Ikke? Ik wel, ik heb nog even gebeld en de functie was nog vacant.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat je niet meer op tijd bent....
het ging over de sponsoring gok ik zoquote:Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ikke? Ik wel, ik heb nog even gebeld en de functie was nog vacant.
Okay, ik twijfelde....quote:Op woensdag 21 september 2011 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het ging over de sponsoring gok ik zo
Snap dat je daar simpel van wordt.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik word een beetje simpel van al die "onderzoeken" op internet die weer een of ander nieuw feit opleveren (veel gebruikt door kranten of andere nieuwsbronnen)
Krijg er een beetje het "wij van WC eend" gevoel van.
voorbeeld: 1 op de 10 mannen onthaart zich niet
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Snap dat je daar simpel van wordt.
Al vind ik ontharen bij mannen maar niks.![]()
Niks mis met flossen.![]()
Spannend! Ik ga voor je duimen.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
ik heb net gewoon op een functie gesolliciteerd.
Vraag je dat aan ons? In dat geval: ja. Ik kon je net uit je neus zien eten.quote:
Je bedoelt dat ze dan beter een interessant onderwerp uit kan zoeken en op diepgaand onderzoek kan gaan?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, verder las ik goed nieuws voor Etcie. Hartstikke fijn dat ze zo tevreden over je is.![]()
En ik wilde nog op MaJo reageren. Zat er zelf vanmorgen over na te denken wie je doelgroep is. Als het mensen zijn die al interesse hebben is het denk ik leuk als je meer inhoudelijk gaat bloggen. Mooie kans nu met die algemene beschouwingen. De stukken die je nu schrijft, daar staat eigenlijk niets nieuws in voor mensen die al interesse hebben in de politiek.
Als je het doet om jouw persoonlijke ervaringen weer te geven, dan is het zo prima natuurlijk. Maar dan zal je doelgroep bestaan uit vrienden en bekenden, denk ik. Ik denk dat het alleen interessanter is als je wat meer de diepte in zou gaan. Ook omdat het volgens mij als opstapje bedoeld is? Maar, je bent net begonnen he, en nog aan het aftasten. Heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt, die combinatie van politiek en journalistiek bij jou.Dus, neem de suggesties hier gewoon mee en kijk wat je er mee wilt of kunt doen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Snap dat je daar simpel van wordt.
Al vind ik ontharen bij mannen maar niks.![]()
Niks mis met flossen.![]()
op de opmerking van Soempie over flossenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vraag je dat aan ons? In dat geval: ja. Ik kon je net uit je neus zien eten.
verkeerde smiley.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
voor niets alles laten harsen?
Nou, dat hoeft niet per se. Het is ook maar net wat ze zelf wil he. Luchtig schrijven over de politiek, stelling nemen of juist onpartijdig blijven. De blogs die ik het leukst vind om te lezen zijn de blogs waarin inhoudelijk iets nieuws wordt verteld: zaken worden met elkaar verbonden, er wordt een onderwerp van een andere kant bekeken (zodat ik denk: hm, zo had ik het nog niet bekeken), etc. En de blogs waarin goed stelling wordt genomen en een beetje -zwarte- humor, ironie of sarcasme bevatten. Maargoed, dat is mijn persoonlijke smaak. Ik kan nu ook niet goed op een voorbeeld komen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze dan beter een interessant onderwerp uit kan zoeken en op diepgaand onderzoek kan gaan?
Thanks voor de tipsquote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef Soempie het volgende:
Even voor de duidelijkheid: majo, dit is niet bedoeld om je af te branden. Juist helemaal niet. Ik denk dat het goed is als je voor jezelf nagaat voor wie je schrijft en met welk doel. Dan komen die stukken helemaal goed.
En ik me gisteren nog bezwaard voelen en dus maar via PM op je blog gereageerd...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks voor de tipsWas die blog over het eerste vragenuurtje van het jaar wel interessant voor je? Daar was ik wel tevreden mee en dat was ook de insteek die ik vol wilde houden. Gisteren lukte het even niet
En ik ben net weer wakker
Al bij de dokter geweest?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks voor de tipsWas die blog over het eerste vragenuurtje van het jaar wel interessant voor je? Daar was ik wel tevreden mee en dat was ook de insteek die ik vol wilde houden. Gisteren lukte het even niet
En ik ben net weer wakker
Dat was wel liefquote:Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik me gisteren nog bezwaard voelen en dus maar via PM op je blog gereageerd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ik zit het weer even terug te lezen. Ik weet nog dat ik na het lezen van dat stuk dacht: leuk begin, ben benieuwd naar de volgende stukken (waarbij ik dan meer inhoudelijks over de politiek zou verwachten). Ook omdat dit me een soort intro leek. Voor mij stond er niet echt iets nieuws in, omdat ik zelf een aantal keer een debat heb gevolgd vanaf de publieke tribune.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaat er om dat er geen blote tieten meer gepost mogen worden. Een flinke inkijk mag dus nog. Tepels niet.quote:
en een penis mag ook niet neem ik aanquote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat er om dat er geen blote tieten meer gepost mogen worden. Een flinke inkijk mag dus nog. Tepels niet.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, tot zover het ID-kaarten feest.
http://www.nu.nl/politiek/2621977/toch-weer-betalen-id-kaart.html
Dat heeft nooit buiten KPD gemogen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en een penis mag ook niet neem ik aan
Ik wilde eerst lul neerzetten maar bedacht me dat dat ook wel een scheldwoord isquote:
Waarom zou je iemand ooit een Geert Wilders noemen?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wilde eerst lul neerzetten maar bedacht me dat dat ook wel een scheldwoord isstel dat je Geert Wilders niet meer mag posten.
Oh wacht, da's niet zo heel erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |