Ja, dat zei MaJo ook al een kwartier geleden, waarop ik antwoorddequote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe minder slaap je nodig hebt
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, maar ik heb het nooit anders gehad.
Zal wel ingebakken zitten in mijn bioritme of zo...
Je zal ze hier de kost moeten geven die hun hond overal laten schijten.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook uitlaatstroken dus dat zal je niet gebeuren
Hoe kunnen er nou in een stad als Amsterdam geen uitlaatstroken zijn?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, daar kom je hier niet mee weg, uitlaatstroken hebben we hier niet.
Als ze je zien (of beter gezegd: de hond bezig zien) en je doet er niks aan, dan krijg je een vette boete...
Oh, ja jullie gingen zo snelquote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat zei MaJo ook al een kwartier geleden, waarop ik antwoordde
[..]
onzinnig groot en ongezellig als je het mij vraagtquote:Op woensdag 21 september 2011 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Iemand altijd al willen weten hoe Wes en Jo hebben gewoond in Amsterdam?
http://www.funda.nl/koop/(...)loemgracht-129-a-pp/
Dat was ik! Ons plaatje lijkt een beetje qua kleur, maar dat is dan ook het enige.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat zei MaJo ook al een kwartier geleden, waarop ik antwoordde
Gras genoeg, maar geen uitlaatstroken hier in de buurt.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe kunnen er nou in een stad als Amsterdam geen uitlaatstroken zijn?
Juist in grote steden zouden ze dat moeten hebben, dan hoefde de rest van Nederland niet van die waardeloze maatregelen te nemen
Erg paars ook...het lijkt wel een hotelquote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
onzinnig groot en ongezellig als je het mij vraagt
I know, mijn schoonmoeder gaat geloof ik helemaal niet meer naar bed...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ja jullie gingen zo snel
Ik was maar aan het grappen(alhoewel er een kern van waarheid in zit) maar er spelen ongetwijfeld wel meer factoren.
Excuus aan MaJo dan...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was ik! Ons plaatje lijkt een beetje qua kleur, maar dat is dan ook het enige.
Nee, die vliegt 's nachts rond...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, mijn schoonmoeder gaat geloof ik helemaal niet meer naar bed...
Kan ik nog iets goed doen hier?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
En bedankt MM, nu zit ik weer huizen te kijken op funda
Ze woont wel vlak bij Schiphol, dus dat zou kunnen...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, die vliegt 's nachts rond...
Je kan een van die prachtige huizen hier voor me kopenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik nog iets goed doen hier?
Je zou een kopje thee voor me kunnen inschenken.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je zou een kopje thee voor me kunnen inschenken.
Oh, in vergelijking met LB maak ik het je te makkelijk.
Trustequote:
Of bij die van gisternachtquote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Truste
Als ik 8 uur wil slapen moet ik nu al naar bed en daar heb ik nog geen zin inMaar heb ook een middagtuk van 3 uur gedaan, die kan ik bij vannacht rekenen
Vannacht heb ik 10 uur geslapenquote:
Hey PSquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey PSAlles goed? Nog iets van je date gehoord?
Haha fair enough. had een drukke dag dus kon niet eerder hoi zeggenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha PS, leuk je weer eens te zien, maar helaas ga ook ik naar bed nu![]()
Sleep tight people
Zou het niet veel beter zijn om meer structuur te hebben en niet elke dag 3 tukken te doen? Zo houd je die vermoeidheid alleen maar in stand.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:56 schreef MaJo het volgende:
Vannacht heb ik 10 uur geslapenGemiddeld haal ik mijn uren dus ruim
Ik ben ook al 2 weken verkouden, heel irritantquote:Op woensdag 21 september 2011 22:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]ja hoor. Verkouden, maar ik red me wel.
En nee niet echt
Ja nou ja, ik ben gewoon niet zo goed in dat soort dingenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook al 2 weken verkouden, heel irritantMaar het is alleen nog maar een rochel gelukkig, mijn neus is vrijwel snotvrij
Ah das wel jammer
Helaas is de vermoeidheid bij mij wat heftiger, zo erg dat ik niet eens fulltime zou kunnen werken, dan stort ik gewoon inquote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou het niet veel beter zijn om meer structuur te hebben en niet elke dag 3 tukken te doen? Zo houd je die vermoeidheid alleen maar in stand.
Ik ben zelf ook slecht in mijn slaapritme, maar ik ben wel een stuk minder moe dan toen ik nog 's middags bijsliep.
Hoewel het voor mij natuurlijk makkelijker is structuur te hebben aangezien ik noodgedwongen niet meer 's middags kan slapen en minimaal 6 dagen per week wakker moet zijn. Misschien moet je proberen de rest van de week ook te werken, dan wordt het makkelijker.
Bedoel je daarmee dat hij wel contact met je opneemt maar jij er niet op reageert? Als je iemand echt leuk vindt dan komt dat welquote:Op woensdag 21 september 2011 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik ben gewoon niet zo goed in dat soort dingen
Mijn bootje blijft dus voorlopig weer lekker alleen zeilen...
ja ik denk dat hij me dus niet zo heel leuk vindtquote:Op woensdag 21 september 2011 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat hij wel contact met je opneemt maar jij er niet op reageert? Als je iemand echt leuk vindt dan komt dat welEn andersom: als hij je echt leuk vindt hoor je wel wat van hem
gaaf! wat dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kom zo op 3fm om over REM te praten...
Meen je dit nou serieusquote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik denk dat hij me dus niet zo heel leuk vindt![]()
ik ben hier sowieso meer een soort 'trofee' voor de andere sekse. Ze kijken/denken niet verder dan hoe ik er uit zie en dan hoor ik achteraf dat ze verbaasd zijn dat ik eigenlijk ook aardig/grappig/whatever ben. Ze willen me gewoon 'gehad hebben'
maar goed als hij around komt dan ga ik er zeker op in hoor
Coolquote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kom zo op 3fm om over REM te praten...
Ik luister ik luister!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ze stoppenOver ong. 1 minuut....Live op radio...
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieusDat is echt niet cool hoor als ze je zo behandelen
![]()
nee daar ben ik het mee eens, maar ik kan er ook niet echt iets aan doen. Ik bedoel, ik ga er niet op in hoor, over het algemeen. Ik sta dat heus niet toe. Zodra ik het idee heb dat dat het geval is dan ben ik weg. Maar soms zit ik gewoon foutquote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieusDat is echt niet cool hoor als ze je zo behandelen
![]()
Ha, Van der Laan en Woe (geen familie). Afgelopen editie op Lowlands gezien, was wel tofquote:
Haha Dankje, maar je hebt mij ook weleens irl gesproken?quote:
ja maar ik wist je stem niet meer. En dit is dan je telefoonstem.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha Dankje, maar je hebt mij ook weleens irl gesproken?
Jeetje eng hoor. Hihi.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar ik wist je stem niet meer. En dit is dan je telefoonstem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |