WTF, ze hebben toch niks in je doos te zoeken nu?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:17 schreef Kleurdoos het volgende:
godverdekutteringdinges
net weer een eendenbek erin, en raggen he, stel flikkers..ik bloed nu weer als een runden t deed zo'n pijn
Jeetje Kd, lekker handig bezigquote:Op donderdag 22 september 2011 11:17 schreef Kleurdoos het volgende:
godverdekutteringdinges
net weer een eendenbek erin, en raggen he, stel flikkers..ik bloed nu weer als een runden t deed zo'n pijn
Yeey ik ook nog 2 weekjes werkenquote:Op donderdag 22 september 2011 10:56 schreef innepin het volgende:
Lastig KDMoeilijke keuze ook. Hoop dat de dokters een beetje met je meedenken.
Welkom Coco!
[dagtelaat] 32 wekenWoei. Nog twee weekjes werken
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
maar oh-Oh gaat me een heel lellik kaartje sturen om me op te vrolijken
Spannend!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:27 schreef Scorpionsworld het volgende:
ziekenhuisupdate: De eerste dosis gel zit er in en vrouwlief heeft het erover dat de boel daarbeneden in de fik staat.
Inwendig kon de zaalarts al wel verweking voelen en een vingertopje ontsluiting.de gel is nu dus bedoeld om de ontsluiting te helpen en daarmee de tijdsduur van weeen in te korten.volgende check is rond 3 uur dus een update volgt later
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:50 schreef klumsy het volgende:
Als ik vandaag koortsvrij blijf mag ik lekker naar huis morgenochtend![]()
Zal hier af en toe nog wel wat mee blijven lezen en reageren, maar voor nu hoor
Ik niet echt meer thuis in dit topic... Als we er weer aan toe zijn zal ik me weer aanmelden
Bij als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat...
Een dikke knuffel voor iedereendat jullie maar een mooie zwangerschap mogen
Hebben met een nog mooier resultaat![]()
Ik sluit me aan bij Asyniur!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |