Dus door te zeggen dat ze niet zielig zijn zijn de problemen weg?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij toch evident dat daar stevig het mes in moet? Ik hoor van Job alleen maar dat ze zielig zijn.
Dat lijkt er meer op. Overigens ben ik maar half aan het luisteren. Dat PGB doet mij niet zo heel veel, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij toch evident dat daar stevig het mes in moet? Ik hoor van Job alleen maar dat ze zielig zijn.
Haha. Dat heet inderdaad wegdefinieren. Wegdefinieren van een "probleem" dat in eerste instantie helemaal geen probleem had moeten zijn. Je hele redenering is omgekeerd toepasbaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dus door te zeggen dat ze niet zielig zijn zijn de problemen weg?
Dat het wegdefiniëren. Die mensen zitten toch nog steeds thuis zonder zorg? Ze zijn niet zielig maar ze hebben wel hulp nodig. Die hulp hebben ze nu op een liberale manier, eigen verantwoordelijkheid, maar die gaat dus weg terwijl als de inkomens boven de 125.000 0,2% extra belasting zouden betalen deze gehele groep ontzien kan worden.
Ik vond de mooiste tot nu toe:quote:
Die is uitgespeeld. Het gaat niet meer over de islam maar over de economie. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Let opquote:
Hij leert bij. Gisteren deed hij het ook heel aardig. Toch blijft hij ongeschikt voor dit soort politiek. Hij zou het als minister beter doen, nu moet hij zich als een kooivechter gedragen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:44 schreef Zolcon het volgende:
Overigens is Cohen vrij sterk vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |