quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg acuut jeuk op allerlei plaatsen als ik die Blok hoor praten met z'n bekakte R. Die man komt echt over als iemand die mijlenver van de realiteit af staat, iemand die alleen een Haagse werkelijkheid kent en vermoedelijk ook ergens op het Binnenhof is geboren.
Hij is bankier! Lynch die man!quote:Emmeloord (gem. Noordoostpolder), 10 december 1964
- directeur kantoor ABN-Amro te Nieuwkoop, van 1989 tot 1991
- lid gemeenteraad van Nieuwkoop, van april 1994 tot april 1998
- senior beleidsmedewerker kredieten, ABN-Amro, 1992
- kredietanalist-secretaris Concern Krediet College, ABN-Amro, van 1992 tot 1995
- accountant manager/afdelingsdirecteur Corporate Banking, ABN-Amro, van 1996 tot 1998
- lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, van 25 augustus 1998 tot 23 mei 2002
- lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 3 september 2002
- fractievoorzitter VVD Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 8 oktober 2010
Het wordt zo onderhand eens tijd voor een tegenbeweging tegen deze debilisering van de politiek. Ik heet geen Henk en heb ook geen vriendin die Ingrid heet. En er zijn ook nog andere belangen dan die van Henk en Ingrid; vermoedelijk twee mensen die zich bar weinig in politiek interesseren, maar op verjaardagsfeestjes het hoogste woord hebben als er geklaagd wordt over 'die zakkenvullers in Den Haag'....quote:
Dat deed Buma niet per ongeluk.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef Zolcon het volgende:
Buma die kwam met cijfers die pas tijdens de bijdrage van Cohen zijn binnenkomen. Dat is altijd lastig als politicus
Als ze hem laten uitspreken zijn we snel klaar met zijn irritante stem.quote:
'En die Wilders dat is een man naar mijn hart. Hij zegt gewoon waar het op staat.'quote:Op woensdag 21 september 2011 11:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt zo onderhand eens tijd voor een tegenbeweging tegen deze debilisering van de politiek. Ik heet geen Henk en heb ook geen vriendin die Ingrid heet. En er zijn ook nog andere belangen dan die van Henk en Ingrid; vermoedelijk twee mensen die zich bar weinig in politiek interesseren, maar op verjaardagsfeestjes het hoogste woord hebben als er geklaagd wordt over 'die zakkenvullers in Den Haag'....
valt wel mee.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:44 schreef Zolcon het volgende:
Overigens is Cohen vrij sterk vandaag.
Die mis ik...... dadelijk naar de fysiotherapie. Op de "grote" verjaardag van mijn zoontje.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als ze hem laten uitspreken zijn we snel klaar met zijn irritante stem.
*slurrrrpppp* Maarrrrrrrrr Voorrrrrrrzitterrrrrrrrrrr
Klopt. Om zich vervolgens door diezelfde Wilders - die belofte na belofte breekt - te laten bedonderen met verkapt VVD-beleid waarmee vooral de rijksten uit de wind worden gehouden.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:49 schreef themole het volgende:
'En die Wilders dat is een man naar mijn hart. Hij zegt gewoon waar het op staat.'![]()
Je moet de sterkste ook niet zwakker maken.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
waarmee vooral de rijksten uit de wind worden gehouden.
Samsonquote:Op woensdag 21 september 2011 11:50 schreef Ringo het volgende:
Cohen doet zijn best. En heeft een goede speechschrijver ingehuurd.
Dat geldt voor dit hele barbarenkabinet als je kijkt naar hun kwantificering van cultuur en kunst.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:54 schreef Stokstaart het volgende:
De VVD weet van alles de prijs, maar van niets de waarde
De sterksten wat 'zwakker' maken (wat érg relatief is), is veel minder schadelijk voor de economie en samenleving als geheel, dan de zwaksten nog zwakker maken. Dat laatste vertaalt zich namelijk meteen in verminderde bestedingen, verminderd consumentenvertrouwen, stagnerende economie, hogere werkloosheid, etc, etc.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:52 schreef wise het volgende:
Je moet de sterkste ook niet zwakker maken.
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:57 schreef Zolcon het volgende:
Blok slaat eerst door in zijn metafoor en dan stelt hij dat de bezuinigingen desastreus zouden uitpakken voor Ochidee-minend nederland.
Lelijke das vooral.quote:
Moet je Roemers das zien.quote:
Dat was wel de aanleiding. Niet de oorzaakquote:Op woensdag 21 september 2011 11:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf, alsof de crisis ontstond doordat één zakenbank failliet ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |