kom je langs? rammen we er stiekem een gelletje in bij jequote:Op donderdag 22 september 2011 09:09 schreef Kaarr het volgende:
Daar is ik weer.Maar helaas nog steeds met baby-boy in buik!
Morgen weer bezoekje vk.
En Luxaja en Sandous?
KD ik hoop dat Polle nog lekker blijft zitten hoor! Jij mag echt niet eerder bevallen dan ik!
En eenvoor ieder die het nodig heeft.
naja, inmiddels een hele geschiedenis achter de rug en al veel te lang bezig, dus laat dat knap maar zittenquote:Op donderdag 22 september 2011 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, klinkt keislim DF. En dat je dat ook nog combineert met een peuter en zwanger zijn. Knap hoor.
haha, nouja vla tegen maagzuur *check*quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Vicky het volgende:
Zoë, bij mij hielpen hele lijnzaadjes goed. Ik deed dagelijks een schep door de vla. Het is niet echt lekker, maar helpen deed het
[ afbeelding ]
Hartkloppingen als in..quote:Op donderdag 22 september 2011 09:33 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
haha, nouja vla tegen maagzuur *check*
en lijnzaad tegen obstipatie *check*
als ik nu niet leegloop..![]()
vannacht wakker geworden met hartkloppingen, dat is nu al de 3e x echt heel naar![]()
@deepfreeze; een scriptie geeft ook veel stress, wel knap dat je dit allemaal aan t doen bent!
je bedoeld als in hartritme stoornis gebeuren? ben ik regelmatig voor op controle omdat t in de fam. zit.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hartkloppingen als in..
boink.... boink.... boink.boink................ boink ?
Ik bedoelde extrasystolen, die zijn bij mij weer flink aanwezig sinds ik zwanger ben namelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 09:48 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
je bedoeld als in hartritme stoornis gebeuren? ben ik regelmatig voor op controle omdat t in de fam. zit.
ik weet niet precies hoe het gaat, wordt er wakker van, soort van in paniek omdat t zo naar voelt. Gaat mn hart echt super snel.
Extrasystolen an sich zijn niet gevaarlijk, moet je maar even op googlen. Je mot alleen wel effe zeker weten dat het ook daadwerkelijk extrasystolen zijn en niet iets andersquote:Op donderdag 22 september 2011 09:52 schreef Zoë23 het volgende:
oh zo! ja dat heb ik ook pas sinds ik zwanger ben.
als ik ontspannen op de bank zit of als ik slaap. Echt heel vervelend.
maar das dus geen probleem?
Zal ik doen, bedankt!quote:Op donderdag 22 september 2011 09:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Extrasystolen an sich zijn niet gevaarlijk, moet je maar even op googlen. Je mot alleen wel effe zeker weten dat het ook daadwerkelijk extrasystolen zijn en niet iets andersAls het bij jou in de familie zit en je toch regelmatig gecontroleerd wordt zou ik er zeker melding van maken...
Volgens de assistent-gyn van eergisteren max 3 dagen gel jaquote:Op donderdag 22 september 2011 09:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Spannend scorpio! 3 dagen was het max toch?
[..]
Gelletje hoeft niet hoor. Heb al ontsluiting.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kom je langs? rammen we er stiekem een gelletje in bij je![]()
ik ben van mening dat een kind komt als hij er klaar voor is, dus zolang t goed gaat met hem mag ie lekker blijven zitten.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:16 schreef Nirak het volgende:
Scorpio en vrouw: veel succes!
KD.. Ligt ze weermaar wat heb je liever. Nog 3 weken "bloeden" in t ziekenhuis of volgende week een gezonde 37 wkn beeb en naar huis mogen met Polle? Dan ga ik er wel vanuit dat Polle rond en gezond is, wat haast wel moet als ie jou bloedwaarden ineens zo laat kelderen
Kaarr, lujaxa & sandous.. Schiet nou ns op dames
Ow, en goedemorgen
bedoelen ze met hem halen dat je een keizersnee krijgt? Of zaten ze te denken aan een inleiding.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja baas over eigen lijf he, denk niet dat ze me platspuiten en opensnijden
alleen bij gevaar voor polle of mij mogen ze, heb ik besloten.
dat bloedverlies is te overzien en mn slappe lichaam fix ik met pillen
Wat een bosmongolen... Waarom eendebek en wat hebben ze dan nu gezien. Want nu ze t zelf veroorzaakt hebben moeten ze toch weten waar dat bloed vandaan komt?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:17 schreef Kleurdoos het volgende:
godverdekutteringdinges
net weer een eendenbek erin, en raggen he, stel flikkers..ik bloed nu weer als een runden t deed zo'n pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |