novicolon vragen aan je dokter! kan je goed poepen \O/quote:Op woensdag 21 september 2011 18:08 schreef Zoë23 het volgende:
Lijkt me vervelend marrije, vooral omdat je goede ervaringen had met de 1ewat leuk sproetje!!
M'n misselijkheid blijft aanhouden, had gelezen dat gember moet helpen.. Heb t wel n huis maar t staat me zo tegen..bah, maar weer geroosterd brood gegeten ipv gekookt.
(zorg slecht v mezelf zo alleen thuis)
Hebben jullie nog tips tegen misselijkheid?
Heb t idee dat ik nog misselijker wordt door die obstipatie maar wat ik ook doe niets helpt
Ieder z'n ding.quote:
Ik vind prik echt het raarste wat ze ooit hebben uit gevondenquote:
Heb ik even over nagedacht maar er was al een te kort, ze moest al een dag de helft van het aantal uren afzeggen omdat ze naar een gezin met een pasgeboren baby moest. Ik heb haar ook vaak eerder naar huis gestuurd, als ze toch aan de tafel een boek zat te lezen, ga dan maar gewon naar huis (als ik mijn slaap gepakt had).quote:Op woensdag 21 september 2011 18:02 schreef Faithz het volgende:
@Marrije: Die zou je toch gewoon inruilen voor een ander exemplaar
Toevallig, ik ook! Maar de laatste 15 weken ofzo van mn vorige zwangerschap maar heel weinig thee en limonade gedronken door maagzuur.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef Zoë23 het volgende:
Dronk normaal altijd superveel thee en (meng)limonade
Hahaha.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind prik echt het raarste wat ze ooit hebben uit gevonden![]()
![]()
Ik lust het alleen in bierIk ben grootverbruiker van sapjes
![]()
Dat herken ik (gelukkig, helaas.. het is net hoe je het bekijkt) maar al te goed. Ik heb van mezelf zonder zwangerschap regelmatig maagzuur. Heel irritant.quote:Ik heb in deze zwangerschap ook wat last van maagzuur. Ik kende het voorheen niet en als ik jullie soms hoor heb ik het in een milde versie. Ik heb nu 3 keer een rennie gehad denk ik
Wat dronk jij destijds? Vind t lastig, sapjes vallen niet goed en water ook nietquote:Op woensdag 21 september 2011 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook! Maar de laatste 15 weken ofzo van mn vorige zwangerschap maar heel weinig thee en limonade gedronken door maagzuur.
Melk! Dat gaat nog! Goed ideequote:Op woensdag 21 september 2011 18:43 schreef bitterend het volgende:
Probeer melk Zoe? of karnemelk...
antagel, gaviscon, werken hier allemaal beter dan rennies..quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef bitterend het volgende:
Ik kwam van de misselijkheid niet af...maakt niet uit hoeveel gember en cola en allemaal die dingen at/dronk...uiteindelijk kreeg ik pillen van de huisarts en dat hielp wel wat...![]()
en maagzuur = rennie
niks anders helpt
Hormoon monsterquote:Op woensdag 21 september 2011 18:48 schreef Kuukske het volgende:
Aargh. Moeders cq. oma's in wording.. Gek word ik er van. De halve HEMA wordt leeggekocht zonder mij/JD erbij. Daar baal ik van.
. Nou zijn het gelukkig van die basic items als lakentjes enzo.. maar ik heb echt het gevoel alsof ze me dat deel van het shoppen nu ontneemt. Want al zijn er alleen witte lakentjes.. lekker boeiend. Ik moet kunnen zien en voelen. En nu moet ik er nog bijna van janken ook. Kuthormonen.
.
Ja precies. Beter heeft ze gewoon even geduld tot zaterdag ofzo. En wij vrij zijn en ook mee kunnen. Ugh. Dan kan ik tenminste zíen dat de HEMA kennelijk alleen witte lakentjes heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Zoë23 het volgende:
Hormoon monsterhihi
Maar ik snap t wel, 't shoppen is toch waar je je op verheugd, kun je beter samen winkelen dan dat iemand van alles voor je uitzoekt.
Als je gevonden hebt wat helpt, dan hou je dat toch aan denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:49 schreef bitterend het volgende:
Iedereen is anders..voor mij helpt rennie goed dus ik heb de andere spul niet geprobeerd. (wel melk en vla maar dat hielp niet dat bedoelde ik)
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja precies. Beter heeft ze gewoon even geduld tot zaterdag ofzo. En wij vrij zijn en ook mee kunnen. Ugh. Dan kan ik tenminste zíen dat de HEMA kennelijk alleen witte lakentjes heeft.
Mja, ik heb al aan de telefoon aangegeven dat ik het niet zo tof vind dat ze zo bezig is en dat ik het toch wel fijn zou vinden als ze ons meeneemt. Enzo. Zegmaar. Maar goed, ik kan beter op m'n vader inpraten zodat hij de hand op de knip houdt in de winkelquote:Op woensdag 21 september 2011 18:53 schreef Zoë23 het volgende:
Volgende x hinten dat samen shoppen leuk(er) is?
Ja dat is ook n idee om je vader de controle te geven.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik heb al aan de telefoon aangegeven dat ik het niet zo tof vind dat ze zo bezig is en dat ik het toch wel fijn zou vinden als ze ons meeneemt. Enzo. Zegmaar. Maar goed, ik kan beter op m'n vader inpraten zodat hij de hand op de knip houdt in de winkelen op 'r inpraat. Ofzo.
Maar goed. Het is weer gezakt. Al ben ik nog wel een beetje boos-ish. Tijd om een eind te breien aan de werkdag.
Een sinas, Miranda ofzo, weet ff niet meer precies hoe het heet.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:43 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wat dronk jij destijds? Vind t lastig, sapjes vallen niet goed en water ook niet
Dit zei mijn moeder ook alquote:Op woensdag 21 september 2011 13:25 schreef Nirak het volgende:
En Kaar.. leuk, zo'n buurvrouwAls ze ff niet thuis is dat boekje met briefje erbij door de brievenbus terug duwen.
En verergert mogelijk ook de obstipatie...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef _evenstar_ het volgende:
Zoe goed blijven drinken... Van te weinig drinken kun je je ook misselijkrr voelen!! En dan beland je in een cirkeltje..
je mag er maximaal 6 per dag.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb ineens kiespijn![]()
Paracetamol mag je toch ook als je zwanger bent? Ik heb alleen tabletten van 500 milligram liggen, dat lijkt me weer wat veel.
En ik kan het niet vinden op internet hoeveel je nou per keer mag.
Iemand die het weet?
Lijnzaad is zooooo goed voor de stoelgang! En ook mega mega gezond! Je beebje wordt er ook heel slim van. Het zijn de gezonde vetten! Ik gooi elke dag twee eetlepels door mijn cruesli/all bran met yoghurt en een handje noten. Nooit last van constipatie gehad! (bij de Appie ligt het bij de zonnaturaprodukten)quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Vicky het volgende:
Zoë, bij mij hielpen hele lijnzaadjes goed. Ik deed dagelijks een schep door de vla. Het is niet echt lekker, maar helpen deed het
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |