quote:Op woensdag 21 september 2011 14:32 schreef Susie het volgende:
[..]
Spannend hoor! Alvast veel succes!
Fijn dat alles goed is PureEvil!
Thanksquote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef Asyniur het volgende:
PureEvil, fijn dat alles goed was!
Scorpionsworld, spannend! Veel succes alvast voor morgen (voor het geval ik het dan vergeet)
Dat probeerde ik bij Willem ook steeds te doen toen hij net geboren was, maar daar trapte niemand inquote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef Kyara het volgende:
Fijn Sproetje en PureEvil!
![]()
KD 36 weken![]()
En Susie blaasontsteking vrij!
Spannend Lujaxa, Kaarr en Scorpionsworld (succes morgen!)
Vandaag op kraamvisite geweest en heb een jongetje van 1,5 week oud vastgehouden![]()
![]()
![]()
Alleen toen ie ging huilen heb ik em snel weer teruggegeven aan zijn moeder
Oh leuk! En waarom heb ik gegoogled op Baby Walz? En zit ik nu op die site?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef Kyara het volgende:
mijn pakje van babywalz is zojuist binnengekomen. Met nog meer kleertjes![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 21 september 2011 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh leuk! En waarom heb ik gegoogled op Baby Walz? En zit ik nu op die site?. Shit.
Ik wil ook mijn 'oude' kraam terugquote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb bij de opmerkingen voor de aanvraag kraamzorg dan ook gezegd dat ik m'nCoby
weer terugwil dit keer... Tof wijf! Zo makkelijk laat ik mensen niet aan m'n spullen, maar ze snapte m'n huis gewoon meteen....
sorry.....quote:Op woensdag 21 september 2011 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh leuk! En waarom heb ik gegoogled op Baby Walz? En zit ik nu op die site?. Shit.
Sproet wat fijn!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef sproet-je het volgende:
Even snel want moet eigenlijk hard aan het werk zijn... We hadden een goede echo!!! Er was een mooi kloppend hartje te zien en verder leek het wel alsof ik van een soort zeepaardje zwanger ben
Jihoe, helemaal fijnquote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef sproet-je het volgende:
Even snel want moet eigenlijk hard aan het werk zijn... We hadden een goede echo!!! Er was een mooi kloppend hartje te zien en verder leek het wel alsof ik van een soort zeepaardje zwanger ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |