En moet Kleurdoos noodgedwongen haar verjaardag in het ziekenhuis vieren?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:38 schreef Kaarr het volgende:
Vanmorgen gestript en 3 cm ontsluiting. Maar voorlopig gebeurt er hier nog niets.!
quote:
Waar Asy een goede nachtrust heeft gehad...quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp dat denk ik wel, of t moet vannacht stoppen
En de mijlpaal van Kuukske!quote:Op woensdag 21 september 2011 08:40 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen vannacht!
Voel me opeens een heel ander mens
Lapo:quote:Op woensdag 21 september 2011 08:42 schreef Kuukske het volgende:
Da's lekker Asy!. Slecht slapen is the worst there is.
14 weken mijlpaal(tje) hier.
quote:Op woensdag 21 september 2011 08:47 schreef NotTheSame het volgende:
Fijn dat je zo lekker geslapen hebt Asy!
Kuukske 14 weken!
Hier staat ook alles op de rit. Als het goed is krijg ik vandaag (eindelijk, na 1,5 wachten) de uitnodiging voor zwangerschapsgym! Heb er nou al 5x voor moeten bellen, elke keer werd het verzet en werd er geen nieuwe datum gepland, maar gisteren zei die muts van de Zuidzorg dat de uitnodigingen onderweg waren! Dus daar gaan we maar vanuit!
Ow, wat rottig! Groot gelijk hoor! Daar is de vk voorquote:Op woensdag 21 september 2011 09:19 schreef Sandous het volgende:
Heb in de nacht enorme pijnscheuten aan een kant gehad ( rechts) Werd er zelfs huilend wakker van, na 15
Min was t weer weg.
Geen weeen, maar wat dan wel. Ik ga de vk zo toch om advies vragen, want de pijn is er nog wel veel
Minder dan in de nacht...
(sorry voor mn egobericht, reageer straks uitgebreid)
je banden waarschijnlijk die de zwaartekracht van kindje wat zwaar begint te vinden.. heb ik ook héérlijk last van.../quote:Op woensdag 21 september 2011 09:19 schreef Sandous het volgende:
Heb in de nacht enorme pijnscheuten aan een kant gehad ( rechts) Werd er zelfs huilend wakker van, na 15
Min was t weer weg.
Geen weeen, maar wat dan wel. Ik ga de vk zo toch om advies vragen, want de pijn is er nog wel veel
Minder dan in de nacht...
(sorry voor mn egobericht, reageer straks uitgebreid)
Ach lieve Klumsy... Ook dit er nog bijquote:Op woensdag 21 september 2011 10:31 schreef klumsy het volgende:
Moet vandaag een curettage omdat ik toch koorts blijf houden dus nu nuchter blijven tot er vandaag een keer tijd tussendoor is en dan kiezen uit een ruggenprik of algehele narcose en na de "operatie" nog eens 48 uur koortsvrij in het ziekenhuis blijven voor ik naar huis kan... Maar ach alles zit al zo mee dat dit ook wel te verwachten was.
quote:Op woensdag 21 september 2011 10:31 schreef klumsy het volgende:
Moet vandaag een curettage omdat ik toch koorts blijf houden dus nu nuchter blijven tot er vandaag een keer tijd tussendoor is en dan kiezen uit een ruggenprik of algehele narcose en na de "operatie" nog eens 48 uur koortsvrij in het ziekenhuis blijven voor ik naar huis kan... Maar ach alles zit al zo mee dat dit ook wel te verwachten was.
Meissie toch...quote:Op woensdag 21 september 2011 10:34 schreef klumsy het volgende:
Wil iemand mij uit het lijstje halen
Sproet succes zo bij de echo
NOu, kan me voorstellen dat je van dit soort onzin ook niet echt vrolijk wordt...quote:Op woensdag 21 september 2011 11:09 schreef covie het volgende:
KD nog niet gefeliciteerd
[edit] toch wel maar dan met 36 wkn [/edit]
Ik mag niet zelf kiezen, omdat mijn woonplaats schijnbaar buiten alle postcodegebieden valt.
De praktijken die 6km en 8km van mijn huis vandaan zitten kunnen niet.
Maar bij degene die 15km verderop zit, zonder echo apparaat (daarvoor moet ik 30km rijden), en die op mijn vrije dagen dicht zit. Dáár kan ik wel heen.![]()
Ben er al wel overheen, maar was wel chagrijnig eerst. Vind het nog vreemd.
ook niet als het bloeden gestopt is?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:15 schreef Kleurdoos het volgende:
nee hoor, ziekenhuisprotocol laat me niet gaan voor zondag
nope, 24 uur bloedvrij en dan mobiliserenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:17 schreef Nirak het volgende:
[..]
ook niet als het bloeden gestopt is?
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Kaarr het volgende:
Wel balen KD![]()
Voor diegenen die mijn verhaal over mijn overbuurvrouw hebben gelezen, hier een update:
Ze kwam net aan de deur met bloemen en een boekje. Ze had de bloemen zaterdag al gekocht, want de baby zal binnenkort wel geboren worden. Niet dus. Dus ze kwam toch maar de bloemen brengen en als ze geen tweede boekje kan vinden wil ze het boekje (dat ze dus net gegeven heeft) wel graag weer terug! Ik heb haar wel even duidelijk gemaakt dat ze vanzelf wel ziet wanneer de baby geboren is aan de slinger voor het raam. Ik word hier zo moe van
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik wou dat ik 2 koeien was, dan kon ik achter elkaar lopen
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:47 schreef covie het volgende:
![]()
Ik zou zeggen dat ze niet hoeft te zoeken naar het 2e boekje.. deze mag met plezier terug.
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik wou dat ik twee Belgen was, dan kon ik altijd in het midden lopen...
Da's anders een vrij beroemd gedicht van Godfried Bomansquote:Op woensdag 21 september 2011 11:44 schreef Kaarr het volgende:
Ik zit net te kijken welk boekje ze mij heeft gegeven. Dit staat er achterop:
Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemlijk te vervelen
Ik wou dat dat ik twee hondjes was
dan kon ik samen spelen
Een schreeuw om hulp misschien!
Het is dan ook een gedichtenbundelquote:Op woensdag 21 september 2011 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's anders een vrij beroemd gedicht van Godfried Bomans
Ah! Zhat ekspleens!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:36 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Het is dan ook een gedichtenbundel
Moesten jullie morgen nou naar het ziekenhuis??quote:Op woensdag 21 september 2011 10:21 schreef Scorpionsworld het volgende:
*Meldplicht
Goedemorgen
Ik doe vandaag mijn laatste dagje werken voor mijn 2 weekse kraamverlof.
anders ff aan je slipje ruiken, want urine ruikt natuurlijk heel typisch.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:58 schreef Lujaxa het volgende:
mmm ik denk dat het niks is.. alleen vreemd.. we zullen morgen dan maar afwachten...
yupquote:Op woensdag 21 september 2011 12:56 schreef Susie het volgende:
[..]
Moesten jullie morgen nou naar het ziekenhuis??
Spannend hoor! Alvast veel succes!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:57 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
yup
morgen met gel de baarmoedermond verweken en indien nodig inleiden.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef sproet-je het volgende:
Even snel want moet eigenlijk hard aan het werk zijn... We hadden een goede echo!!! Er was een mooi kloppend hartje te zien en verder leek het wel alsof ik van een soort zeepaardje zwanger ben
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef sproet-je het volgende:
Even snel want moet eigenlijk hard aan het werk zijn... We hadden een goede echo!!! Er was een mooi kloppend hartje te zien en verder leek het wel alsof ik van een soort zeepaardje zwanger ben
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:32 schreef Susie het volgende:
[..]
Spannend hoor! Alvast veel succes!
Fijn dat alles goed is PureEvil!
Thanksquote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef Asyniur het volgende:
PureEvil, fijn dat alles goed was!
Scorpionsworld, spannend! Veel succes alvast voor morgen (voor het geval ik het dan vergeet)
Dat probeerde ik bij Willem ook steeds te doen toen hij net geboren was, maar daar trapte niemand inquote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef Kyara het volgende:
Fijn Sproetje en PureEvil!
![]()
KD 36 weken![]()
En Susie blaasontsteking vrij!
Spannend Lujaxa, Kaarr en Scorpionsworld (succes morgen!)
Vandaag op kraamvisite geweest en heb een jongetje van 1,5 week oud vastgehouden![]()
![]()
![]()
Alleen toen ie ging huilen heb ik em snel weer teruggegeven aan zijn moeder
Oh leuk! En waarom heb ik gegoogled op Baby Walz? En zit ik nu op die site?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef Kyara het volgende:
mijn pakje van babywalz is zojuist binnengekomen. Met nog meer kleertjes![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 21 september 2011 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh leuk! En waarom heb ik gegoogled op Baby Walz? En zit ik nu op die site?. Shit.
Ik wil ook mijn 'oude' kraam terugquote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb bij de opmerkingen voor de aanvraag kraamzorg dan ook gezegd dat ik m'nCoby
weer terugwil dit keer... Tof wijf! Zo makkelijk laat ik mensen niet aan m'n spullen, maar ze snapte m'n huis gewoon meteen....
sorry.....quote:Op woensdag 21 september 2011 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh leuk! En waarom heb ik gegoogled op Baby Walz? En zit ik nu op die site?. Shit.
Sproet wat fijn!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef sproet-je het volgende:
Jihoe, helemaal fijnquote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef sproet-je het volgende:
novicolon vragen aan je dokter! kan je goed poepen \O/quote:Op woensdag 21 september 2011 18:08 schreef Zoë23 het volgende:
Lijkt me vervelend marrije, vooral omdat je goede ervaringen had met de 1ewat leuk sproetje!!
M'n misselijkheid blijft aanhouden, had gelezen dat gember moet helpen.. Heb t wel n huis maar t staat me zo tegen..bah, maar weer geroosterd brood gegeten ipv gekookt.
(zorg slecht v mezelf zo alleen thuis)
Hebben jullie nog tips tegen misselijkheid?
Heb t idee dat ik nog misselijker wordt door die obstipatie maar wat ik ook doe niets helpt
Ieder z'n ding.quote:
Ik vind prik echt het raarste wat ze ooit hebben uit gevondenquote:
Heb ik even over nagedacht maar er was al een te kort, ze moest al een dag de helft van het aantal uren afzeggen omdat ze naar een gezin met een pasgeboren baby moest. Ik heb haar ook vaak eerder naar huis gestuurd, als ze toch aan de tafel een boek zat te lezen, ga dan maar gewon naar huis (als ik mijn slaap gepakt had).quote:Op woensdag 21 september 2011 18:02 schreef Faithz het volgende:
@Marrije: Die zou je toch gewoon inruilen voor een ander exemplaar
Toevallig, ik ook! Maar de laatste 15 weken ofzo van mn vorige zwangerschap maar heel weinig thee en limonade gedronken door maagzuur.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef Zoë23 het volgende:
Dronk normaal altijd superveel thee en (meng)limonade
Hahaha.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind prik echt het raarste wat ze ooit hebben uit gevonden![]()
![]()
Ik lust het alleen in bierIk ben grootverbruiker van sapjes
![]()
Dat herken ik (gelukkig, helaas.. het is net hoe je het bekijkt) maar al te goed. Ik heb van mezelf zonder zwangerschap regelmatig maagzuur. Heel irritant.quote:Ik heb in deze zwangerschap ook wat last van maagzuur. Ik kende het voorheen niet en als ik jullie soms hoor heb ik het in een milde versie. Ik heb nu 3 keer een rennie gehad denk ik
Wat dronk jij destijds? Vind t lastig, sapjes vallen niet goed en water ook nietquote:Op woensdag 21 september 2011 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook! Maar de laatste 15 weken ofzo van mn vorige zwangerschap maar heel weinig thee en limonade gedronken door maagzuur.
Melk! Dat gaat nog! Goed ideequote:Op woensdag 21 september 2011 18:43 schreef bitterend het volgende:
Probeer melk Zoe? of karnemelk...
antagel, gaviscon, werken hier allemaal beter dan rennies..quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef bitterend het volgende:
Ik kwam van de misselijkheid niet af...maakt niet uit hoeveel gember en cola en allemaal die dingen at/dronk...uiteindelijk kreeg ik pillen van de huisarts en dat hielp wel wat...![]()
en maagzuur = rennie
niks anders helpt
Hormoon monsterquote:Op woensdag 21 september 2011 18:48 schreef Kuukske het volgende:
Aargh. Moeders cq. oma's in wording.. Gek word ik er van. De halve HEMA wordt leeggekocht zonder mij/JD erbij. Daar baal ik van.
. Nou zijn het gelukkig van die basic items als lakentjes enzo.. maar ik heb echt het gevoel alsof ze me dat deel van het shoppen nu ontneemt. Want al zijn er alleen witte lakentjes.. lekker boeiend. Ik moet kunnen zien en voelen. En nu moet ik er nog bijna van janken ook. Kuthormonen.
.
Ja precies. Beter heeft ze gewoon even geduld tot zaterdag ofzo. En wij vrij zijn en ook mee kunnen. Ugh. Dan kan ik tenminste zíen dat de HEMA kennelijk alleen witte lakentjes heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Zoë23 het volgende:
Hormoon monsterhihi
Maar ik snap t wel, 't shoppen is toch waar je je op verheugd, kun je beter samen winkelen dan dat iemand van alles voor je uitzoekt.
Als je gevonden hebt wat helpt, dan hou je dat toch aan denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:49 schreef bitterend het volgende:
Iedereen is anders..voor mij helpt rennie goed dus ik heb de andere spul niet geprobeerd. (wel melk en vla maar dat hielp niet dat bedoelde ik)
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja precies. Beter heeft ze gewoon even geduld tot zaterdag ofzo. En wij vrij zijn en ook mee kunnen. Ugh. Dan kan ik tenminste zíen dat de HEMA kennelijk alleen witte lakentjes heeft.
Mja, ik heb al aan de telefoon aangegeven dat ik het niet zo tof vind dat ze zo bezig is en dat ik het toch wel fijn zou vinden als ze ons meeneemt. Enzo. Zegmaar. Maar goed, ik kan beter op m'n vader inpraten zodat hij de hand op de knip houdt in de winkelquote:Op woensdag 21 september 2011 18:53 schreef Zoë23 het volgende:
Volgende x hinten dat samen shoppen leuk(er) is?
Ja dat is ook n idee om je vader de controle te geven.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik heb al aan de telefoon aangegeven dat ik het niet zo tof vind dat ze zo bezig is en dat ik het toch wel fijn zou vinden als ze ons meeneemt. Enzo. Zegmaar. Maar goed, ik kan beter op m'n vader inpraten zodat hij de hand op de knip houdt in de winkelen op 'r inpraat. Ofzo.
Maar goed. Het is weer gezakt. Al ben ik nog wel een beetje boos-ish. Tijd om een eind te breien aan de werkdag.
Een sinas, Miranda ofzo, weet ff niet meer precies hoe het heet.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:43 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wat dronk jij destijds? Vind t lastig, sapjes vallen niet goed en water ook niet
Dit zei mijn moeder ook alquote:Op woensdag 21 september 2011 13:25 schreef Nirak het volgende:
En Kaar.. leuk, zo'n buurvrouwAls ze ff niet thuis is dat boekje met briefje erbij door de brievenbus terug duwen.
En verergert mogelijk ook de obstipatie...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef _evenstar_ het volgende:
Zoe goed blijven drinken... Van te weinig drinken kun je je ook misselijkrr voelen!! En dan beland je in een cirkeltje..
je mag er maximaal 6 per dag.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb ineens kiespijn![]()
Paracetamol mag je toch ook als je zwanger bent? Ik heb alleen tabletten van 500 milligram liggen, dat lijkt me weer wat veel.
En ik kan het niet vinden op internet hoeveel je nou per keer mag.
Iemand die het weet?
Lijnzaad is zooooo goed voor de stoelgang! En ook mega mega gezond! Je beebje wordt er ook heel slim van. Het zijn de gezonde vetten! Ik gooi elke dag twee eetlepels door mijn cruesli/all bran met yoghurt en een handje noten. Nooit last van constipatie gehad! (bij de Appie ligt het bij de zonnaturaprodukten)quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Vicky het volgende:
Zoë, bij mij hielpen hele lijnzaadjes goed. Ik deed dagelijks een schep door de vla. Het is niet echt lekker, maar helpen deed het
[ afbeelding ]
ik haalde het bij de reformwinkelquote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Lijnzaad is zooooo goed voor de stoelgang! En ook mega mega gezond! Je beebje wordt er ook heel slim van. Het zijn de gezonde vetten! Ik gooi elke dag twee eetlepels door mijn cruesli/all bran met yoghurt en een handje noten. Nooit last van constipatie gehad! (bij de Appie ligt het bij de zonnaturaprodukten)
Heb je iig géén last ban verstoppingquote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef bitterend het volgende:
Ik raakte aan de diarree van lijnzaad
als je het andere spul niet hebt gebruikt, dan weet je toch niet of rennies beter werken? als je echt veel last krijgt is dat dus een tip. geen aanval.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:49 schreef bitterend het volgende:
Iedereen is anders..voor mij helpt rennie goed dus ik heb de andere spul niet geprobeerd. (wel melk en vla maar dat hielp niet dat bedoelde ik)
huuuu, nee hier gelukkig nietquote:Op donderdag 22 september 2011 09:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Ach DF dat is niet fijn idd..
Kd hier is t beleid langer als 2 dagen bedrust in t zkh Jassen ze een spuit in je been![]()
Fluugs half twaalf "pas"
Biomedical Engineeringquote:Op donderdag 22 september 2011 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Toch even wat spanning die zich uit DF? Rustiger aandoen vandaag?
Wat studeer je?
kom je langs? rammen we er stiekem een gelletje in bij jequote:Op donderdag 22 september 2011 09:09 schreef Kaarr het volgende:
Daar is ik weer.Maar helaas nog steeds met baby-boy in buik!
Morgen weer bezoekje vk.
En Luxaja en Sandous?
KD ik hoop dat Polle nog lekker blijft zitten hoor! Jij mag echt niet eerder bevallen dan ik!
En eenvoor ieder die het nodig heeft.
naja, inmiddels een hele geschiedenis achter de rug en al veel te lang bezig, dus laat dat knap maar zittenquote:Op donderdag 22 september 2011 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, klinkt keislim DF. En dat je dat ook nog combineert met een peuter en zwanger zijn. Knap hoor.
haha, nouja vla tegen maagzuur *check*quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Vicky het volgende:
Zoë, bij mij hielpen hele lijnzaadjes goed. Ik deed dagelijks een schep door de vla. Het is niet echt lekker, maar helpen deed het
[ afbeelding ]
Hartkloppingen als in..quote:Op donderdag 22 september 2011 09:33 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
haha, nouja vla tegen maagzuur *check*
en lijnzaad tegen obstipatie *check*
als ik nu niet leegloop..![]()
vannacht wakker geworden met hartkloppingen, dat is nu al de 3e x echt heel naar![]()
@deepfreeze; een scriptie geeft ook veel stress, wel knap dat je dit allemaal aan t doen bent!
je bedoeld als in hartritme stoornis gebeuren? ben ik regelmatig voor op controle omdat t in de fam. zit.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hartkloppingen als in..
boink.... boink.... boink.boink................ boink ?
Ik bedoelde extrasystolen, die zijn bij mij weer flink aanwezig sinds ik zwanger ben namelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 09:48 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
je bedoeld als in hartritme stoornis gebeuren? ben ik regelmatig voor op controle omdat t in de fam. zit.
ik weet niet precies hoe het gaat, wordt er wakker van, soort van in paniek omdat t zo naar voelt. Gaat mn hart echt super snel.
Extrasystolen an sich zijn niet gevaarlijk, moet je maar even op googlen. Je mot alleen wel effe zeker weten dat het ook daadwerkelijk extrasystolen zijn en niet iets andersquote:Op donderdag 22 september 2011 09:52 schreef Zoë23 het volgende:
oh zo! ja dat heb ik ook pas sinds ik zwanger ben.
als ik ontspannen op de bank zit of als ik slaap. Echt heel vervelend.
maar das dus geen probleem?
Zal ik doen, bedankt!quote:Op donderdag 22 september 2011 09:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Extrasystolen an sich zijn niet gevaarlijk, moet je maar even op googlen. Je mot alleen wel effe zeker weten dat het ook daadwerkelijk extrasystolen zijn en niet iets andersAls het bij jou in de familie zit en je toch regelmatig gecontroleerd wordt zou ik er zeker melding van maken...
Volgens de assistent-gyn van eergisteren max 3 dagen gel jaquote:Op donderdag 22 september 2011 09:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Spannend scorpio! 3 dagen was het max toch?
[..]
Gelletje hoeft niet hoor. Heb al ontsluiting.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kom je langs? rammen we er stiekem een gelletje in bij je![]()
ik ben van mening dat een kind komt als hij er klaar voor is, dus zolang t goed gaat met hem mag ie lekker blijven zitten.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:16 schreef Nirak het volgende:
Scorpio en vrouw: veel succes!
KD.. Ligt ze weermaar wat heb je liever. Nog 3 weken "bloeden" in t ziekenhuis of volgende week een gezonde 37 wkn beeb en naar huis mogen met Polle? Dan ga ik er wel vanuit dat Polle rond en gezond is, wat haast wel moet als ie jou bloedwaarden ineens zo laat kelderen
Kaarr, lujaxa & sandous.. Schiet nou ns op dames
Ow, en goedemorgen
bedoelen ze met hem halen dat je een keizersnee krijgt? Of zaten ze te denken aan een inleiding.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja baas over eigen lijf he, denk niet dat ze me platspuiten en opensnijden
alleen bij gevaar voor polle of mij mogen ze, heb ik besloten.
dat bloedverlies is te overzien en mn slappe lichaam fix ik met pillen
Wat een bosmongolen... Waarom eendebek en wat hebben ze dan nu gezien. Want nu ze t zelf veroorzaakt hebben moeten ze toch weten waar dat bloed vandaan komt?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:17 schreef Kleurdoos het volgende:
godverdekutteringdinges
net weer een eendenbek erin, en raggen he, stel flikkers..ik bloed nu weer als een runden t deed zo'n pijn
WTF, ze hebben toch niks in je doos te zoeken nu?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:17 schreef Kleurdoos het volgende:
godverdekutteringdinges
net weer een eendenbek erin, en raggen he, stel flikkers..ik bloed nu weer als een runden t deed zo'n pijn
Jeetje Kd, lekker handig bezigquote:Op donderdag 22 september 2011 11:17 schreef Kleurdoos het volgende:
godverdekutteringdinges
Yeey ik ook nog 2 weekjes werkenquote:Op donderdag 22 september 2011 10:56 schreef innepin het volgende:
Lastig KDMoeilijke keuze ook. Hoop dat de dokters een beetje met je meedenken.
Welkom Coco!
[dagtelaat] 32 wekenWoei. Nog twee weekjes werken
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
maar oh-Oh gaat me een heel lellik kaartje sturen om me op te vrolijken
Spannend!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:27 schreef Scorpionsworld het volgende:
ziekenhuisupdate: De eerste dosis gel zit er in en vrouwlief heeft het erover dat de boel daarbeneden in de fik staat.
Inwendig kon de zaalarts al wel verweking voelen en een vingertopje ontsluiting.de gel is nu dus bedoeld om de ontsluiting te helpen en daarmee de tijdsduur van weeen in te korten.volgende check is rond 3 uur dus een update volgt later
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:50 schreef klumsy het volgende:
Als ik vandaag koortsvrij blijf mag ik lekker naar huis morgenochtend![]()
Zal hier af en toe nog wel wat mee blijven lezen en reageren, maar voor nu hoor
Ik niet echt meer thuis in dit topic... Als we er weer aan toe zijn zal ik me weer aanmelden
Bij als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat...
Een dikke knuffel voor iedereendat jullie maar een mooie zwangerschap mogen
Hebben met een nog mooier resultaat![]()
Ik sluit me aan bij Asyniur!quote:
En heb je dan een moltonhoeslaken of zo'n molton onderlaken?quote:Op [url=htp://forum.fok.nl/topic/1713309/10/25#102261933]donderdag 22 september 2011 15:33[/url] schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb er nog een molton overheen zodat ik bij een ongelukje k niet direct het dekmatras hoef te wassen ;
Hmm...net te buiten gegaan bij HEMA.nl Uiteraard niet alleen wieg hoeslakens gekochtquote:Op donderdag 22 september 2011 15:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Prenatal heeft wiegdekentjes in de winkel met 30% korting
Ik vind hoeslakens praktischer, blijft tenminste goed liggen.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
En heb je dan een moltonhoeslaken of zo'n molton onderlaken?
Ik heb een moltonhoeslaken en in het begin gebruikte ik ook nog een moltononderlegger maar dat was me al snel teveel gedoe. Puck spuugt of lekt nooit door ook dus ik vond het wel best.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
En heb je dan een moltonhoeslaken of zo'n molton onderlaken?
nja, als je hoogzomer een kleine krijgt heeft het vast niet zo'n haast.. maar tegen de tijd dat ik naar buiten mag met kleine Sjovannie dan is het november en vast te koud om hem er zo in te leggenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Oh hemel, moet je ook voor je kinderwagen nog lakentjes kopen?
Of je doet een cocoon erinquote:Op donderdag 22 september 2011 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Oh hemel, moet je ook voor je kinderwagen nog lakentjes kopen?
Je wacht niet tot ie blauw is hequote:Op donderdag 22 september 2011 16:52 schreef Kyara het volgende:
Tja, bij mij is het dan februari dus ook nog verrekte koud. Maar ik heb nog wel mijn fleece wikkeldoek. Is dat niet warm genoeg dan?
Of is het een kwestie van, als ie blauw wordt dan is het dus te koud en als ie rood wordt te warm?
ik moet hierop echt googelen...moltonhoeslaken +moltononderleggerquote:Op donderdag 22 september 2011 16:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb een moltonhoeslaken en in het begin gebruikte ik ook nog een moltononderlegger maar dat was me al snel teveel gedoe. Puck spuugt of lekt nooit door ook dus ik vond het wel best.
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:47 schreef Kyara het volgende:
Moltonhoeslaken heb ik ook in mijn eigen bed liggen dus dat lukt nog wel. Onderlegger is echt niet handig, gaat schuiven en zo.
Hoe ver ben jij met je lijst bitterend? Doe mij anders ook ff een kopietje
Ik heb ergens over een mozesbed ofzo gelezen??quote:Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef octopussy het volgende:
Ik heb 2 van die dekmatrasjes van de Ikea. Ik doe er alleen een hoeslakentje overheen en als er 1 vies wordt dan gooi ik die in de was en leg de ander neer.
Moltondingen mag je sowieso niet onder het hoofdje van de baby leggen omdat ze niet goed ventileren.
wickie had een super lieve foto van Wies in de kinderwagenbak waar ze in een baby cocoon lag van DPAMquote:Op donderdag 22 september 2011 16:44 schreef Nirak het volgende:
succes scorpio!
ff praktisch vraagje weer. We hebben de wandelwagen natuurlijk binnen. En daar zit zo'n mooi fleece dekentje bij van maxi cosi, maar nu lijkt me een lakentje en een overtrekje ook wel handig..want het is toch winter als ons manneke erin ligt..
Maarrr.. kan ik dat bijvoorbeeld bij de Hema kopen, die kleine maten? Zijn daar speciale overtrekjes voor enzo? Of moet ik zelf wat verknippen?
Die gevlochten mandwiegjes Noemen ze mozesmandje/mozesbasketquote:Op donderdag 22 september 2011 18:04 schreef bitterend het volgende:
ohja matrozen was het...weet niet waarom ik aan mozes dacht
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Klumsy![]()
Hier ansich positief nieuws gehad![]()
![]()
Geen diabetes, wel schommelende suikers maar worden dus veroorzaakt door t spugen..![]()
Speaking of spugen ALS t dit weekend zo blijft moet Ik opgenomen.. En Ik zit zelfs onder mijn opname gewichtMaar mag nog even thuis proberen
![]()
Bubba was idd wat Klein 1,5w achterstand Maar prima in verhouding etc. Zag er gewoon goed uit
Volgens de echodame kon Ik de kapper vast bespreken want flinke laag haartjesen ligt met zijn bips in de bekken , Maar dat mag nu nog
Het is een Bunting Bagquote:Op donderdag 22 september 2011 18:16 schreef bitterend het volgende:
[..]
wickie had een super lieve foto van Wies in de kinderwagenbak waar ze in een baby cocoon lag van DPAM(kan niet vinden in welke topic het was)
Ik heb mijn moeder gelijk een mail gestuurd of ze ook bij DPAM wou kijken voor zo'n mooie ding
Vandaag zo'n ding gekocht van Jollein in de kleur fuchsiaquote:
Nog ff volhouden! Maar waarom ga je dan ook 5 uur lopen? Dat lukt mij al weken niet meer zonder dat ik verrek van de pijn.. Je moet het ook niet opzoeken he (eigenwijs ding)!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:22 schreef Sandous het volgende:
He dames!
Vandaag vroeg bij de vk geweest, bloeddruk en hartje beeb waren goed, dus jah verder veel geklaagd over mijn pijntjes/kwaaltjes en alles. Ze begreep het, maar tjahdat was t ook (verwachte ook niet veel) Volgende week gaan we praten over strippen.
Ik vertelde haar dat ik in de avonden erga van de pijn onderin en al 3 weken krampen en pijnen. Moet morgen ook testen op blaasontsteking.
Daarna 5 uur gewandeld en gezeten in een speeltuin, dus nu doet alles nog meer pijn.. komen mag het!
Ja dat stukje snapte ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nog ff volhouden! Maar waarom ga je dan ook 5 uur lopen? Dat lukt mij al weken niet meer zonder dat ik verrek van de pijn.. Je moet het ook niet opzoeken he (eigenwijs ding)!
\quote:Op donderdag 22 september 2011 20:33 schreef Kyara het volgende:
Die heb ik ook in het turquoise! Lekker warm!
Thanx bitterend
Ik had pas inwendige onderzoeken toen ik aan het bevallen was.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef Nirak het volgende:
Ik Vraag me af hoe het met scorp z'n vrouw is?
Verder ben ik kei goe bezig: waskamer grote opruim en schoonmaakbeurt aan t geven![]()
Alle rekken, dozen en kratten eruit, alles poetsen en nu rustigaan terug aan t zetten.
2 zakken kleren voor in de kledingcontainer en nu ben ik moe en doet mn rug nog meer pijn
Maar t voelt goed
Morgen naar de gyn, dan ben ik op 1 dag na 36 weken. Iemand enig idee wanneer de inwendige onderzoeken komen?
Want dan moet ik nog eens wat extra aandacht besteden aan mn bikinilijn, en dat valt niet mee als je er niets meer van ziet
Oh oops sorry, haha het is blijkbaar al te laat voor mij. Lees ik iets ga ik er gelijk vanuit dat ze gaan kijkenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef Nirak het volgende:
Nja, geen idee eigenlijk of t erbij hoort.. Daarom vraag ik ernaar. En ben zwanger dankzij IVF, dus ben eigenlijk gewend een kijkdoos te hebben
Ik heb altijd al van die buien gehad, dus denk niet dat t perse nesteldrang is.. Had t voorheen altijd als ik ongesteld was, dus t is al best ff geledenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef Asyniur het volgende:
Nee joh, niemand gaat graven in je doos totdat je daadwerkelijk aan het bevallen bent
Maar je bikinilijn alvast bewerken kan geen kwaad natuurlijk. Je weet nooit wanneer de bevalling begint
Nesteldrang (in de vorm van schoonmaken) is hier ook altijd weggebleven hoor, DML
Luxaja, jammer. Maar het duurt niet lang meer...
Uhhh, bij mij langskomen en verder gaan met die schoonmaakwoede?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:03 schreef SummerBreeze het volgende:
Het is hier nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest. Ik maak me nu trouwens wel druk over wat ik de resterende 10 weken van mn zwangerschap moet doen...
hier nog een hoor... Of het moet nog komen??quote:Op donderdag 22 september 2011 21:53 schreef bitterend het volgende:
Asy + DML fijn dat ik niet de enige ben hihi
Wie weet DML zegt dat het bij haar nooit is gekomenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:16 schreef Susie het volgende:
[..]
hier nog een hoor... Of het moet nog komen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |