niet alle informatie leidt naar het antwoord op alles Ofyquote:Op woensdag 21 september 2011 08:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk dat die blog straks niet meer serieus genomen kan worden.
Tenzij het een meesterzet is, maar voorzover zie ik eerder een val...
Klopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet alle informatie leidt naar het antwoord op alles Ofy
Da's wel de bedoeling...quote:Op woensdag 21 september 2011 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een werkende vaatwasser, mag ik hopen....
Een Hongaarse toch ?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Geert Wilders heeft een vrouw
Dat wist ik niet
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Geert Wilders heeft een vrouw
Dat wist ik niet
Ze heeft een Nederlands paspoort en draagt geen kopvod...quote:Op woensdag 21 september 2011 11:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moeten die niet het land uit ofzo?
Of gaat hier de regel op "regels zijn er alleen voor een ander" ?
Ze zijn al 20 jaar bij elkaarquote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik verbaas me erover dat er iemand is die hem aantrekkelijk genoeg vindt om met hem te trouwen
niet echt iets heel schokkends. Tenzij je dat van de foto's van die ex van Krabbe vindt.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:15 schreef Whiteguy het volgende:
nog iets gemist hier de laatste tijd?
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zijn al 20 jaar bij elkaarMisschien was ie toen wel lekker
Mja zat ik ook wel over te twijfelenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo? Is het wel zo slim om de naam van de journalist die jou mee naar binnen heeft genomen te vermelden in jouw verslag? Dit voor het geval hetgeen hij heeft gedaan niet mag.
simpel, heb je toestemming van hem om z'n naam te noemenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja zat ik ook wel over te twijfelenIk pas het wel even aan
Ik denk niet dat hij het erg vindt, maar als hij er mee in de problemen komt is dat natuurlijk wel kutquote:Op woensdag 21 september 2011 11:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
simpel, heb je toestemming van hem om z'n naam te noemen
Waarom?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:39 schreef MaJo het volgende:
Ik baal trouwens heel erg van mijn verslag en de reacties erop
Van julliequote:Op woensdag 21 september 2011 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van ons hier of op je webstek? (heb niet gekeken of er daar reacties staan)
Kritiek is ook goed hoor, en ik kan ook wel wat hebbenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van ons hier of op je webstek? (heb niet gekeken of er daar reacties staan)
het is in ieder geval een teken dat het gelezen wordt
En commentaar kan je altijd verwachten.
Ik was er zelf al niet echt tevreden mee en dat wordt alleen maar bevestigd door de reactiesquote:
Jullie zijn wel veeleisendquote:Op woensdag 21 september 2011 11:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi, nu weet je dus wat onze wensen zijn en dan wordt de volgende een stuk beter
(of zijn wij niet de groep die je wilt bereiken?)
www.haagschestolp.nlquote:Op woensdag 21 september 2011 11:47 schreef PhysicsRules het volgende:
waar is je blog? Ben nu nieuwsgierig (je doet dus iets goed)
Mijn doelgroep is iedereen die geinteresseerd is in politiek, en daar horen jullie dus ook bijquote:Op woensdag 21 september 2011 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan denk ik dat we allebei een andere definitie van doelgroep in ons heefd hebben.
Gezien de flauwheid van mijn vorige post doelde ik op het seelcte groepje lezers hien in de AKQ-SC, ik neem aan dat jou doelgroep wat groter is....
zit je mobiel te fokken? of heb je dikke vingers?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan denk ik dat we allebei een andere definitie van doelgroep in ons heefd hebben.
Gezien de flauwheid van mijn vorige post doelde ik op het seelcte groepje lezers hien in de AKQ-SC, ik neem aan dat jou doelgroep wat groter is....
Het antwoord is 42, dat weet iedereenquote:Op woensdag 21 september 2011 08:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet alle informatie leidt naar het antwoord op alles Ofy
Of hij is dronken?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zit je mobiel te fokken? of heb je dikke vingers?
maar alles is 4quote:Op woensdag 21 september 2011 11:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Het antwoord is 42, dat weet iedereen
dan heeft hij wel hele dikke vingers als het gewoon een keyboard is. E en O liggen aardig ver uit elkaarquote:Op woensdag 21 september 2011 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:51 schreef Mark het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
oeps, meer last van niet lezen voor op "invoeren" drukkenquote:
dat weet ikquote:Op woensdag 21 september 2011 11:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Weer?quote:
ik moest dan altijd naar huis om ze te gaan halenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kom er net trouwens achter dat ik m'n tas met schoolspullen ben vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |