Dat is het makkelijkste en tevens zwakste argument dat rechts inbrengt.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
De allerzwaksten zijn voor Job de ziek, zwak en misselijkheidsbrigade.
Ik heb vorige keer PvdA gestemd. Oke, zou dat nu niet snel meer doen, maar toch.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
De beelden van de antidemonstratie waren anders weer vrij typisch. Zullen aardige mensen zijn hoor, maar wat een zooitje wrakhout zeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat is het makkelijkste en tevens zwakste argument dat rechts inbrengt.
Of allochtonen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Zolcon het volgende:
30 zetels heeft PvdA. Dat zou betekenen dat de we in Nederland wel heel veel van de allerzwaksten hebben
Dat is ook zo zwak. Mensen die boos zijn en zich zorgen maken negeren omdat die altijd zouden zeuren, zwak zijn etc. Gewoon een keer luisteren naar die mensen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
De beelden van de antidemonstratie waren anders weer vrij typisch. Zullen aardige mensen zijn hoor, maar wat een zooitje wrakhout zeg.
Het complete electoraat van de PvdA had zich in Den Haag verzameld?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
De beelden van de antidemonstratie waren anders weer vrij typisch. Zullen aardige mensen zijn hoor, maar wat een zooitje wrakhout zeg.
Mensen die zeuren zijn verliezers. Dit kabinet luistert alleen naar winnaars en dus hebben ze schijt aan mensen die zeuren.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het complete electoraat van de PvdA had zich in Den Haag verzameld?
Ik zal even mijn avatar veranderen momentjequote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef betyar het volgende:
Blok de jijbakker van de tweede kamer.
Inkomensafhankelijk maken van de PGB??quote:Op woensdag 21 september 2011 11:30 schreef themole het volgende:
De enige beste manier
PGB was een leuk systeem, maar op lange termijn onbetaalbaar. Het rare is dat bijvoorbeeld mijn tante de volle PGB kreeg terwijl dat mijn oom een deel van de kosten makkelijk op zich kon nemen. Dit moet je dan doen met een 30% PGB ofzo.
Plus allochtonen die standaard pvda stemmen, plus bejaarden die standaard sdap stemmen, plus mensen die de vvd niet de grootste wilden maken. Dan kom je er wel hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Zolcon het volgende:
30 zetels heeft PvdA. Dat zou betekenen dat de we in Nederland wel heel veel van de allerzwaksten hebben
831.000 in de WAO en een kleine 400.000 in de bijstand om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Zolcon het volgende:
Die heb jij een inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik zal even mijn avatar veranderen momentje
En hij deed het wederom.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef betyar het volgende:
Blok de jijbakker van de tweede kamer.
Zal best, maar het probleem is alleen dat rechts beleid die mensen niet UIT de penarie helpt, maar alleen nog maar dieper IN de penarie. En dat er nog meer mensen in terechtkomen ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:26 schreef eriksd het volgende:
Kom kom, je kunt de PvdA ook bestrijden met argumenten.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
831.000 in de WAO en een kleine 400.000 in de bijstand om maar wat te noemen.
Had ik nog van de APB van vorig jaarquote:
Lijkt mij toch evident dat daar stevig het mes in moet? Ik hoor van Job alleen maar dat ze zielig zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom kom, je kunt de PvdA ook bestrijden met argumenten.
Dat klopt. Optimaal profiteren van Rutte.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind die Blok eerlijk gezegd ook een fractievoorzitter van lik mn reet. Heeft ook totaal geen uitstraling die man.
Als ik hem met een voetballer zou moeten vergelijken zou ik Materazzi kiezen. Kan totaal niet voetballen maar is spijkerhard en onsportief en daardoor uiterst effectief.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind die Blok eerlijk gezegd ook een fractievoorzitter van lik mn reet. Heeft ook totaal geen uitstraling die man.
Volgens mij zei hij zojuist hoe hij wil dat het PGB wil worden aangepast.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij toch evident dat daar stevig het mes in moet? Ik hoor van Job alleen maar dat ze zielig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |