar woont een co-auteur van 1 van de papers) Echt, die man is zo'n schat!!
Hij is ook al een traject voor de komende jaren aan het plannen, dus hij neemt ook nog eens een boel zorgen weg
Dat kan meevallen. Wat voor walkietalkies Jojo? Kenwoods?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Behoorlijke impulsaankoop...wat moet je ermee?
Dan gooi ik er nog één tegenaan: What's the frequency, Kenneth?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nightswimming?
Soms heb ik echt het gevoel dat ik nergens meer van op de hoogte ben
Is ook zo, mijn vriendje heeft het wat dat betreft super voor elkaarquote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, zo goed geregeld heb ik het niet eerder meegemaakt. Jullie toekomst zit dus wel prima. Ondanks dat je nu een kutweek hebt en het zo frustererend is dat je nog niet zwanger bent is dit is wel een zeer positief punt.
Ik ken namelijk alleen maar horrorverhalen met werkgevers die promotie-onderzoeken óf niet willen verlengen (ivm zwangerdschap!) óf niet extra willen betalen voor meer taken/hogere functie.
Oh dat valt wel mee tochquote:
Dat weet ik dan weer wel!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan gooi ik er nog één tegenaan: What's the frequency, Kenneth?
Had nog wel een setje voor je gehad.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een paar walkie talkies
dan was het geen impulsaankoop meer geweestquote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had nog wel een setje voor je gehad.
Gekocht in de USA om belkosten uit te sparen en nauwelijks gebruikt...
Jawel, destijds van mij wel...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan was het geen impulsaankoop meer geweest
Beiden eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bedoel je qua kosten of qua uitvoering ?
klopt, heb ook wel met professionele porto's gewerkt, maar die zou ik niet als een impulsinkoop kopen...quote:
Ik wilde je helpen relativeren, maar soms is het ook wel lekker om het vervelende gevoel kwijt te raken door even te huilen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
En ik realiseer me ook wel dat ik het best getroffen heb hoor, alleen ik moest dit net even kwijt, maar als ik iemand had gebeld had ik moeten huilen, en op facebook hoeft nou ook weer niet ofzo
Het is een single, van het album Monster. Ook net opgezocht op Wikipedia.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
Dat weet ik dan weer wel!Da's een album van REM
Er moeten bij jou nogal wat mensen uit de kast komen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb dat album van REM hier in de kast staan (met nog 6 anderen)
tegenwoordig wordt er vooral door vrienden gewerkt met dit soort dingenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt, ik heb i
[..]
klopt, heb ook wel met professionele porto's gewerkt, maar die zou ik niet als een impulsinkoop kopen...
het is meer zo'n cd kastje waar jij niet in pastequote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er moeten bij jou nogal wat mensen uit de kast komen?
Als je doordouwt past alles!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het is meer zo'n cd kastje waar jij niet in paste
o.a. uit die serie heb ik ze ook gebruiktquote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt er vooral door vrienden gewerkt met dit soort dingen
[ afbeelding ]
Type kan verschillen hoormaar het zijn Kenwoods en zijn inderdaad nogal prijzig
Ik heb er zelf geen, zou niet weten wat ik er mee moet
dit is te makkelijk om grappen over te maken....quote:Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je doordouwt past alles!
maar zo ben ikquote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit is te makkelijk om grappen over te maken....
Ter educatie (sorry, ben een taalnaziquote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is meer zo'n cd kastje waar jij niet in paste
waarvan aktequote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ter educatie (sorry, ben een taalnazi)
'Anderen' met n gebruik je voor personen. Als het, zoals nu, om objecten gaat, gebruik je 'andere'.
Meer uitleg: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/andere-anderen
ik ben van de makkelijke grappenquote:
Kijk, dat zijn nog eens anderen antwoorden...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben van de makkelijke grappen![]()
Makkelijk ben ik zeker niet, grappig durf ik mezelf wel te noemen
Relativeren is ook heel goed! Laatst werd ik even keihard met beide benen weer op de grond gezet toen een vriendin vertelde dat ze met 11 weken een miskraam had gehad, en toen een andere vriendin vertelde dat haar teamgenote van 24 jaar oud zelfmoord had gepleegdquote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde je helpen relativeren, maar soms is het ook wel lekker om het vervelende gevoel kwijt te raken door even te huilen.
Echt, ik ben best wel goed in taal, maar dit soort dingen kan ik maar niet onthouden! Net als hun/henquote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ter educatie (sorry, ben een taalnazi)
'Anderen' met n gebruik je voor personen. Als het, zoals nu, om objecten gaat, gebruik je 'andere'.
Meer uitleg: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/andere-anderen
Sure...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net New Girl gekeken, met Zooey Deschanel. Ik vind het best grappig, het einde van de pilot (restaurant scene) is echt tof
Nog 6.45 uur te gaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
Wow Jojo, dan ga je laat naar bed
Succes morgen
doe mij 2 a 3 dagen in de week met minder dan 7 uur slaap en ik ben zeker niet meer zo makkelijk in de omgangquote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 6.45 uur te gaan.
Da's toch niet kort?
quote:
Eensquote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe mij 2 a 3 dagen in de week met minder dan 7 uur slaap en ik ben zeker niet meer zo makkelijk in de omgang
als ik er 8 heb dan ben ik ook gewoon meteen wakker 's ochtends, langer dan 9 uur doordeweeks en ik lig 9 van de 10 keer op de wekker te wachtenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
EensIk moet minstens 8 uur per nacht (liefst 10 a 11
) anders stort ik in
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe mij 2 a 3 dagen in de week met minder dan 7 uur slaap en ik ben zeker niet meer zo makkelijk in de omgang
Ben ik dan zo'n ADHD-type die met 6 uur slaap wel klaar isquote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
) anders stort ik in
Ik weet niet hoeveel slaap jij nodig hebt, maar ik vind 7 uur wel echt het minimumquote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 6.45 uur te gaan.
Da's toch niet kort?
Hoe ouder je wordt, hoe minder slaap je nodig hebt.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Ben ik dan zo'n ADHD-type die met 6 uur slaap welk klaar is
Ik kan dat niet eens, ik ben in het weekend ook rond 7.30 uur wakker.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
) anders stort ik in
Juist met AD(H)D heb je meer slaap nodig omdat je meer energie verbruikt dan anderenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ben ik dan zo'n ADHD-type die met 6 uur slaap welk klaar is
I know, maar ik heb het nooit anders gehad.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
Ik had vandaag 8 uur geslapen. Dat is doordeweeks een unicum!
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe minder slaap je nodig hebt.
Ik verbruik genoeg energie, maar ben zelden moe...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Juist met AD(H)D heb je meer slaap nodig omdat je meer energie verbruikt dan anderen
Ik ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Over slapen gesproken. Ik duik erin![]()
Hun als bezit, maar dat wist je al wel. En ik heb geleerd ook 'hun' te gebruiken als het een meewerkend voorwerp betreft. Echter klinkt het nogal stom, vind ik. Ik zeg bijna altijd 'ze'.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
Echt, ik ben best wel goed in taal, maar dit soort dingen kan ik maar niet onthouden! Net als hun/hen
Poepzakje mee?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo de hond uitlatenen dan morgen ook weer extra vroeg opstaan voor dezelfde activiteit....
Zondag komt mn moeder haar gelukkig weer halen
Nee zegquote:
Dat weiger ik dus echtquote:
Ow, daar kom je hier niet mee weg, uitlaatstroken hebben we hier niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee zegbah, dat vind ik zo vies!!
Hoorde wel dat het tegenwoordig verplicht is, maar ik laat dr eerst gewoon uit op een uitlaatstrook, en daarna doen we nog een rondje langs andere grasstroken enzo.
Wij hebben hier ook uitlaatstroken gelukkigquote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, daar kom je hier niet mee weg, uitlaatstroken hebben we hier niet.
Als ze je zien (of beter gezegd: de hond bezig zien) en je doet er niks aan, dan krijg je een vette boete...
Hoe ouder je wordt, hoe minder slaap je nodig hebtquote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ben ik dan zo'n ADHD-type die met 6 uur slaap wel klaar is
Maar dat is bij jou natuurlijk het probleem nietquote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Juist met AD(H)D heb je meer slaap nodig omdat je meer energie verbruikt dan anderen
Wij hebben hier ook uitlaatstroken dus dat zal je niet gebeurenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, lekker als je weer eens door zo'n verse hondebolus loopt...
Juist welquote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is bij jou natuurlijk het probleem niet
Ja, dat zei MaJo ook al een kwartier geleden, waarop ik antwoorddequote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe minder slaap je nodig hebt
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, maar ik heb het nooit anders gehad.
Zal wel ingebakken zitten in mijn bioritme of zo...
Je zal ze hier de kost moeten geven die hun hond overal laten schijten.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook uitlaatstroken dus dat zal je niet gebeuren
Hoe kunnen er nou in een stad als Amsterdam geen uitlaatstroken zijn?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, daar kom je hier niet mee weg, uitlaatstroken hebben we hier niet.
Als ze je zien (of beter gezegd: de hond bezig zien) en je doet er niks aan, dan krijg je een vette boete...
Oh, ja jullie gingen zo snelquote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat zei MaJo ook al een kwartier geleden, waarop ik antwoordde
[..]
onzinnig groot en ongezellig als je het mij vraagtquote:Op woensdag 21 september 2011 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Iemand altijd al willen weten hoe Wes en Jo hebben gewoond in Amsterdam?
http://www.funda.nl/koop/(...)loemgracht-129-a-pp/
Dat was ik! Ons plaatje lijkt een beetje qua kleur, maar dat is dan ook het enige.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat zei MaJo ook al een kwartier geleden, waarop ik antwoordde
Gras genoeg, maar geen uitlaatstroken hier in de buurt.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe kunnen er nou in een stad als Amsterdam geen uitlaatstroken zijn?
Juist in grote steden zouden ze dat moeten hebben, dan hoefde de rest van Nederland niet van die waardeloze maatregelen te nemen
Erg paars ook...het lijkt wel een hotelquote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
onzinnig groot en ongezellig als je het mij vraagt
I know, mijn schoonmoeder gaat geloof ik helemaal niet meer naar bed...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ja jullie gingen zo snel
Ik was maar aan het grappen(alhoewel er een kern van waarheid in zit) maar er spelen ongetwijfeld wel meer factoren.
Excuus aan MaJo dan...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was ik! Ons plaatje lijkt een beetje qua kleur, maar dat is dan ook het enige.
Nee, die vliegt 's nachts rond...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, mijn schoonmoeder gaat geloof ik helemaal niet meer naar bed...
Kan ik nog iets goed doen hier?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
En bedankt MM, nu zit ik weer huizen te kijken op funda
Ze woont wel vlak bij Schiphol, dus dat zou kunnen...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, die vliegt 's nachts rond...
Je kan een van die prachtige huizen hier voor me kopenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik nog iets goed doen hier?
Je zou een kopje thee voor me kunnen inschenken.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je zou een kopje thee voor me kunnen inschenken.
Oh, in vergelijking met LB maak ik het je te makkelijk.
Trustequote:
Of bij die van gisternachtquote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Truste
Als ik 8 uur wil slapen moet ik nu al naar bed en daar heb ik nog geen zin inMaar heb ook een middagtuk van 3 uur gedaan, die kan ik bij vannacht rekenen
Vannacht heb ik 10 uur geslapenquote:
Hey PSquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey PSAlles goed? Nog iets van je date gehoord?
Haha fair enough. had een drukke dag dus kon niet eerder hoi zeggenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha PS, leuk je weer eens te zien, maar helaas ga ook ik naar bed nu![]()
Sleep tight people
Zou het niet veel beter zijn om meer structuur te hebben en niet elke dag 3 tukken te doen? Zo houd je die vermoeidheid alleen maar in stand.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:56 schreef MaJo het volgende:
Vannacht heb ik 10 uur geslapenGemiddeld haal ik mijn uren dus ruim
Ik ben ook al 2 weken verkouden, heel irritantquote:Op woensdag 21 september 2011 22:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]ja hoor. Verkouden, maar ik red me wel.
En nee niet echt
Ja nou ja, ik ben gewoon niet zo goed in dat soort dingenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook al 2 weken verkouden, heel irritantMaar het is alleen nog maar een rochel gelukkig, mijn neus is vrijwel snotvrij
Ah das wel jammer
Helaas is de vermoeidheid bij mij wat heftiger, zo erg dat ik niet eens fulltime zou kunnen werken, dan stort ik gewoon inquote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou het niet veel beter zijn om meer structuur te hebben en niet elke dag 3 tukken te doen? Zo houd je die vermoeidheid alleen maar in stand.
Ik ben zelf ook slecht in mijn slaapritme, maar ik ben wel een stuk minder moe dan toen ik nog 's middags bijsliep.
Hoewel het voor mij natuurlijk makkelijker is structuur te hebben aangezien ik noodgedwongen niet meer 's middags kan slapen en minimaal 6 dagen per week wakker moet zijn. Misschien moet je proberen de rest van de week ook te werken, dan wordt het makkelijker.
Bedoel je daarmee dat hij wel contact met je opneemt maar jij er niet op reageert? Als je iemand echt leuk vindt dan komt dat welquote:Op woensdag 21 september 2011 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik ben gewoon niet zo goed in dat soort dingen
Mijn bootje blijft dus voorlopig weer lekker alleen zeilen...
ja ik denk dat hij me dus niet zo heel leuk vindtquote:Op woensdag 21 september 2011 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat hij wel contact met je opneemt maar jij er niet op reageert? Als je iemand echt leuk vindt dan komt dat welEn andersom: als hij je echt leuk vindt hoor je wel wat van hem
gaaf! wat dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kom zo op 3fm om over REM te praten...
Meen je dit nou serieusquote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik denk dat hij me dus niet zo heel leuk vindt![]()
ik ben hier sowieso meer een soort 'trofee' voor de andere sekse. Ze kijken/denken niet verder dan hoe ik er uit zie en dan hoor ik achteraf dat ze verbaasd zijn dat ik eigenlijk ook aardig/grappig/whatever ben. Ze willen me gewoon 'gehad hebben'
maar goed als hij around komt dan ga ik er zeker op in hoor
Coolquote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kom zo op 3fm om over REM te praten...
Ik luister ik luister!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ze stoppenOver ong. 1 minuut....Live op radio...
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieusDat is echt niet cool hoor als ze je zo behandelen
![]()
nee daar ben ik het mee eens, maar ik kan er ook niet echt iets aan doen. Ik bedoel, ik ga er niet op in hoor, over het algemeen. Ik sta dat heus niet toe. Zodra ik het idee heb dat dat het geval is dan ben ik weg. Maar soms zit ik gewoon foutquote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieusDat is echt niet cool hoor als ze je zo behandelen
![]()
Ha, Van der Laan en Woe (geen familie). Afgelopen editie op Lowlands gezien, was wel tofquote:
Haha Dankje, maar je hebt mij ook weleens irl gesproken?quote:
ja maar ik wist je stem niet meer. En dit is dan je telefoonstem.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha Dankje, maar je hebt mij ook weleens irl gesproken?
Jeetje eng hoor. Hihi.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar ik wist je stem niet meer. En dit is dan je telefoonstem.
Iedereen maar op de radio tegenwoordig?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]morgen even terugluisteren. Ben benieuwd.... Ik was wel een beetje zenuwachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |