Er moeten bij jou nogal wat mensen uit de kast komen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb dat album van REM hier in de kast staan (met nog 6 anderen)
tegenwoordig wordt er vooral door vrienden gewerkt met dit soort dingenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt, ik heb i
[..]
klopt, heb ook wel met professionele porto's gewerkt, maar die zou ik niet als een impulsinkoop kopen...
het is meer zo'n cd kastje waar jij niet in pastequote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er moeten bij jou nogal wat mensen uit de kast komen?
Als je doordouwt past alles!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het is meer zo'n cd kastje waar jij niet in paste
o.a. uit die serie heb ik ze ook gebruiktquote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt er vooral door vrienden gewerkt met dit soort dingen
[ afbeelding ]
Type kan verschillen hoormaar het zijn Kenwoods en zijn inderdaad nogal prijzig
Ik heb er zelf geen, zou niet weten wat ik er mee moet
dit is te makkelijk om grappen over te maken....quote:Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je doordouwt past alles!
maar zo ben ikquote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit is te makkelijk om grappen over te maken....
Ter educatie (sorry, ben een taalnaziquote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is meer zo'n cd kastje waar jij niet in paste
waarvan aktequote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ter educatie (sorry, ben een taalnazi)
'Anderen' met n gebruik je voor personen. Als het, zoals nu, om objecten gaat, gebruik je 'andere'.
Meer uitleg: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/andere-anderen
ik ben van de makkelijke grappenquote:
Kijk, dat zijn nog eens anderen antwoorden...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben van de makkelijke grappen![]()
Makkelijk ben ik zeker niet, grappig durf ik mezelf wel te noemen
Relativeren is ook heel goed! Laatst werd ik even keihard met beide benen weer op de grond gezet toen een vriendin vertelde dat ze met 11 weken een miskraam had gehad, en toen een andere vriendin vertelde dat haar teamgenote van 24 jaar oud zelfmoord had gepleegdquote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde je helpen relativeren, maar soms is het ook wel lekker om het vervelende gevoel kwijt te raken door even te huilen.
Echt, ik ben best wel goed in taal, maar dit soort dingen kan ik maar niet onthouden! Net als hun/henquote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ter educatie (sorry, ben een taalnazi)
'Anderen' met n gebruik je voor personen. Als het, zoals nu, om objecten gaat, gebruik je 'andere'.
Meer uitleg: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/andere-anderen
Sure...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net New Girl gekeken, met Zooey Deschanel. Ik vind het best grappig, het einde van de pilot (restaurant scene) is echt tof
Nog 6.45 uur te gaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
Wow Jojo, dan ga je laat naar bed
Succes morgen
doe mij 2 a 3 dagen in de week met minder dan 7 uur slaap en ik ben zeker niet meer zo makkelijk in de omgangquote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 6.45 uur te gaan.
Da's toch niet kort?
quote:
Eensquote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe mij 2 a 3 dagen in de week met minder dan 7 uur slaap en ik ben zeker niet meer zo makkelijk in de omgang
als ik er 8 heb dan ben ik ook gewoon meteen wakker 's ochtends, langer dan 9 uur doordeweeks en ik lig 9 van de 10 keer op de wekker te wachtenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
EensIk moet minstens 8 uur per nacht (liefst 10 a 11
) anders stort ik in
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe mij 2 a 3 dagen in de week met minder dan 7 uur slaap en ik ben zeker niet meer zo makkelijk in de omgang
Ben ik dan zo'n ADHD-type die met 6 uur slaap wel klaar isquote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
) anders stort ik in
Ik weet niet hoeveel slaap jij nodig hebt, maar ik vind 7 uur wel echt het minimumquote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 6.45 uur te gaan.
Da's toch niet kort?
Hoe ouder je wordt, hoe minder slaap je nodig hebt.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Ben ik dan zo'n ADHD-type die met 6 uur slaap welk klaar is
Ik kan dat niet eens, ik ben in het weekend ook rond 7.30 uur wakker.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
) anders stort ik in
Juist met AD(H)D heb je meer slaap nodig omdat je meer energie verbruikt dan anderenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ben ik dan zo'n ADHD-type die met 6 uur slaap welk klaar is
I know, maar ik heb het nooit anders gehad.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
Ik had vandaag 8 uur geslapen. Dat is doordeweeks een unicum!
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe minder slaap je nodig hebt.
Ik verbruik genoeg energie, maar ben zelden moe...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Juist met AD(H)D heb je meer slaap nodig omdat je meer energie verbruikt dan anderen
Ik ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Over slapen gesproken. Ik duik erin![]()
Hun als bezit, maar dat wist je al wel. En ik heb geleerd ook 'hun' te gebruiken als het een meewerkend voorwerp betreft. Echter klinkt het nogal stom, vind ik. Ik zeg bijna altijd 'ze'.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
Echt, ik ben best wel goed in taal, maar dit soort dingen kan ik maar niet onthouden! Net als hun/hen
Poepzakje mee?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo de hond uitlatenen dan morgen ook weer extra vroeg opstaan voor dezelfde activiteit....
Zondag komt mn moeder haar gelukkig weer halen
Nee zegquote:
Dat weiger ik dus echtquote:
Ow, daar kom je hier niet mee weg, uitlaatstroken hebben we hier niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee zegbah, dat vind ik zo vies!!
Hoorde wel dat het tegenwoordig verplicht is, maar ik laat dr eerst gewoon uit op een uitlaatstrook, en daarna doen we nog een rondje langs andere grasstroken enzo.
Wij hebben hier ook uitlaatstroken gelukkigquote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, daar kom je hier niet mee weg, uitlaatstroken hebben we hier niet.
Als ze je zien (of beter gezegd: de hond bezig zien) en je doet er niks aan, dan krijg je een vette boete...
Hoe ouder je wordt, hoe minder slaap je nodig hebtquote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ben ik dan zo'n ADHD-type die met 6 uur slaap wel klaar is
Maar dat is bij jou natuurlijk het probleem nietquote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Juist met AD(H)D heb je meer slaap nodig omdat je meer energie verbruikt dan anderen
Wij hebben hier ook uitlaatstroken dus dat zal je niet gebeurenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, lekker als je weer eens door zo'n verse hondebolus loopt...
Juist welquote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is bij jou natuurlijk het probleem niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |