Het was mijn dekbed waar een oranje vlak op zitquote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
Maar even een andere vraag. Je denkt dat je Noa ziet maar dat is niet zo. Wat zag je dan wel?
Ah meisie wat balenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en goffer, hoe krijg ik het toch steeds voor elkaar om de allerkutste week van de maand te hebben als mn vriend weg is?Dit is al de zoveelste keer dat ik jankend op de bank heb gezeten terwijl hij aan de andere kant van Europa of de aardbol zit
Had echt een rotdag op mn werk, allemaal lange gesprekken met irritante klanten, en natuurlijk is vandaag iemand die ik van fok ken na 1 poging zwanger gebleken....
Sorry, einde klaagzang, maar ik moet het érgens kwijt.... bij vriendje kan even niet want die moest 2 keer overstappen om op Cyprus te komen en heeft een aansluiting gemist
Dekbed.......quote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was mijn dekbed waar een oranje vlak op zitEn het licht stond uit dus ik zag het niet goed
De week is op het moment vooral kut omdat ik ongesteld ben geworden, dus labiel ben ik sowieso wel, maar dat is dus al de vierde keer dat dat gebeurt als hij niet in de buurt is....quote:Op woensdag 21 september 2011 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah meisie wat balenEn misschien is je week ook juist kut omdat hij er niet is en je dit allemaal niet met hem kunt delen?
Lijkt me behoorlijk frustrerend als allerlei mensen om je heen in 1 poging zwanger zijn, maar jouw tijd komt nog wel hoor
Wat is er tof aan een dekbed?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dekbed.......
Ik ga maar eens maffen.
Mja dat is wel extreem balen jaquote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De week is op het moment vooral kut omdat ik ongesteld ben geworden, dus labiel ben ik sowieso wel, maar dat is dus al de vierde keer dat dat gebeurt als hij niet in de buurt is....
Wel ernstigquote:
Luie donderquote:
Ja wel een aantal keer per jaar inderdaad... de lucky bastard.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja dat is wel extreem balen jaJe vriend is ook echt wel veel weg voor zijn werk he?
Hij is phd-student, dus die moeten vriendjes maken en hun promotieonderzoek aan de man brengen op congressen enzo...quote:
Oh ja, daarom ben ik dus niet het onderzoek ingegaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hij is phd-student, dus die moeten vriendjes maken en hun promotieonderzoek aan de man brengen op congressen enzo...
heb je ze vorige week gezien met die gipsplaten die niet door het trappenhuis pasten? toen moest ik even heel hard lachen, wat een stel is dat.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oh echt, ik kijk Het Blok, en die twee relnichten die meedoenwat een typetjes!!!
ik denk dat ik al niet mee mag doenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, als ze er alleen maar serieuze klussers in zouden zetten zou het knap saai worden (en het programma te snel afgelopen)
Behoorlijke impulsaankoop...wat moet je ermee?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb net een impulsaankoop gedaan.
een paar walkie talkies
ik heb ook een setje, voor gratis dan wel, maar heb ze in 2 jaar tijd 1x gebruiktquote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een paar walkie talkies
Het zou ook helemaal niks voor mij zijn, maar ik moet zeggen dat zijn promotor en collega's het werk wel héél aantrekkelijk maken!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, daarom ben ik dus niet het onderzoek ingegaan.
Maar die reisjes zijn tof, hoewel er vaak geen tijd is om er van te genieten.
Ik had het vorige week een beetje op de achtergrond aan staan, maar dit is wel precies waarom ik dat programma zo leuk vindquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heb je ze vorige week gezien met die gipsplaten die niet door het trappenhuis pasten? toen moest ik even heel hard lachen, wat een stel is dat.
je weet wel, R.E.Mquote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nightswimming?
Soms heb ik echt het gevoel dat ik nergens meer van op de hoogte ben
Wow, zo goed geregeld heb ik het niet eerder meegemaakt. Jullie toekomst zit dus wel prima. Ondanks dat je nu een kutweek hebt en het zo frustererend is dat je nog niet zwanger bent is dit is wel een zeer positief punt.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef LadyBlack het volgende:
Het zou ook helemaal niks voor mij zijn, maar ik moet zeggen dat zijn promotor en collega's het werk wel héél aantrekkelijk maken!
Mn vriend is met de afronding van zn proefschrift bezig, en laatst had zn promotor hem gemaild dat hij vond dat ie zo hard aan het werk was de laatste tijd, en dat hij wel een nachtje hotel mocht boeken samen met mij als het ergens aan werk gerelateerd wasDus misschien binnenkort een nachtje Maastricht (daar woont een co-auteur van 1 van de papers) Echt, die man is zo'n schat!!
Hij is ook al een traject voor de komende jaren aan het plannen, dus hij neemt ook nog eens een boel zorgen weg
Dat kan meevallen. Wat voor walkietalkies Jojo? Kenwoods?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Behoorlijke impulsaankoop...wat moet je ermee?
Dan gooi ik er nog één tegenaan: What's the frequency, Kenneth?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nightswimming?
Soms heb ik echt het gevoel dat ik nergens meer van op de hoogte ben
Is ook zo, mijn vriendje heeft het wat dat betreft super voor elkaarquote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, zo goed geregeld heb ik het niet eerder meegemaakt. Jullie toekomst zit dus wel prima. Ondanks dat je nu een kutweek hebt en het zo frustererend is dat je nog niet zwanger bent is dit is wel een zeer positief punt.
Ik ken namelijk alleen maar horrorverhalen met werkgevers die promotie-onderzoeken óf niet willen verlengen (ivm zwangerdschap!) óf niet extra willen betalen voor meer taken/hogere functie.
Oh dat valt wel mee tochquote:
Dat weet ik dan weer wel!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan gooi ik er nog één tegenaan: What's the frequency, Kenneth?
Had nog wel een setje voor je gehad.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een paar walkie talkies
dan was het geen impulsaankoop meer geweestquote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had nog wel een setje voor je gehad.
Gekocht in de USA om belkosten uit te sparen en nauwelijks gebruikt...
Jawel, destijds van mij wel...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan was het geen impulsaankoop meer geweest
Beiden eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bedoel je qua kosten of qua uitvoering ?
klopt, heb ook wel met professionele porto's gewerkt, maar die zou ik niet als een impulsinkoop kopen...quote:
Ik wilde je helpen relativeren, maar soms is het ook wel lekker om het vervelende gevoel kwijt te raken door even te huilen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
En ik realiseer me ook wel dat ik het best getroffen heb hoor, alleen ik moest dit net even kwijt, maar als ik iemand had gebeld had ik moeten huilen, en op facebook hoeft nou ook weer niet ofzo
Het is een single, van het album Monster. Ook net opgezocht op Wikipedia.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
Dat weet ik dan weer wel!Da's een album van REM
Er moeten bij jou nogal wat mensen uit de kast komen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb dat album van REM hier in de kast staan (met nog 6 anderen)
tegenwoordig wordt er vooral door vrienden gewerkt met dit soort dingenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt, ik heb i
[..]
klopt, heb ook wel met professionele porto's gewerkt, maar die zou ik niet als een impulsinkoop kopen...
het is meer zo'n cd kastje waar jij niet in pastequote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er moeten bij jou nogal wat mensen uit de kast komen?
Als je doordouwt past alles!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het is meer zo'n cd kastje waar jij niet in paste
o.a. uit die serie heb ik ze ook gebruiktquote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt er vooral door vrienden gewerkt met dit soort dingen
[ afbeelding ]
Type kan verschillen hoormaar het zijn Kenwoods en zijn inderdaad nogal prijzig
Ik heb er zelf geen, zou niet weten wat ik er mee moet
dit is te makkelijk om grappen over te maken....quote:Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je doordouwt past alles!
maar zo ben ikquote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit is te makkelijk om grappen over te maken....
Ter educatie (sorry, ben een taalnaziquote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is meer zo'n cd kastje waar jij niet in paste
waarvan aktequote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ter educatie (sorry, ben een taalnazi)
'Anderen' met n gebruik je voor personen. Als het, zoals nu, om objecten gaat, gebruik je 'andere'.
Meer uitleg: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/andere-anderen
ik ben van de makkelijke grappenquote:
Kijk, dat zijn nog eens anderen antwoorden...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben van de makkelijke grappen![]()
Makkelijk ben ik zeker niet, grappig durf ik mezelf wel te noemen
Relativeren is ook heel goed! Laatst werd ik even keihard met beide benen weer op de grond gezet toen een vriendin vertelde dat ze met 11 weken een miskraam had gehad, en toen een andere vriendin vertelde dat haar teamgenote van 24 jaar oud zelfmoord had gepleegdquote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde je helpen relativeren, maar soms is het ook wel lekker om het vervelende gevoel kwijt te raken door even te huilen.
Echt, ik ben best wel goed in taal, maar dit soort dingen kan ik maar niet onthouden! Net als hun/henquote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ter educatie (sorry, ben een taalnazi)
'Anderen' met n gebruik je voor personen. Als het, zoals nu, om objecten gaat, gebruik je 'andere'.
Meer uitleg: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/andere-anderen
Sure...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net New Girl gekeken, met Zooey Deschanel. Ik vind het best grappig, het einde van de pilot (restaurant scene) is echt tof
Nog 6.45 uur te gaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
Wow Jojo, dan ga je laat naar bed
Succes morgen
doe mij 2 a 3 dagen in de week met minder dan 7 uur slaap en ik ben zeker niet meer zo makkelijk in de omgangquote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 6.45 uur te gaan.
Da's toch niet kort?
quote:
Eensquote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe mij 2 a 3 dagen in de week met minder dan 7 uur slaap en ik ben zeker niet meer zo makkelijk in de omgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |