Geef ik jou die stream, kapt íe er bij mij meequote:Op donderdag 22 september 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jahttp://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Maar ik hou toch van jequote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geef ik jou die stream, kapt íe er bij mij mee
Thanksquote:Op donderdag 22 september 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jahttp://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Was leuk Heksjequote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Wil jullie even bedanken voor de gezelligheid in POL en ik heb weer wat meer bijgeleerd over Politiek
quote:
wil je dat ik pas volgend jaar weer terug komquote:
Nee joh, dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil je dat ik pas volgend jaar weer terug komvind het zo leuk om o.a. jou te volgen
Ik mag toch hopen dat dit rariteitenkabinet met gedoogsteun van fascisten valt voor het eind van het jaar.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil je dat ik pas volgend jaar weer terug komvind het zo leuk om o.a. jou te volgen
Je weet mijn mening, het liefst pak ik hem stevig aan zijn blonde lokken en liet hem even alle gezellige buurten van Amsterdam zien, te beginnen in Slotervaart.............quote:Op vrijdag 23 september 2011 02:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit rariteitenkabinet met gedoogsteun van fascisten valt voor het eind van het jaar.
jawel hoor vind jou mening prettig om te lezenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee joh, dat bedoelde ik niet
Mij volgen? Mag, maar ik zit hier niet heel inhoudelijk te zijn meestal
Omgquote:Op vrijdag 23 september 2011 02:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je weet mijn mening, het liefst pak ik hem stevig aan zijn blonde lokken en liet hem even alle gezellige buurten van Amsterdam zien, te beginnen in Slotervaart.............![]()
dan richting geuzenveld......zo terug langs Slotermeer en dan sleepte ik hem zo het Mercatorplein op en zet hem in een ijzeren kooi midden op het plein........... zal ik op AT5 komen
![]()
![]()
kom je me wel toezwaaien met een mooie rooie PVDA vlag...........rozen hoef ik niet maar dan herken ik je als je tussen het toegestroomde publiek staat te zwaaien en roep wel ff ToverHeks moet in de 2e kamer.................met haar TiTaToverPartijquote:
Ik zwaai wel met de EU-vlagquote:Op vrijdag 23 september 2011 02:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom je me wel toezwaaien met een mooie rooie PVDA vlag...........rozen hoef ik niet maar dan herken ik je als je tussen het toegestroomde publiek staat te zwaaien en roep wel ff ToverHeks moet in de 2e kamer.................met haar TiTaToverPartij
quote:Op vrijdag 23 september 2011 02:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit rariteitenkabinet met gedoogsteun van fascisten valt voor het eind van het jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |