quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja precies. Beter heeft ze gewoon even geduld tot zaterdag ofzo. En wij vrij zijn en ook mee kunnen. Ugh. Dan kan ik tenminste zíen dat de HEMA kennelijk alleen witte lakentjes heeft.
Mja, ik heb al aan de telefoon aangegeven dat ik het niet zo tof vind dat ze zo bezig is en dat ik het toch wel fijn zou vinden als ze ons meeneemt. Enzo. Zegmaar. Maar goed, ik kan beter op m'n vader inpraten zodat hij de hand op de knip houdt in de winkelquote:Op woensdag 21 september 2011 18:53 schreef Zoë23 het volgende:
Volgende x hinten dat samen shoppen leuk(er) is?
Ja dat is ook n idee om je vader de controle te geven.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik heb al aan de telefoon aangegeven dat ik het niet zo tof vind dat ze zo bezig is en dat ik het toch wel fijn zou vinden als ze ons meeneemt. Enzo. Zegmaar. Maar goed, ik kan beter op m'n vader inpraten zodat hij de hand op de knip houdt in de winkelen op 'r inpraat. Ofzo.
Maar goed. Het is weer gezakt. Al ben ik nog wel een beetje boos-ish. Tijd om een eind te breien aan de werkdag.
Een sinas, Miranda ofzo, weet ff niet meer precies hoe het heet.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:43 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wat dronk jij destijds? Vind t lastig, sapjes vallen niet goed en water ook niet
Dit zei mijn moeder ook alquote:Op woensdag 21 september 2011 13:25 schreef Nirak het volgende:
En Kaar.. leuk, zo'n buurvrouwAls ze ff niet thuis is dat boekje met briefje erbij door de brievenbus terug duwen.
En verergert mogelijk ook de obstipatie...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef _evenstar_ het volgende:
Zoe goed blijven drinken... Van te weinig drinken kun je je ook misselijkrr voelen!! En dan beland je in een cirkeltje..
je mag er maximaal 6 per dag.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb ineens kiespijn![]()
Paracetamol mag je toch ook als je zwanger bent? Ik heb alleen tabletten van 500 milligram liggen, dat lijkt me weer wat veel.
En ik kan het niet vinden op internet hoeveel je nou per keer mag.
Iemand die het weet?
Lijnzaad is zooooo goed voor de stoelgang! En ook mega mega gezond! Je beebje wordt er ook heel slim van. Het zijn de gezonde vetten! Ik gooi elke dag twee eetlepels door mijn cruesli/all bran met yoghurt en een handje noten. Nooit last van constipatie gehad! (bij de Appie ligt het bij de zonnaturaprodukten)quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Vicky het volgende:
Zoë, bij mij hielpen hele lijnzaadjes goed. Ik deed dagelijks een schep door de vla. Het is niet echt lekker, maar helpen deed het
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |