En heb je dan een moltonhoeslaken of zo'n molton onderlaken?quote:Op [url=htp://forum.fok.nl/topic/1713309/10/25#102261933]donderdag 22 september 2011 15:33[/url] schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb er nog een molton overheen zodat ik bij een ongelukje k niet direct het dekmatras hoef te wassen ;
Hmm...net te buiten gegaan bij HEMA.nl Uiteraard niet alleen wieg hoeslakens gekochtquote:Op donderdag 22 september 2011 15:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Prenatal heeft wiegdekentjes in de winkel met 30% korting
Ik vind hoeslakens praktischer, blijft tenminste goed liggen.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
En heb je dan een moltonhoeslaken of zo'n molton onderlaken?
Ik heb een moltonhoeslaken en in het begin gebruikte ik ook nog een moltononderlegger maar dat was me al snel teveel gedoe. Puck spuugt of lekt nooit door ook dus ik vond het wel best.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
En heb je dan een moltonhoeslaken of zo'n molton onderlaken?
nja, als je hoogzomer een kleine krijgt heeft het vast niet zo'n haast.. maar tegen de tijd dat ik naar buiten mag met kleine Sjovannie dan is het november en vast te koud om hem er zo in te leggenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Oh hemel, moet je ook voor je kinderwagen nog lakentjes kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |