abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102236921
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef IslaBonita het volgende:

[..]

Lijnzaad is zooooo goed voor de stoelgang! En ook mega mega gezond! Je beebje wordt er ook heel slim van. Het zijn de gezonde vetten! Ik gooi elke dag twee eetlepels door mijn cruesli/all bran met yoghurt en een handje noten. Nooit last van constipatie gehad! (bij de Appie ligt het bij de zonnaturaprodukten)
ik haalde het bij de reformwinkel :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_102237280
Ik raakte aan de diarree van lijnzaad :N
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 21 september 2011 @ 21:17:43 #153
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_102237305

[ Bericht 93% gewijzigd door mikoxx op 21-09-2011 21:18:38 ]
pi_102237904
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef bitterend het volgende:
Ik raakte aan de diarree van lijnzaad :N
Heb je iig géén last ban verstopping ;)
  donderdag 22 september 2011 @ 06:42:04 #155
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102250244
bah, veels te vroeg nog, maar kon niet meer slapen :(
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 22 september 2011 @ 06:49:01 #156
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102250264
SC en vrouw succes vandaag! *O*

LuJaXa gaat voor controle en strippen vandaag toch? Ook succes! *O*

En nog even *O* voor de goede echo van het zeepaardje van Sproetje!

En volgens mij zei Flugel iets van een beeb snel weer teruggeven wanneer het gaat huilen *check* Dat doe ik ook! :D

:* voor alle LLM-ers!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102250398
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:49 schreef bitterend het volgende:
Iedereen is anders..voor mij helpt rennie goed dus ik heb de andere spul niet geprobeerd. (wel melk en vla maar dat hielp niet dat bedoelde ik)
als je het andere spul niet hebt gebruikt, dan weet je toch niet of rennies beter werken? als je echt veel last krijgt is dat dus een tip. geen aanval.
:')
pi_102250444
oja en ik lig dus sinds gisteren weer in t ziekenhuis, en gelukkig maar want blijkbaar zin alle waarden in mn bloed gekelderd tot niveau flutzooi, dus infuusje en hoopje pilletjes :(
positief is dat mn baarmoedermond nog dicht zit! negatief is dat ze Polle waarschijnlijk volgende week willen gaan halen.. en ik ben het daar nog niet echt mee eens!
  donderdag 22 september 2011 @ 07:43:56 #159
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102250499
Mogguh!

Susie, vroeg hè, en zeker als je er niet zo vroeg uit hoeft! Ik heb daar ook een hekel aan.

Kleurdoos, hopelijk gaan je bloedwaardes snel weer omhoog door al die pilletjes en het infuus en hopelijk laat Polle zich mooi zelf aankondingen ipv dat ie gehaald moet worden!
:*
pi_102250513
ik heb net mn pillenberg binnen en volgens mij houden ze me een beetje voor de gek :P er zit zelfs een foliumzuurtje tussen, ik denk voor de mooie kleurcombinatie :P
  donderdag 22 september 2011 @ 07:55:49 #161
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102250591
Je ijzer etc te laag?
Moet je ook telkens die trOmbose spuit in je billen?

Hier alweer sinds dinsdag volle bak met spugen :( hoop een virusje oid :)

Strakjes groeiecho ( hopen dat t niet te Klein is zoals de vk vond met voelen) en gesprek met de gyne over de echo en duidelijkheid over de suikercurves :)

Scorp+ vrouw succes !

Lujaxa en sandous ook succes vandaag .:)

Kaarr komt zo vast met goed nieuws!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_102250637
geen spuit hoor alleen infuusje :+
en idd ook mn ijzer was idioot laag :o
pi_102250646
en succes trouwens, hopen dat de kleine gewoon een kleintje is en verder niets bijzonders :) Ik hoop ook op goed nieuws van Kaarr!!
  donderdag 22 september 2011 @ 08:41:34 #164
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102251082
Komt goed evenstar :* hoe laat mag je?

Gatver KD, daar krijg je toch letterlijk het heen en weer van met dat ziekenhuis hele tijd... Hopelijk helpt het infuusje wat voor de bloedwaarden, maar dat zal vast wel anders hadden ze je er niet aangehangen...

Hier gaat het vooruit met de zwangerschapsklachten. Misselijkheid slechts af en toe een beetje nog en ik hoef nog maar 3 keer te snoozen elke ochtend ipv 5 :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_102251119
Goed bezig Flugel.
KD, ik hoop écht voor je dat het allemaal zoveel mogelijk naar jouw wens verloopt de komende tijd.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 22 september 2011 @ 08:48:11 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102251197
KD petje af hoor! Als ik steeds naar het ziekenhuis zou moeten dan zou ik blij zijn als ze beeb eerder 'haalden'.

Kaarr, is er een beeb bij jou? Of bij Sandous? Of bij Luxaja?

evenstar, succes met de echo!

flugel, fijn dat het beter met je gaat :Y

Scorpionsworld en vrouw, succes vandaag!
pi_102251374
Zo, weer even bijlezen..

KD, wat een gedoe zo. Hopelijk stijgen de waardes snel, en blijft alles rustig bij Polle. Aan de ene kant fijn dat het gedoe over zal zijn, als Polle gehaald wordt. Maar zitten blijven tot de natuur zijn werk gaat doen zou ook fijn zijn.

Kaar, luxaja, sandous, bass-miss.. Ergens al actie?

Flugel, fijn dat het beter gaat met de kwalen!

Evenstar, hopelijk valt het mee, met het klein zijn! Succes!

scorp&vrouw, succes vandaag!

Hier even een hoopje kwaaltjes tegelijk. Gisteren een belangrijk overleg met mijn afstudeercommissie. Ik ben druk bezig om mijn scriptie af te krijgen voor Sinterklaas.. En eigenlijk ging het best goed van te voren met de spanningen. In ieder geval voor mijn gesprek. Helaas achteraf wel wat issues.. Eerst harde buiken direct na het gesprek, daarna rugpijn tot het avondeten. Na het avondeten hoofd/oogpijn, dus tv-geluisterd. En vannacht nog een paar flinke steken bij mijn banden en een nachtmerrie.. Hoop dat de spanning nu verdwenen is, want echt grappig is het niet meer }:|
Maar de kleine is wel giga-bewegelijk sinds 2 dagen. Echt vaak en duidelijk.. Dus daar gaat het wel goed mee O+
pi_102251452
Toch even wat spanning die zich uit DF? Rustiger aandoen vandaag? :)
Wat studeer je?
  donderdag 22 september 2011 @ 09:05:45 #169
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102251512
Ach DF dat is niet fijn idd..

Kd hier is t beleid langer als 2 dagen bedrust in t zkh Jassen ze een spuit in je been ;(

Fluugs half twaalf "pas"
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_102251546
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 09:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Ach DF dat is niet fijn idd..

Kd hier is t beleid langer als 2 dagen bedrust in t zkh Jassen ze een spuit in je been ;(

Fluugs half twaalf "pas"
huuuu, nee hier gelukkig niet :D
pi_102251601
Daar is ik weer. :W Maar helaas nog steeds met baby-boy in buik!
Morgen weer bezoekje vk.

En Luxaja en Sandous?

KD ik hoop dat Polle nog lekker blijft zitten hoor! Jij mag echt niet eerder bevallen dan ik!

En een :* voor ieder die het nodig heeft.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102251673
goedemorgen dames :W
dank voor de succeswensen :D

We zijn al in het ziekenhuis.vrouwlief ligt nu voor het eerste half uur aan de CTG,daarna mag de eerste gifte gel erin.het lange wachten is begonnen
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_102251740
Scorpionswold spannend!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102251797
Nog steeds niks Kaar.. Het kan toch niet lang meer duren ;)

quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2011 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Toch even wat spanning die zich uit DF? Rustiger aandoen vandaag? :)
Wat studeer je?
Biomedical Engineering :P

En rustig aan doen, zou leuk zijn.. Maar zo om half 11 gesprek met mijn begeleider om gisteren door te spreken. En as dinsdag weer. Daarna is hij een maand met vakantie, en moet ik dus genoeg geïnstrueerd zijn om mezelf te redden. Maar dat is allemaal andere spanning, deze begeleider is aardig en zie ik al een jaar lang om de 2a3 weken. Zo'n gesprek met 3 van die wijze mannen is toch wel anders..
pi_102251836
Oeh, klinkt keislim DF :D. En dat je dat ook nog combineert met een peuter en zwanger zijn. Knap hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')