En moet Kleurdoos noodgedwongen haar verjaardag in het ziekenhuis vieren?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:38 schreef Kaarr het volgende:
Vanmorgen gestript en 3 cm ontsluiting. Maar voorlopig gebeurt er hier nog niets.!
quote:
Waar Asy een goede nachtrust heeft gehad...quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp dat denk ik wel, of t moet vannacht stoppen
En de mijlpaal van Kuukske!quote:Op woensdag 21 september 2011 08:40 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen vannacht!
Voel me opeens een heel ander mens
Lapo:quote:Op woensdag 21 september 2011 08:42 schreef Kuukske het volgende:
Da's lekker Asy!. Slecht slapen is the worst there is.
14 weken mijlpaal(tje) hier.
quote:Op woensdag 21 september 2011 08:47 schreef NotTheSame het volgende:
Fijn dat je zo lekker geslapen hebt Asy!
Kuukske 14 weken!
Hier staat ook alles op de rit. Als het goed is krijg ik vandaag (eindelijk, na 1,5 wachten) de uitnodiging voor zwangerschapsgym! Heb er nou al 5x voor moeten bellen, elke keer werd het verzet en werd er geen nieuwe datum gepland, maar gisteren zei die muts van de Zuidzorg dat de uitnodigingen onderweg waren! Dus daar gaan we maar vanuit!
Ow, wat rottig! Groot gelijk hoor! Daar is de vk voorquote:Op woensdag 21 september 2011 09:19 schreef Sandous het volgende:
Heb in de nacht enorme pijnscheuten aan een kant gehad ( rechts) Werd er zelfs huilend wakker van, na 15
Min was t weer weg.
Geen weeen, maar wat dan wel. Ik ga de vk zo toch om advies vragen, want de pijn is er nog wel veel
Minder dan in de nacht...
(sorry voor mn egobericht, reageer straks uitgebreid)
je banden waarschijnlijk die de zwaartekracht van kindje wat zwaar begint te vinden.. heb ik ook héérlijk last van.../quote:Op woensdag 21 september 2011 09:19 schreef Sandous het volgende:
Heb in de nacht enorme pijnscheuten aan een kant gehad ( rechts) Werd er zelfs huilend wakker van, na 15
Min was t weer weg.
Geen weeen, maar wat dan wel. Ik ga de vk zo toch om advies vragen, want de pijn is er nog wel veel
Minder dan in de nacht...
(sorry voor mn egobericht, reageer straks uitgebreid)
Ach lieve Klumsy... Ook dit er nog bijquote:Op woensdag 21 september 2011 10:31 schreef klumsy het volgende:
Moet vandaag een curettage omdat ik toch koorts blijf houden dus nu nuchter blijven tot er vandaag een keer tijd tussendoor is en dan kiezen uit een ruggenprik of algehele narcose en na de "operatie" nog eens 48 uur koortsvrij in het ziekenhuis blijven voor ik naar huis kan... Maar ach alles zit al zo mee dat dit ook wel te verwachten was.
quote:Op woensdag 21 september 2011 10:31 schreef klumsy het volgende:
Moet vandaag een curettage omdat ik toch koorts blijf houden dus nu nuchter blijven tot er vandaag een keer tijd tussendoor is en dan kiezen uit een ruggenprik of algehele narcose en na de "operatie" nog eens 48 uur koortsvrij in het ziekenhuis blijven voor ik naar huis kan... Maar ach alles zit al zo mee dat dit ook wel te verwachten was.
Meissie toch...quote:Op woensdag 21 september 2011 10:34 schreef klumsy het volgende:
Wil iemand mij uit het lijstje halen
Sproet succes zo bij de echo
NOu, kan me voorstellen dat je van dit soort onzin ook niet echt vrolijk wordt...quote:Op woensdag 21 september 2011 11:09 schreef covie het volgende:
KD nog niet gefeliciteerd
[edit] toch wel maar dan met 36 wkn [/edit]
Ik mag niet zelf kiezen, omdat mijn woonplaats schijnbaar buiten alle postcodegebieden valt.
De praktijken die 6km en 8km van mijn huis vandaan zitten kunnen niet.
Maar bij degene die 15km verderop zit, zonder echo apparaat (daarvoor moet ik 30km rijden), en die op mijn vrije dagen dicht zit. Dáár kan ik wel heen.![]()
Ben er al wel overheen, maar was wel chagrijnig eerst. Vind het nog vreemd.
ook niet als het bloeden gestopt is?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:15 schreef Kleurdoos het volgende:
nee hoor, ziekenhuisprotocol laat me niet gaan voor zondag
nope, 24 uur bloedvrij en dan mobiliserenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:17 schreef Nirak het volgende:
[..]
ook niet als het bloeden gestopt is?
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Kaarr het volgende:
Wel balen KD![]()
Voor diegenen die mijn verhaal over mijn overbuurvrouw hebben gelezen, hier een update:
Ze kwam net aan de deur met bloemen en een boekje. Ze had de bloemen zaterdag al gekocht, want de baby zal binnenkort wel geboren worden. Niet dus. Dus ze kwam toch maar de bloemen brengen en als ze geen tweede boekje kan vinden wil ze het boekje (dat ze dus net gegeven heeft) wel graag weer terug! Ik heb haar wel even duidelijk gemaakt dat ze vanzelf wel ziet wanneer de baby geboren is aan de slinger voor het raam. Ik word hier zo moe van
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik wou dat ik 2 koeien was, dan kon ik achter elkaar lopen
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:47 schreef covie het volgende:
![]()
Ik zou zeggen dat ze niet hoeft te zoeken naar het 2e boekje.. deze mag met plezier terug.
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik wou dat ik twee Belgen was, dan kon ik altijd in het midden lopen...
Da's anders een vrij beroemd gedicht van Godfried Bomansquote:Op woensdag 21 september 2011 11:44 schreef Kaarr het volgende:
Ik zit net te kijken welk boekje ze mij heeft gegeven. Dit staat er achterop:
Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemlijk te vervelen
Ik wou dat dat ik twee hondjes was
dan kon ik samen spelen
Een schreeuw om hulp misschien!
Het is dan ook een gedichtenbundelquote:Op woensdag 21 september 2011 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's anders een vrij beroemd gedicht van Godfried Bomans
Ah! Zhat ekspleens!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:36 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Het is dan ook een gedichtenbundel
Moesten jullie morgen nou naar het ziekenhuis??quote:Op woensdag 21 september 2011 10:21 schreef Scorpionsworld het volgende:
*Meldplicht
Goedemorgen
Ik doe vandaag mijn laatste dagje werken voor mijn 2 weekse kraamverlof.
anders ff aan je slipje ruiken, want urine ruikt natuurlijk heel typisch.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:58 schreef Lujaxa het volgende:
mmm ik denk dat het niks is.. alleen vreemd.. we zullen morgen dan maar afwachten...
yupquote:Op woensdag 21 september 2011 12:56 schreef Susie het volgende:
[..]
Moesten jullie morgen nou naar het ziekenhuis??
Spannend hoor! Alvast veel succes!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:57 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
yup
morgen met gel de baarmoedermond verweken en indien nodig inleiden.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef sproet-je het volgende:
Even snel want moet eigenlijk hard aan het werk zijn... We hadden een goede echo!!! Er was een mooi kloppend hartje te zien en verder leek het wel alsof ik van een soort zeepaardje zwanger ben
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef sproet-je het volgende:
Even snel want moet eigenlijk hard aan het werk zijn... We hadden een goede echo!!! Er was een mooi kloppend hartje te zien en verder leek het wel alsof ik van een soort zeepaardje zwanger ben
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:32 schreef Susie het volgende:
[..]
Spannend hoor! Alvast veel succes!
Fijn dat alles goed is PureEvil!
Thanksquote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef Asyniur het volgende:
PureEvil, fijn dat alles goed was!
Scorpionsworld, spannend! Veel succes alvast voor morgen (voor het geval ik het dan vergeet)
Dat probeerde ik bij Willem ook steeds te doen toen hij net geboren was, maar daar trapte niemand inquote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef Kyara het volgende:
Fijn Sproetje en PureEvil!
![]()
KD 36 weken![]()
En Susie blaasontsteking vrij!
Spannend Lujaxa, Kaarr en Scorpionsworld (succes morgen!)
Vandaag op kraamvisite geweest en heb een jongetje van 1,5 week oud vastgehouden![]()
![]()
![]()
Alleen toen ie ging huilen heb ik em snel weer teruggegeven aan zijn moeder
Oh leuk! En waarom heb ik gegoogled op Baby Walz? En zit ik nu op die site?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef Kyara het volgende:
mijn pakje van babywalz is zojuist binnengekomen. Met nog meer kleertjes![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 21 september 2011 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh leuk! En waarom heb ik gegoogled op Baby Walz? En zit ik nu op die site?. Shit.
Ik wil ook mijn 'oude' kraam terugquote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb bij de opmerkingen voor de aanvraag kraamzorg dan ook gezegd dat ik m'nCoby
weer terugwil dit keer... Tof wijf! Zo makkelijk laat ik mensen niet aan m'n spullen, maar ze snapte m'n huis gewoon meteen....
sorry.....quote:Op woensdag 21 september 2011 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh leuk! En waarom heb ik gegoogled op Baby Walz? En zit ik nu op die site?. Shit.
Sproet wat fijn!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef sproet-je het volgende:
Jihoe, helemaal fijnquote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef sproet-je het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |