ik ook, dus dan ben ik 50 minuten kwijt met heen en weer rijden om vervolgens zelfstandig aan een project te werken op school, dan kan ik beter vanmiddag vanuit huis werkenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik moest dan altijd naar huis om ze te gaan halen
Dank je, ik weet hetquote:
Ik ben het geloof ik nooit vergeten.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik moest dan altijd naar huis om ze te gaan halen
Ex?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet echt iets heel schokkends. Tenzij je dat van de foto's van die ex van Krabbe vindt.
Maar ze zijn niet gescheiden...quote:Op woensdag 21 september 2011 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
ja, ze zijn ook ex-en. Ze wonen niet officieel meer samen...
Tof! Daar wil ik wel weer bij zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
ja, ze zijn ook ex-en. Ze wonen niet officieel meer samen...
Ow en http://www.festivalinfo.n(...)gaat_in_2012_touren/hopelijk komen ze ook naar Nederland.
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moeten die niet het land uit ofzo?
Of gaat hier de regel op "regels zijn er alleen voor een ander" ?
quote:8) Waarom besloot u ooit een multicultureel huwelijk aan te gaan?
“Ik ben een huwelijk aangegaan met een hele lieve, mooie, intelligente vrouw, van wie ik heel veel hou. Krisztina is Hongaars. Ze zat op de handelsafdeling van de ambassade hier. We kwamen elkaar tegen in een kroegje. Ze werkte ook als simultaantolk. Volgens sommigen sprak ze accentlozer Nederlands dan ik, met mijn Limburgse tongval.
Je moet ook geen slapende honden wakker makenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
[..]
oeps, meer last van niet lezen voor op "invoeren" drukken
denk niet dat mijn baas het op prijs stelt als ik dat ben... (ik heb hem nooit gevraagd wat hij van Fokken tijdens werktijd vindt)
Anders ik welquote:Op woensdag 21 september 2011 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tof! Daar wil ik wel weer bij zijn
Ja maar ik heb ze nog niet gezien...quote:
Dat is waar jaquote:Op woensdag 21 september 2011 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ze nog niet gezien...
Het zal aan mij liggen misschien, maar er zijn geen gewonden en geen doden. Dan valt het toch best wel mee?quote:Minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) noemt de aanslag op de rechtbank woensdagochtend in Amsterdam ''een aanslag op de rechtsstaat''. Hij zei dat ''alles uit de kast wordt gehaald'' om uit te vinden wat er is gebeurd en wie de daders zijn.
Opstelten spreekt van ''ongelofelijk geweld'', dat heeft plaatsgevonden, maar hij heeft nog geen idee wat erachter kan zitten.
Het gaat om het feit dat er wel gewonden en doden hadden kunnen vallen denk ik? Overigens weet ik hier niks van, even nu.nl checkenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen misschien, maar er zijn geen gewonden en geen doden. Dan valt het toch best wel mee?
Ja eens. Maar het zal erom gaan dat er een enorme waarde wordt gehecht aan dit soort instanties. Net als dat een aanslag op de koninging zwaarder weegt dan een straatexecutie op een willekeurig onderdaan. Het is een symbool dat wordt aangevallen.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Maar als hij nu al zo reageert, hoe moet hij dan wel niet reageren als er wel echt doden/gewonden zijn gevallen
Begrijp me niet verkeerd, het is een belachelijke actie, maar ik vind de reactie erop nogal overdreven
quote:
Ja mooi toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]Ook dat stukje over dat hij niet kan inparkeren omdat hij jarenlang een chauffeur heeft gehad
Zoals al gezegd: het gaat meer om het symbool.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen misschien, maar er zijn geen gewonden en geen doden. Dan valt het toch best wel mee?
Nog nooit?? De eerste keer vond ik teleurstellend, sorry MaJo.. daar waren wij samen bij. De tweede keer vond ik zequote:Op woensdag 21 september 2011 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ze nog niet gezien...
Nee nog nooit. Op Werchter stonden ze een paar jaar terug, maar toen gingen we nietquote:
Die laatste 2 heb ik bezocht én heb ik getaped.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Op Werchter stonden ze een paar jaar terug, maar toen gingen we niet
Toen ze in Westerpark stonden kon ik niet en in de HMH(?) ook niet.
Waarom niet slechts een slangetje?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:53 schreef MadMaster het volgende:
Vaatwassermonteur is 5 minuten binnen geweest.
Motorslangetje is gescheurd en lekt water, waardoor het apparaat zichzelf uitschakelt.
Had zoiets op basis van de symptomen al via Google gevonden.
Maandag wordt er een nieuwe motor in geplaatst...
Omdat het een T-slang is..quote:Op woensdag 21 september 2011 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet slechts een slangetje?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Tering wat ben ik moe. De hele dag al.
MaJo, als jij je vaak zo voelt snap ik je tukjes ook eindelijk
Ah dan ben je al bijna klaarquote:
1.bijslaapquote:Op woensdag 21 september 2011 14:00 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vandaag vrij, dat is dan ook gelijk mijn bijslaap dag
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:01 schreef Mark het volgende:
[..]
1.bijslaap
` bij - slaap verouderd 1 de -woord (mannelijk) geslachtsgemeenschap;
wtf?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:01 schreef Mark het volgende:
[..]
1.bijslaap
` bij - slaap verouderd 1 de -woord (mannelijk) geslachtsgemeenschap;
Ja dat kan prima. Maar nu blijkbaar niet meer zonder dubbele ladingquote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]Dat wist ik heul niet
Je kan toch bijslapen zeggen?
Omdat ik wist dat het die betekenis heeft, en het wel grappig vond dat MaJo er een dag voor reserveerdequote:Op woensdag 21 september 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf?
Waarom zoek je zoiets op trouwens?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Omdat ik wist dat het die betekenis heeft, en het wel grappig vond dat MaJo er een dag voor reserveerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |