Dat is het makkelijkste en tevens zwakste argument dat rechts inbrengt.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
De allerzwaksten zijn voor Job de ziek, zwak en misselijkheidsbrigade.
Ik heb vorige keer PvdA gestemd. Oke, zou dat nu niet snel meer doen, maar toch.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
De beelden van de antidemonstratie waren anders weer vrij typisch. Zullen aardige mensen zijn hoor, maar wat een zooitje wrakhout zeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat is het makkelijkste en tevens zwakste argument dat rechts inbrengt.
Of allochtonen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Zolcon het volgende:
30 zetels heeft PvdA. Dat zou betekenen dat de we in Nederland wel heel veel van de allerzwaksten hebben
Dat is ook zo zwak. Mensen die boos zijn en zich zorgen maken negeren omdat die altijd zouden zeuren, zwak zijn etc. Gewoon een keer luisteren naar die mensen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
De beelden van de antidemonstratie waren anders weer vrij typisch. Zullen aardige mensen zijn hoor, maar wat een zooitje wrakhout zeg.
Het complete electoraat van de PvdA had zich in Den Haag verzameld?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
De beelden van de antidemonstratie waren anders weer vrij typisch. Zullen aardige mensen zijn hoor, maar wat een zooitje wrakhout zeg.
Mensen die zeuren zijn verliezers. Dit kabinet luistert alleen naar winnaars en dus hebben ze schijt aan mensen die zeuren.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het complete electoraat van de PvdA had zich in Den Haag verzameld?
Ik zal even mijn avatar veranderen momentjequote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef betyar het volgende:
Blok de jijbakker van de tweede kamer.
Inkomensafhankelijk maken van de PGB??quote:Op woensdag 21 september 2011 11:30 schreef themole het volgende:
De enige beste manier
PGB was een leuk systeem, maar op lange termijn onbetaalbaar. Het rare is dat bijvoorbeeld mijn tante de volle PGB kreeg terwijl dat mijn oom een deel van de kosten makkelijk op zich kon nemen. Dit moet je dan doen met een 30% PGB ofzo.
Plus allochtonen die standaard pvda stemmen, plus bejaarden die standaard sdap stemmen, plus mensen die de vvd niet de grootste wilden maken. Dan kom je er wel hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Zolcon het volgende:
30 zetels heeft PvdA. Dat zou betekenen dat de we in Nederland wel heel veel van de allerzwaksten hebben
831.000 in de WAO en een kleine 400.000 in de bijstand om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Zolcon het volgende:
Die heb jij een inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik zal even mijn avatar veranderen momentje
En hij deed het wederom.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef betyar het volgende:
Blok de jijbakker van de tweede kamer.
Zal best, maar het probleem is alleen dat rechts beleid die mensen niet UIT de penarie helpt, maar alleen nog maar dieper IN de penarie. En dat er nog meer mensen in terechtkomen ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:26 schreef eriksd het volgende:
Kom kom, je kunt de PvdA ook bestrijden met argumenten.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
831.000 in de WAO en een kleine 400.000 in de bijstand om maar wat te noemen.
Had ik nog van de APB van vorig jaarquote:
Lijkt mij toch evident dat daar stevig het mes in moet? Ik hoor van Job alleen maar dat ze zielig zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom kom, je kunt de PvdA ook bestrijden met argumenten.
Dat klopt. Optimaal profiteren van Rutte.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind die Blok eerlijk gezegd ook een fractievoorzitter van lik mn reet. Heeft ook totaal geen uitstraling die man.
Als ik hem met een voetballer zou moeten vergelijken zou ik Materazzi kiezen. Kan totaal niet voetballen maar is spijkerhard en onsportief en daardoor uiterst effectief.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind die Blok eerlijk gezegd ook een fractievoorzitter van lik mn reet. Heeft ook totaal geen uitstraling die man.
Volgens mij zei hij zojuist hoe hij wil dat het PGB wil worden aangepast.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij toch evident dat daar stevig het mes in moet? Ik hoor van Job alleen maar dat ze zielig zijn.
Dus door te zeggen dat ze niet zielig zijn zijn de problemen weg?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij toch evident dat daar stevig het mes in moet? Ik hoor van Job alleen maar dat ze zielig zijn.
Dat lijkt er meer op. Overigens ben ik maar half aan het luisteren. Dat PGB doet mij niet zo heel veel, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha. Dat heet inderdaad wegdefinieren. Wegdefinieren van een "probleem" dat in eerste instantie helemaal geen probleem had moeten zijn. Je hele redenering is omgekeerd toepasbaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dus door te zeggen dat ze niet zielig zijn zijn de problemen weg?
Dat het wegdefiniëren. Die mensen zitten toch nog steeds thuis zonder zorg? Ze zijn niet zielig maar ze hebben wel hulp nodig. Die hulp hebben ze nu op een liberale manier, eigen verantwoordelijkheid, maar die gaat dus weg terwijl als de inkomens boven de 125.000 0,2% extra belasting zouden betalen deze gehele groep ontzien kan worden.
Ik vond de mooiste tot nu toe:quote:
Die is uitgespeeld. Het gaat niet meer over de islam maar over de economie. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Let opquote:
Hij leert bij. Gisteren deed hij het ook heel aardig. Toch blijft hij ongeschikt voor dit soort politiek. Hij zou het als minister beter doen, nu moet hij zich als een kooivechter gedragen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:44 schreef Zolcon het volgende:
Overigens is Cohen vrij sterk vandaag.
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg acuut jeuk op allerlei plaatsen als ik die Blok hoor praten met z'n bekakte R. Die man komt echt over als iemand die mijlenver van de realiteit af staat, iemand die alleen een Haagse werkelijkheid kent en vermoedelijk ook ergens op het Binnenhof is geboren.
Hij is bankier! Lynch die man!quote:Emmeloord (gem. Noordoostpolder), 10 december 1964
- directeur kantoor ABN-Amro te Nieuwkoop, van 1989 tot 1991
- lid gemeenteraad van Nieuwkoop, van april 1994 tot april 1998
- senior beleidsmedewerker kredieten, ABN-Amro, 1992
- kredietanalist-secretaris Concern Krediet College, ABN-Amro, van 1992 tot 1995
- accountant manager/afdelingsdirecteur Corporate Banking, ABN-Amro, van 1996 tot 1998
- lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, van 25 augustus 1998 tot 23 mei 2002
- lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 3 september 2002
- fractievoorzitter VVD Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 8 oktober 2010
Het wordt zo onderhand eens tijd voor een tegenbeweging tegen deze debilisering van de politiek. Ik heet geen Henk en heb ook geen vriendin die Ingrid heet. En er zijn ook nog andere belangen dan die van Henk en Ingrid; vermoedelijk twee mensen die zich bar weinig in politiek interesseren, maar op verjaardagsfeestjes het hoogste woord hebben als er geklaagd wordt over 'die zakkenvullers in Den Haag'....quote:
Dat deed Buma niet per ongeluk.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef Zolcon het volgende:
Buma die kwam met cijfers die pas tijdens de bijdrage van Cohen zijn binnenkomen. Dat is altijd lastig als politicus
Als ze hem laten uitspreken zijn we snel klaar met zijn irritante stem.quote:
'En die Wilders dat is een man naar mijn hart. Hij zegt gewoon waar het op staat.'quote:Op woensdag 21 september 2011 11:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt zo onderhand eens tijd voor een tegenbeweging tegen deze debilisering van de politiek. Ik heet geen Henk en heb ook geen vriendin die Ingrid heet. En er zijn ook nog andere belangen dan die van Henk en Ingrid; vermoedelijk twee mensen die zich bar weinig in politiek interesseren, maar op verjaardagsfeestjes het hoogste woord hebben als er geklaagd wordt over 'die zakkenvullers in Den Haag'....
valt wel mee.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:44 schreef Zolcon het volgende:
Overigens is Cohen vrij sterk vandaag.
Die mis ik...... dadelijk naar de fysiotherapie. Op de "grote" verjaardag van mijn zoontje.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als ze hem laten uitspreken zijn we snel klaar met zijn irritante stem.
*slurrrrpppp* Maarrrrrrrrr Voorrrrrrrzitterrrrrrrrrrr
Klopt. Om zich vervolgens door diezelfde Wilders - die belofte na belofte breekt - te laten bedonderen met verkapt VVD-beleid waarmee vooral de rijksten uit de wind worden gehouden.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:49 schreef themole het volgende:
'En die Wilders dat is een man naar mijn hart. Hij zegt gewoon waar het op staat.'![]()
Je moet de sterkste ook niet zwakker maken.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
waarmee vooral de rijksten uit de wind worden gehouden.
Samsonquote:Op woensdag 21 september 2011 11:50 schreef Ringo het volgende:
Cohen doet zijn best. En heeft een goede speechschrijver ingehuurd.
Dat geldt voor dit hele barbarenkabinet als je kijkt naar hun kwantificering van cultuur en kunst.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:54 schreef Stokstaart het volgende:
De VVD weet van alles de prijs, maar van niets de waarde
De sterksten wat 'zwakker' maken (wat érg relatief is), is veel minder schadelijk voor de economie en samenleving als geheel, dan de zwaksten nog zwakker maken. Dat laatste vertaalt zich namelijk meteen in verminderde bestedingen, verminderd consumentenvertrouwen, stagnerende economie, hogere werkloosheid, etc, etc.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:52 schreef wise het volgende:
Je moet de sterkste ook niet zwakker maken.
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:57 schreef Zolcon het volgende:
Blok slaat eerst door in zijn metafoor en dan stelt hij dat de bezuinigingen desastreus zouden uitpakken voor Ochidee-minend nederland.
Lelijke das vooral.quote:
Moet je Roemers das zien.quote:
Dat was wel de aanleiding. Niet de oorzaakquote:Op woensdag 21 september 2011 11:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf, alsof de crisis ontstond doordat één zakenbank failliet ging
Plakpakken!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:59 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Moet je Roemers das zien.
Wilders heeft altijd wel mooie pakken overigensHugo Boss
Natuurlijk heeft Wilders mooie pakken. Cadeautjes van de joodse lobby in de VS.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:59 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Moet je Roemers das zien.
Wilders heeft altijd wel mooie pakken overigensHugo Boss
Nederlanders willen niet bezuinigen op zorg, doen ze toch. HRA is voor velen bespreekbaar, maar voor de VVD niet. Oftewel ze luisteren totaal niet naar de mensen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat geldt voor dit hele barbarenkabinet als je kijkt naar hun kwantificering van cultuur en kunst.
Tjaquote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Plakpakken!
Verhagen draagt Brioni en Rutte Borrelli. Da's pas topspul. Kost ook wel 1500 tot 2000 per pak van het rek, op maat duurder.
Dan zou dit topic half zo volstaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:03 schreef betyar het volgende:
Partijen beoordeel je op inhoud en niet op een persoon.
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die doet het niet voor zichzelf maar echt voor de mensen
Mensen neigen daar wel naar.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:03 schreef betyar het volgende:
?quote:
Je inhoud kan nog zo mooi zijn, je hebt er niets aan als de juiste persoon het niet kan uitvoeren.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:03 schreef betyar het volgende:
Er zit zoveel onzin in deze post, jij moet haast wel een PvdA stemmer zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De sterksten wat 'zwakker' maken (wat érg relatief is), is veel minder schadelijk voor de economie en samenleving als geheel, dan de zwaksten nog zwakker maken. Dat laatste vertaalt zich namelijk meteen in verminderde bestedingen, verminderd consumentenvertrouwen, stagnerende economie, hogere werkloosheid, etc, etc.
Rechts ageert altijd tegen de zwakkeren die hun handje ophouden voor de uitkering, maar veel mensen komen juist door rechts beleid in een uitkering terecht. Houd die mensen liever aan het werk en bezuinig op overbodige luxe, zoals de 5 miljard HRA die jaarlijks wegvloeit naar mensen die meer dan 2,5 keer modaal verdienen. Die mensen kunnen best zonder dat geld. Je kunt dat geld inzetten voor het stimuleren van de economie, mensen aan het werk houden, het vertrouwen erin houden, enzovoort. Uiteindelijk is dat ook weer in het belang van die rijkere bovenlaag, want hoe beter de economie draait, des te meer werkgelegenheid, des te minder uitkeringen en des te beter zijn de overheidsfinanciën. Voorbeeld van hoe het moet: Paars 1 en 2.
Dan was er veel te veel bezuinigd met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:28 schreef themole het volgende:
Cohen heeft makkelijk spreken, het is goed gegaan maar het is niet duidelijk wat er gebeurt zou zijn indien er 40 miljard zou zijn bezuinigd.
Dus je laat liever mensen die zorg nodig hebben stikken zodat mensen met een inkomen van meer dan 125.000 niet 0.2% meer belasting moeten betalen?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:26 schreef eriksd het volgende:
Ik zie de zin: die mensen kunnen best zonder dat geld.
Vat goed samen waarom ik zo'n teringhekel aan bijv. de PvdA heb.
Waarschijnlijk wel, maar daar lopen de meningen nogal over uiteen binnen de economen.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan was er veel te veel bezuinigd met alle gevolgen van dien.
Ik vind de hele gedachte dat er een soort moreel gelijk bestaat over wanneer mensen genoeg hebben belachelijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dus je laat liever mensen die zorg nodig hebben stikken zodat mensen met een inkomen van meer dan 125.000 niet 0.2% meer belasting moeten betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |